Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów

Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-260 Gręboszów, Gręboszów 144
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6416002 , fax. (014) 641 60 53
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
    Gręboszów 144 144
    33-260 Gręboszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6416002, fax. (014) 641 60 53
    REGON: 00053770500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90511000 - 2 Usługi wywozu odpadów 90512000 - 9 Usługi transportu odpadów 90513100 - 7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000 - 2 Usługi zagospodarowania odpadów 3. Zakres zamówienia: Szacunkowa masa odpadów komunalnych, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w czasie trwania zamówienia wynosi około 500 Mg, w tym: 200 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 300 Mg - segregowane odpady komunalne. 4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór i zagospodarowanie: 1) niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane) kod 200301 2) selektywne odpady komunalne (odpady segregowane) 150101, 150102, 150105, 150107, 200101, 200102, 200139, 200140 3) odpady ulegające biodegradacji (kod 200201, 200202, 200203) 4) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 200123, 200135, 200136, 160103, 200110, 200111), zużyte baterie i akumulatory (kod 200133, 200134), zużyte opony (kod 160103), przeterminowane leki (kod 200131, 200132), odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 170101, 170102, 170103, 170106, 170107, 170180, 17018, z zastrzeżeniem, jak podano w ust. 7, pkt 1 f) 5. Urządzenia do gromadzenia odpadów: pojemniki, kontenery i worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca. 6. Ogólna charakterystyka Gminy Gręboszów 1) powierzchnia gminy Gręboszów wynosi 48,63 km2 2) liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Gręboszów na dzień 30.06.2014 r. - 3481 osoby, 3) liczba mieszkańców Gminy - według danych z deklaracji - 2345 osób, 4) liczba mieszkańców według struktury zabudowy : - liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej według danych z deklaracji - 2243 - liczba osób zamieszkała w zabudowie wielorodzinnej według danych z deklaracji - 102 3) na terenie gminy Gręboszów jest: - nieruchomości jednorodzinnych 800, w których znajduje się 804 gospodarstwa domowe - nieruchomości wielorodzinnych 4, w których znajduje się 16 gospodarstw domowych. 4) Miejscowości na terenie gminy Gręboszów objęte przedmiotem zamówienia: Gręboszów, Lubiczko, Bieniaszowice, Okręg, Ujście Jezuickie, Biskupice, Zawierzbie, Karsy, Borusowa, Kozłów, Hubenice, Wola Gręboszowska, Wola Żelichowska, Żelichów, Zapasternicze. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gręboszów ( Uchwała Rady Gminy Gręboszów Nr XIX/131/2012 z dnia 28 grudnia 2012 r.) zakres prac obejmuje: 1) odbieranie i zagospodarowanie od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów wszystkich rodzajów odpadów komunalnych, w tym selektywne odbieranie odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) odpadów segregowanych, w tym: tworzywa sztuczne, metale, papier i tektura, szkło, w tym szkło bezbarwne oraz kolorowe, opakowania wielomateriałowe, odpady zielone, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, przeterminowanych leków, zużytych baterii i akumulatorów, e) odpady wielkogabarytowe (meble, drzwi, okna, itp.), f) odpady budowlane i rozbiórkowe, na wniosek posiadacza nieruchomości - za dodatkową jego opłatą dla Wykonawcy. g) odbieranie i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych utworzonego na terenie gminy Gręboszów. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości, pojemnika na odpady mieszane i dostarczenie worków na odpady zbierane selektywnie. 3) Liczba poszczególnych rodzajów pojemników wynosi: a) 120 litrów - 685 szt. - dla gospodarstw segregujących odpady b) 240 litrów - 95 szt. - dla gospodarstw nie segregujących odpady Razem pojemników - 780* szt. ( * Ilość nieruchomości szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w okresie realizacji zamówienia, w zależności od deklaracji, jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych). 4) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków - 2 szt. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników na odpady. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulegać zmianie w stosunku do ilości wykazanej w ust.7 pkt 3. Przy czym zaoferowany przez Wykonawcę sposób wynagrodzenia nie będzie ulegać zmianie. 6) Za utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnych, porządkowym i technicznym odpowiada Wykonawca. Dezynfekcja pojemników przez wykonawcę musi być wykonywana co najmniej 2 razy do roku. 7) W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na terenie wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników, zmiany pojemności pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości, jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 8) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne. 9) Wymaga się również odbieranie odpadów z pojemników innych niż wyżej określono lub też zgromadzonych przy pojemniku, a wystawionych przez mieszkańca nieruchomości. 10) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia jest zobowiązany do dodatkowego dostarczenia pojemników. 11) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12) Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest również do dystrybucji wśród właścicieli innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 13) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów budowlanych i rozbiórkowych - poza ustalonym harmonogramem odbioru. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 14) Szacunkowa masa odpadów komunalnych, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w czasie trwania zamówienia wynosi około 500 Mg, w tym: 200 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 300 Mg - segregowane odpady komunalne. Ilość odpadów komunalnych może ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia, w zależności od deklaracji, jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie stanowić iloczyn faktycznie odebranych i dostarczonych odpadów do instalacji przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym 8. Wymagania dotyczące odbierania odpadów: Na terenie gminy Gręboszów obowiązywać będzie system zbiórki odpadów komunalnych pojemnikowy dla odpadów zmieszanych oraz system workowy dla odpadów segregowanych. Każde gospodarstwo domowe musi być wyposażone w pojemnik na odpady komunalne. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i po realizacji zamówienia są do jego dyspozycji. 1) niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane) kod 200301 - gromadzone będą w pojemnikach 120 ÷240 litrów znajdujących się przy posesjach. Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: a) częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym, b) realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) - w przeciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia fax lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faksem nr 14 641 60 53 lub e-mail: ug_greboszow1@wp.pl, c) Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienia Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności (tj. karty przekazania odpadów). d) pojemniki do odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. 2) selektywne odpady komunalne (odpady segregowane) 150101, 150102, 150105, 150107, 200101, 200102, 200139, 200140 Selektywna zbiórka odpadów będzie odbywała się w systemie workowym.. a) pojemność worków - 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość, b) wprowadza się następujące rodzaje worków o kolorystyce i napisach: 1) kolor żółty z napisem TWORZYWA SZTUCZNE - na odpady z tworzyw sztucznych, 2) kolor biały z napisem PAPIER - na odpady z papieru i tektury, 3) kolor zielony z napisem SZKŁO - na odpady ze szkła, 4) kolor niebieski z napisem METALE - na odpady metalowe, 5) kolor brązowy z napisem ODPADY BIODEGRADALNE I ZIELONE - na odpady biodegradalne i zielone. Dopuszczalny jest inny sposób oznakowania pojemników, worków zgodnie z podmiotem uprawnionym w zakresie gospodarki odpadami. c) częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. d) worki do selektywnej zbiórki odpadów (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po co najmniej 2 worki każdego koloru. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Worki dodatkowe Wykonawca przekaże do dyspozycji Gminy, które będą wydawane mieszkańcom w razie potrzeb e) worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy, f) Wykonawca zobowiązuje się do: - uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - zagospodarowania całej masy selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności (tj, karty przekazania odpadów), 3) odpady ulegające biodegradacji (kod 200201, 200202, 200203) - odbiór odbywał się będzie w systemie workowym, worki w kolorze brązowym, a) częstotliwość wywozu: - 1 raz w miesiącu według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym, b) worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji (dla mieszkańców przystępujących do zbiórki, na wymianę oraz w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca, c) Wykonawca zobowiązuje się do: - uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów ulegających biodegradacji po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie na nieruchomości nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - zagospodarowania całej masy odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów). 4) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny(kod 200123, 200135, 200136, 160103, 200110, 200111), zużyte baterie i akumulatory (kod 200133, 200134), odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 170101, 170102, 170103, 170106, 170107, 170180, 170182) zużyte opony (kod 160103), przeterminowane leki (kod 200131, 200132) Odbieranie i wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, oraz w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego na terenie gminy Gręboszów, a) częstotliwość odbioru 2 razy w roku - według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. b) Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów budowlanych i rozbiórkowych poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu po przeprowadzonej zbiórce dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów). c) przeterminowane leki - w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego na terenie gminy Gręboszów - 1 raz na kwartał według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id,135590.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach