Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z obiektów użyteczności publicznej oraz firm i przedsiębiorstw, położonych w granicach administracyjnych gminy Boguty-Pianki

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 2775003 , fax. 086 275003
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    tel. 086 2775003, fax. 086 275003
    REGON: 45067009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z obiektów użyteczności publicznej oraz firm i przedsiębiorstw, położonych w granicach administracyjnych gminy Boguty-Pianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) kod: 20 03 01, 2. odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych wg następujących frakcji: a) papier i tektura kod: 20 01 01, opakowania z papieru i tektury kod: 15 01 01, b) metale kod: 20 01 40, opakowania z metali kod: 15 01 04, c) tworzywa sztuczne kod: 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych kod: 15 01 02, d) szkło kod: 20 01 02, opakowania ze szkła kod: 15 01 07, e) zmieszane odpady opakowaniowe kod: 15 01 06, f) odpady wielomateriałowe kod: 15 01 05, g) odpady ulegające biodegradacji kod: 20 02 01, odpady kuchenne ulegające biodegradacji kod: 20 01 08, odpady z targowisk kod: 20 03 02, h) leki cytotoksyczne i cytostatyczne kod: 20 01 31* oraz leki inne niż wymienione w 20 01 31 kod: 20 01 32, i) zużyte baterie i akumulatory kod: 20 01 33*, 20 01 34, j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod: 20 01 35*, 20 01 36, k) tekstylia kod: 20 01 11, l) meble i inne odpady wielkogabarytowe kod: 20 03 07, m) zużyte opony kod: 16 01 03, n) odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały na terenie nieruchomości w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia, kody: (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 08, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99 - inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe), o) chemikalia (20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 19, 20 01 25, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80, p) popiół i żużel o kodzie:10 01 01oraz ex20 01 99, q) odpady komunalny nie wymienione w innych podgrupach kod: 20 03 99. 3. wyposażenie na czas trwania umowy oraz odbiór i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów z pojemników ustawionych na przystankach autobusowych, wielofunkcyjnym boisku oraz placu zabaw, 4. wyposażenie na czas trwania umowy właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane (dostarczenie, ustawienie i odbiór po zakończeniu umowy), 5. wyposażenie firm, sklepów, instytucji, budynków wielorodzinnych w kontenery na odpady zmieszane (dostarczenie, ustawienie i odbiór po zakończeniu umowy), 6. wyposażenie instytucji użyteczności publicznej oraz budynków wielorodzinnych w kosze na odpady zbierane selektywnie, 7. odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. nadwyżki) pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych wystawionych poza terminami zbiórki tych odpadów, 8. wyposażenie właścicieli nieruchomości w pojemniki lub worki z folii LPDE na odpady segregowane (pojemność min. 120 l o grubości nie mniejszej niż 60 mikronów, przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów), w tym: - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, - w kolorze zielonym na szkło, - w kolorze niebieskim na makulaturę, - w kolorze czerwonym na metal, - w kolorze brązowym na odpady zielone, - w kolorze czarnym lub szarym na popiół i żużel. Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów oraz logo firmy (Wykonawcy). 9. usuwanie odpadów zgromadzonych luzem lub w workach, w miejscach do tego nieprzeznaczonych tzw. dzikie wysypiska ( szacunkowa ilość - 10 Mg ), 10. dostarczenie i ustawienie pojemnika do selektywnego zbierania przeterminowanych leków w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Bogutach-Piankach, 11. dostarczenie i ustawienie w wyznaczonych na terenie szkół punktach, pojemniki na zużyte baterie, 12. prowadzenie sprawozdawczości, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, 13. prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji związanej z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Zamawiającego, 14. przygotowanie oraz dostarczenie do mieszkańców gminy harmonogramu odbioru odpadów komunalnych; harmonogram powinien zawierać terminy odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych miejscowości, 15. utworzenie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bogutach-Żurawiach, zwanego dalej PSZOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: Wadium na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z obiektów użyteczności publicznej oraz firm i przedsiębiorstw położonych w granicach administracyjnych gminy Boguty-Pianki. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu. 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert. 5. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości zamieszkałej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach