Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z obiektów użyteczności publicznej oraz firm i przedsiębiorstw, położonych w granicach administracyjnych gminy Boguty-Pianki

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 2775003 , fax. 086 275003
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    tel. 086 2775003, fax. 086 275003
    REGON: 45067009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z obiektów użyteczności publicznej oraz firm i przedsiębiorstw, położonych w granicach administracyjnych gminy Boguty-Pianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) kod: 20 03 01, 2. odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych wg następujących frakcji: a) papier i tektura kod: 20 01 01, opakowania z papieru i tektury kod: 15 01 01, b) metale kod: 20 01 40, opakowania z metali kod: 15 01 04, c) tworzywa sztuczne kod: 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych kod: 15 01 02, d) szkło kod: 20 01 02, opakowania ze szkła kod: 15 01 07, e) zmieszane odpady opakowaniowe kod: 15 01 06, f) odpady wielomateriałowe kod: 15 01 05, g) odpady ulegające biodegradacji kod: 20 02 01, odpady kuchenne ulegające biodegradacji kod: 20 01 08, odpady z targowisk kod: 20 03 02, h) leki cytotoksyczne i cytostatyczne kod: 20 01 31* oraz leki inne niż wymienione w 20 01 31 kod: 20 01 32, i) zużyte baterie i akumulatory kod: 20 01 33*, 20 01 34, j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod: 20 01 35*, 20 01 36, k) urządzenia zawierające freony kod: 20 01 23*, l) tekstylia kod: 20 01 11, m) meble i inne odpady wielkogabarytowe kod: 20 03 07, n) zużyte opony kod: 16 01 03, o) odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały na terenie nieruchomości w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia, kody: (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99 - inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe), p) chemikalia (20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80, q) popiół i żużel o kodzie:10 01 01, r) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny kod: 21 01 99, s) odpady komunalny nie wymienione w innych podgrupach kod: 20 03 99. 3. dostarczenie przez Wykonawcę do dnia 1 września 2015 r. pojemników (dostarczenie, wyposażenie, ustawienie na czas trwania umowy) i odbiór po zakończeniu umowy: a) pojemniki na przystankach autobusowych, wielofunkcyjnym boisku oraz placu zabaw, b) pojemniki dla właścicieli wszystkich nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane, c) pojemniki dla firm, sklepów, instytucji, budynków wielorodzinnych w kontenery na odpady zmieszane, d) pojemniki na odpady zbierane w sposób selektywny (pojemnik na segregowane suche- metal, plastik, odpady opakowaniowe oraz pojemnik na szkło) dla instytucji użyteczności publicznej oraz budynków wielorodzinnych, e) wyposażenie szkoły w Bogutach-Piankach w kontener na popiół (kontener KP7), f) pojemnik do selektywnego zbierania przeterminowanych leków w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Bogutach-Piankach, g) pojemniki na zużyte baterie (na terenie szkół), 4. odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. nadwyżki) pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych wystawionych poza terminami zbiórki tych odpadów, 5. wyposażenie właścicieli nieruchomości w pojemniki lub worki z folii LPDE na odpady segregowane (pojemność min. 120 l o grubości nie mniejszej niż 60 mikronów, przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów), w tym: - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, - w kolorze zielonym na szkło, - w kolorze niebieskim na makulaturę, - w kolorze czerwonym na metal, - w kolorze brązowym na odpady zielone, - w kolorze czarnym lub szarym na popiół i żużel. Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów oraz logo firmy (Wykonawcy). 6. usuwanie odpadów zgromadzonych luzem lub w workach, w miejscach do tego nieprzeznaczonych tzw. dzikie wysypiska ( szacunkowa ilość - 4 Mg ), 7. prowadzenie sprawozdawczości, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 8. prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji związanej z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Zamawiającego, 9. przygotowanie oraz dostarczenie do mieszkańców gminy harmonogramu odbioru odpadów komunalnych; harmonogram powinien zawierać terminy odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych miejscowości, utworzenie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bogutach-Żurawiach, zwanego dalej PSZOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: Wadium na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Boguty-Pianki. Do oferty zaleca się dołączyć kopię przelewu. 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zwrot wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 8.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25. ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach