Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kościelisko

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kościelisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kościelisko - nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady. Usługa polega na zgodnym z przepisami odbiorze i zagospodarowaniu wszystkich rodzajów i każdej ilości odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Kościelisko, a w szczególności odpadów komunalnych wymienionych poni-żej: 1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, 2. papier i tektura - kod 20 01 01, opakowania z papieru i tektury 15 01 01, 3. tworzywa sztuczne - kod 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych - kod 15 01 02, opakowania wielomateriałowe - kod 15 01 05, 4. metale - kod 20 01 40, opakowania z metali - kod 15 01 04, 5. szkło - kod 20 01 02, opakowania ze szkła - kod 15 01 07, 6. opakowania z drewna - kod 15 01 03, 7. żużel i popiół z palenisk domowych kod 20 01 99 8. odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod 20 01 08, odpady ulegające biodegradacji - kod 20 02 01, 9. przeterminowane leki: leki ektotoksyczne i cytostatyczne - kod 20 01 31*, leki inne niż wymienione w 20 01 31 - kod 20 01 32, 10. zużyte baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe: baterie i akumulatory łącznie z bateriami i aku-mulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie - kod 20 01 33*, baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod 20 01 34, 11. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - kod 20 01 35, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - kod 20 01 36, 12. urządzenia zawierające freony - kod 20 01 23*, 13. meble i inne odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07, 14. zużyte opony - kod 16 01 03, 15. chemikalia, w tym rozpuszczalniki, tusze, barwniki, pigmenty, farby, lakiery lub pokosty, opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpieczne lub nimi zanieczyszczone - kod 15 01 10 16. odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstwa domowego: odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i re-montów - kod 17 01 01, gruz ceglany - kod 17 01 02, odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposaże-nia - kod 17 01 03, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - kod 17 01 07, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90500000-2 usługi związane z odpadami 90533000-2 usługi gospodarki odpadami Wykonawca jest zobowiązany do: 1. zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 2. sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiające-go o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedem-dziesiąt tysięcy złotych 00 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargo-we ZP.271-20 - 2015 - proszę o wskazanie części zamówienia na które wnoszone jest wadium). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12 maja 2015 roku do godz. 10.00. (Decydu-je data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium winno być wniesione przez wszystkich członków wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku form niepieniężnych). 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach