Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Chorzele

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7516540 , fax. 29 7516530
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 7516540, fax. 29 7516530
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Chorzele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu wskazanych w pkt. 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w formie ryczałtu za osobę, położonych w obszarze Gminy Chorzele, dalej zwaną Gminą. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, i zagospodarowanie: - odpady suche, odpady mokre i odpady wielkogabarytowe oraz odpady zmieszane i pozostałości z sortowania z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych Gminy Chorzele w następujących frakcjach: a) odpady suche- papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielogabarytowe, szkło- zbierane łącznie ( o kodach 15 01 06, 20 01 99); b) odpady mokre - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone, kuchenne i opakowaniowe ulegające biodegradacji ( o kodach 20 01 08, 20 02 01); c) pozostałości z sortowania - zmieszane odpady komunalne pozostałe po wyselekcjonowaniu odpadów suchych i mokrych, nie zawierające przeterminowanych leków i chemikalii, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów wielkogabarytowych zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów budowlanych, zużytych opon ( o kodzie 20 03 01); d) odpady zmieszane - odpady zbierane w sposób nieselektywny ( o kodzie 20 03 01); e) odpady wielkogabarytowe - w czasie okresowych wystawek - raz na pół roku ( o kodzie 20 03 07). 3.Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych oraz pozostałych frakcji odpadów nie wymienionych w pkt. 2. 4.Wykonanie przedmiotu zamówienia na Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Chorzele będzie wykonane za wynagrodzenie w formie ceny ryczałtowej od osoby, jak poniżej: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z uwzględnieniem mobilnej zbiórki: Zakres: -Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości gdzie mieszkańcy nie segregują śmieci - 1660 (szacowana liczba osób wg złożonych deklaracji); -Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości gdzie mieszkańcy wytwarzają śmieci niesegregowane i segregowane - 5 688 (szacowana liczba osób wg złożonych deklaracji); 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych: A) deklarujących odbiór odpadów nieselektywnie zebranych: -pojemnik 120 l - 137 pojemników w okresie trwania usługi; -pojemnik 240 l - 9 pojemników w okresie trwania usługi; -pojemnik 1100 - 26 pojemników w okresie trwania usługi; -pojemnik powyżej 1100 l - 1 pojemnik w okresie trwania usługi; Razem: 173 pojemniki. B) deklarujących odbiór odpadów selektywnie zebranych tj. w wycenie należy uwzględnić komplet składający się z: 1.pojemnika na odpady komunalne zmieszane niedające się wyselekcjonować, 2.pojemniki (worki) na frakcje: sucha, mokra, -pojemnik 120 l plus pojemniki (worki) - 16 (szacowana liczba kompletów pojemników); -pojemnik 240 l plus pojemniki (worki) - 2 (szacowana liczba kompletów pojemników); -pojemnik 1100 plus pojemniki (worki) - 1 (szacowana liczba kompletów pojemników); Razem: szacunkowa liczba kompletów pojemników - 19. 5.Realizując zagospodarowanie odebranych z nieruchomości odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 2, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: 1)zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, określonych dla regionu ciechanowskiego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023; 2)selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, o których mowa w ppkt. 1). 6.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych. 7.Wykonawca wyposaża nieruchomości zamieszkałe w zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej w worki o pojemnościach 60 l i 120 l przeznaczone do zbiórki selektywnej. Worki muszą: 1)być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, 2)zawierać trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy, 3)być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów - 4 frakcje. Oznaczenie musi być realizowane przez zróżnicowanie kolorystyczne worków dla poszczególnych frakcji odpadów i podanie nazwy frakcji na worku. tj.: -worki niebieskie - papier, -worki zielone - szkło opakowaniowe, -worki żółte - opakowania z tworzyw sztucznych, metal i opakowania wielomateriałowe, -worki brązowe - odpady biodegradowalne. 8.Wykonawca zobowiązany jest do: -zorganizowania i wyposażenia stałego punktu PSZOK w kontenery, pojemniki i urządzenia stanowiące jego własność, o ilości i pojemności dostosowanej do ilości odpadów i intensywności wywozu; -odbierania odpadów gromadzonych w PSZOK; -utrzymania porządku na terenie PSZOK; -do chwili zorganizowania stałego PSZOK Wykonawca zapewni punkty mobilne. 9.Dopuszcza się przekazywanie gromadzonych odpadów komunalnych, jak metal, papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opakowania wielomateriałowe, meble i inne odpady wielkogabarytowe powstałe w gospodarstwie domowym do PSZOK. 10.Przeterminowane leki mieszkańcy będą przekazywać do punktów zbiórki zlokalizowanych na terenie aptek i placówek służby zdrowia z których następnie odbierać je będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia wskazanych aptek w konfiskator na przeterminowane lub zużyte leki. 11.W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. II.Realizacja przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez: 1)cykliczny odbiór z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zebranych w pojemnikach odpadów komunalnych zmieszanych, 2)cykliczny odbiór z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zebranych selektywnie w pojemnikach lub workach, w przypadku zabudowy jednorodzinnej, odpadów wymienionych w rozdziale III ust. 1 pkt 2), 3)uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników lub worków w trakcie realizacji usługi odbioru, 4)transport odpadów zmieszanych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, określonych dla regionu ciechanowskiego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023, 5)transport odpadów zebranych selektywnie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, celem zagospodarowania w sposób, o którym mowa w rozdziale I pkt 4, 6)wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w worki przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów z zastrzeżeniem, że worki będą dostarczane w ilości odpowiadającej dokonywanym odbiorom odpadów selektywnie gromadzonych z danej nieruchomości; przy pierwszym dostarczeniu Wykonawca dostarcza po 2 worki dla każdej z 4 frakcji, 7)niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach niezgodnego z postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chorzele prowadzenia: a.gromadzenia odpadów komunalnych poza pojemnikami i workami, b.selektywnego sposobu gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości. 8)Nieodebranie odpadów oraz dokumentowanie nieprawidłowości, o których mowa w ppkt 7), poprzez wykonywanie zdjęć lub zapisów wideo, w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości i identyfikację miejsca, daty oraz właściciela nieruchomości, 9)bieżące przekazywanie raportów w formie elektronicznej o stwierdzonych przez Wykonawcę nieprawidłowościach, które to raporty zawierają: a.unikalny nr raportu, b.dane kontaktowe sporządzającego raport, c.datę sporządzenia raportu, d.adres punktu wywozowego, e.datę i godzinę stwierdzenia nieprawidłowości, f.opis stwierdzonej nieprawidłowości, g.opis sposobu postępowania z odpadami, których gromadzenie zostało zakwestionowane, h.opis sposobu udokumentowania nieprawidłowości, i.liczbę załączników do raportu, 2.Szczegółowy wykaz punktów wywozowych objętych przedmiotem zamówienia, zawierający ich adresy Zamawiający przed zawarciem umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów dostarczy Wykonawcy. Zamawiający w okresie trwania umowy z częstotliwością jeden raz w tygodniu zobowiązuje się informować Wykonawcę o zmianach danych objętych niniejszym wykazem. 3.W przypadku zmian w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, skutkujących rozszerzeniem listy punktów wywozowych nie ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym umieszczono w systemie informację o złożeniu deklaracji. 4.W przypadku zmian w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, skutkujących zmniejszeniem listy punktów wywozowych ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym otrzymał informację o wykreśleniu punktu wywozowego z wykazu. 5.Zamawiający określa częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chorzele, w tym m.in.: 1)odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: a)odpadów komunalnych zmieszanych będzie prowadzone: -w zabudowie jednorodzinnej - raz na 2 tygodnie, -w zabudowie wielorodzinnej - raz na tydzień, b)odpadów segregowanych będzie prowadzone: -w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc, za wyjątkiem odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji i zielonych, dla których częstotliwość odbioru wynosi co najmniej raz na miesiąc, -w zabudowie wielorodzinnej - raz na tydzień; 2)odbieranie od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz z terenu nieruchomości, na których w części zamieszkują mieszkańcy i na których w części nie zamieszkują mieszkańcy: a)odpadów komunalnych zmieszanych będzie prowadzone raz na tydzień, b)odpadów segregowanych będzie prowadzone raz na tydzień; 6.Ustalenie zwiększonej częstotliwości odbioru w odniesieniu do odpadów komunalnych zmieszanych lub gromadzonych w sposób selektywny w zabudowie wielorodzinnej musi zostać dokonane poprzez uwzględnienie powyższego w harmonogramie, o którym mowa w pkt. 9 7.Najpóźniej na miesiąc przed Świętami Bożego Narodzenia i Świętami Wielkanocnymi, właściciele nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej mają prawo zgłosić Zamawiającemu zapotrzebowanie na zwiększenie częstotliwości odbioru zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych w związku z okresowym wzrostem ilości wytwarzanych w tym czasie odpadów. Zmiany zgłaszane przez właścicieli nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, nie później niż w okresie tygodnia poprzedzającego zwiększoną częstotliwość odbierania odpadów i uzyskać akceptację dla wprowadzonych zmian od Zamawiającego. Dopuszczalną formą akceptacji jest forma pisemna lub z wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej tj. poczty elektronicznej. 8.Harmonogram wywozu odpadów komunalnych, o których mowa w rozdziale III ust. I pkt. 2), przed podpisaniem umowy sporządzi Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako oferta najkorzystniejsza. Przy sporządzaniu harmonogramu wykonawca musi uwzględnić listę punktów wywozowych, o której mowa w pkt. 2. oraz częstotliwość odbioru odpadów, o której mowa w pkt. 5 Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego i stanowić będzie integralną część umowy. 9.Każdorazowa zmiana harmonogramu wywozu odpadów wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. 10.Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady w każdej zebranej przez właściciela nieruchomości ilości, z zastrzeżeniem pkt. 3 11.Warunkiem odbioru z nieruchomości odpadów wymienionych w jest ich gromadzenie w sposób określony w Regulaminie tj.: workach dostarczanych przez Wykonawcę lub w pojemnikach. 12.Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów z punktu wywozowego Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju odpadów i zgodności ich z przeznaczeniem pojemnika. W przypadku, w którym właściciel nieruchomości, który złożył deklarację o selektywnym sposobie gromadzenia odpadów a odpady na terenie nieruchomości nie są gromadzone w sposób selektywny, Wykonawca odbierać będzie wszystkie odpady z nieruchomości jako zmieszane i zobowiązany będzie do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Przed zabraniem odpadów wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną, która potwierdza zastrzeżenia wykonawcy dotyczące nieprowadzenia zbiórki w sposób selektywny. Powiadamianie, o którym mowa powyżej, Wykonawca realizuje w sposób określony w rozdziale II pkt.1 ppkt. 8). 13.Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. III.Sposób potwierdzania realizacji usługi i jej rozliczania. 1.W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do przekazywania zamawiającemu miesięcznej pisemnej i elektronicznej dokumentacji: 1)kartę przekazania odpadów dla każdej z frakcji, 2)potwierdzenia dziennych ważeń przyjętych odpadów do zagospodarowania, 3)imienny wykaz właścicieli nieruchomości z podziałem na ilość odebranych odpadów i frakcje, a także wskazanie instalacji do której zostały przekazane, 4)przekazywania na każdorazowe żądanie Zamawiającego, informacji o rzeczywistym przebiegu trasy pojazdu, czasie i miejscu przekazania odebranych odpadów, 5)ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania w sposób określony w rozdziale I pkt 4, 6)przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, o którym mowa w ppkt. 2) oraz zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, 7)bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, 8)ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.) 9)sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających informacje o: a.Ilości odebranych odpadów zmieszanych (Mg); b.Ilość odpadów selektywnie zbieranych z podziałem na poszczególne frakcje [Mg]; c.Ilość odebranych odpadów wielkogabarytowych (Mg) - w miesiącach, których dotyczy; d.Wykaz nieruchomości, z których odebrane zostały odpady komunalne; e.Wykaz nieruchomości na których odpady zbierane są niezgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chorzele; f.Wykaz reklamacji i sposób ich rozstrzygnięcia; 2.Wykonawca zgodnie z przepisami prawa złoży, kwartalne sprawozdanie. Sprawozdanie należy przekazać Burmistrzowi Miasta i Gminy Chorzele, w terminie do końca miesiąca następujące po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie winno być sporządzone zgodnie z wzorem opisanym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz zawierać informację, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3.Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu miesięcznym po zakończeniu danego miesiąca i podpisaniu protokołu potwierdzającego realizacje usługi za dany miesiąc. 4.Wynagrodzenie miesięczne składać się będzie z poniższych elementów: a.za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych - w wysokości wyliczonej wg faktycznego wykonania usługi w danym miesiącu liczonej wg. wzoru: cena ryczałtowa jednostkowa od osoby określona w rozdziale I pkt 4 ust. 1 pomnożona przez faktyczną ilość osób, liczona oddzielnie dla selektywnie zbieranych odpadów i odpadów zmieszanych. b.za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych - w wysokości wyliczonej wg faktycznego wykonania usługi w danym miesiącu liczonej wg. wzoru: cena jednostkowa ryczałtowa określona w rozdziale I pkt 4 ust. 2 A,B umowy pomnożona przez faktyczną ilość odebrany pojemników 5.Odbiór i transport odpadów w sytuacjach, w których dojazd do punktów wywozowych będzie utrudniony z powodu np. prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp., warunków atmosferycznych nie daje Wykonawcy tytułu do wnoszenia roszczeń z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, chyba, że Zamawiający i Wykonawca w danym przypadku postanowią inaczej. 6.W przypadku, gdy liczba osób zadeklarowanych na odbiór odpadów zmaleje w stosunku do wielkości podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umowy. 7.Wykonawca zobowiązuje się do: a) Odebrania odpadów zmieszanych i pozostałości z sortowania w ilości około 1.447,16 Mg|rok, b) Odebrania odpadów mokrych w ilości około 83,66 Mg|rok, c) Odebrania odpadów wielkogabarytowych w ilości około 18,42 Mg|rok, d) Odebrania odpadów suchych w ilości około 320,06 Mg|rok Razem: 1.869,30 Mg. Ilości te mają charakter szacunkowy i będą ulegały zmianie wraz z rozwojem selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 12 i 13 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: wadium - Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Chorzele. 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)W gwarancjach bankowych, 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 6.06.2016r. do godz. 12.00. 8)Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, pok. Nr 33, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby oryginał wadium został złożony w kopercie zawierającej ofertę (w osobnej kopercie nie zszyty z resztą oferty), kopia wadium powinna zostać zszyta z resztą oferty. 9)Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 10)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 12)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta-poręczyciela. 14)W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 15)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. 16)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-spółka cywilna) wymagane wadium wnosi konsorcjum-spółka cywilna lub jeden z jej członków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzele.bip.org.pl/?tree=przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach