Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ PORZĄDKOWANIE I WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY ŻYRAKÓW

Gmina Żyraków ogłasza przetarg

  • Adres: 39-204 Żyraków,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 680 71 21 , fax. 014 680 71 24
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyraków
    39-204 Żyraków, woj. podkarpackie
    tel. 014 680 71 21, fax. 014 680 71 24
    REGON: 54403600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ PORZĄDKOWANIE I WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY ŻYRAKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żyraków. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odpadów segregowanych, b) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), c) popiołów i żużli z domowych palenisk, d) odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon (wyłącznie od samochodów osobowych) - zbiórka doraźna z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych powyżej. (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków – Uchwała nr X/116/19 Rady Gminy Żyraków z dnia 30.10.2019 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków – załącznik do SIWZ oraz Uchwały nr X/117/19 Rady Gminy Żyraków z dnia 30.10.2019 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi – załącznik do SIWZ. 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki z dotychczasowo funkcjonujących punktów stacjonarnych (zlokalizowane przy Ośrodkach Zdrowia w Żyrakowie, Straszęcinie i Bobrowej) - w każdym z w/w punktów znajduje się 1 pojemnik typu KONFISKATOR, lecz Zamawiający zastrzega, że liczba ww. punktów i/lub pojemników w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (nie więcej niż o 1 pojemnik typu KONFISKATOR i 1 punkt stacjonarny). 3) odbieranie i zagospodarowanie odpadów typu zużyte baterie z punktów zlokalizowanych w placówkach oświatowych gminy Żyraków (14 obiektów Szkół Podstawowych i Przedszkoli), w Urzędzie Gminy w Żyrakowie i siedzibie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żyrakowie – każdy z obiektów posiada jeden pojemnik. Część II zamówienia: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od dnia 1 stycznia 2020 r. (zwanego dalej „PSZOK”). W PSZOK zbierane i odbierane będą w sposób selektywne odpady komunalne powstające w gospodarstwach domowych: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz bioodpady, odpady niebezpieczne przeterminowane leki i chemikalia, niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz odpady tekstyliów i odzieży, popiół i żużel z domowych palenisk - w każdej ilości. W zamian za uiszczoną opłatę wniesioną przez mieszkańca gminy Żyraków Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych będzie przyjmował odpady pochodzące z działalności rolniczej z terenu Gminy Żyraków niestanowiące odpadów komunalnych, w każdej ilości, trzy razy w tygodniu, Część III zamówienia: Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków. W zakres zamówienia wchodzi: a) sprzątanie zatok autobusowych i przystanków wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w promieniu ok. 10 m licząc od krawędzi wiaty przystankowej w określonych terminach wskazanych w specyfikacji oraz dodatkowo jeśli to będzie niezbędne. b) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 60 i 70 l c) opróżnianie worków 80 l na zgłoszenie Zamawiającego d) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu faktury. - rozliczenie finansowe z Wykonawcą następować będzie po otrzymaniu faktury VAT. Wykonawca wraz z fakturą VAT dołącza zapisy karty przekazania odpadów komunalnych (elektronicznie) do miejsca ich zagospodarowania oraz raporty wagowe zawierające wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Żyraków. - wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK odpadów kwalifikujących się do tej instalacji, bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla części I zamówienia: 9 000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych. Dla części II zamówienia: 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych. Dla części III zamówienia: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I, II, III zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Żyraków w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia. 3) wykonawca musi wykazać, iż posiada zawartą umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów komunalnych przewidzianą do obsługi Regionu Zachodniego zgodnie z planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego na przyjmowanie odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów zielonych, bądź inny dokument np.: umowę konsorcjum stanowiący o spełnieniu warunków wynikających z PGO. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć na wezwanie Zamawiającego jedno wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z nich, a pozostałe dokumenty składają oddzielnie dla każdego z nich, tak aby spełnić warunek).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach