Przetargi.pl
Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy

Spółka Wodna "Kapuściska" ogłasza przetarg

  • Adres: 85-880 Bydgoszcz, ul. Toruńska 324A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3658310 , fax. 052 3658315
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Wodna "Kapuściska"
    ul. Toruńska 324A 324A
    85-880 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3658310, fax. 052 3658315
    REGON: 09122738800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oskapusciska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadów pościekowych w postaci: skratek i zawartości piaskownika z terenu Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielono na dwa zadania: Unieszkodliwianie odpadów musi być zgodne z zasadami zawartymi w ustawie o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, Nr 88, poz. 587, z 2008 r. Nr 138, poz. 865, Nr 199, poz. 1227, Nr 223, poz. 1464, z 2009 r. Nr 18, poz. 97). Odbiór i wywóz ww. odpadów będzie realizowany na bieżąco w miarę wytwarzania, środkami technicznymi i na koszt wykonawcy. Wskazane jest dokonanie przez wykonawcę wizji w miejscu odbioru odpadów celem zapoznania się z warunkami odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków, stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, w szczególności środkami transportu drogowego, gwarantującymi bezpieczny transport odpadów oraz kontenerami do odbioru odpadów przystosowanych do przykrycia w czasie transportu lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 6. Spełniają pozostałe warunki wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego określone w ustawie Pzp. 7. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z formularzem cenowym oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ, o akceptacji przez Wykonawcę SIWZ i Uzupełnionego Wzoru Umowy, o którym mowa w punkcie 14 SIWZ oraz o związaniu ofertą (zał. Nr 2 do SIWZ). 2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum trzech zamówień, w tym jednego porównywalnego z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i zamawiających (zał. Nr 3 do SIWZ) oraz załączenia referencji potwierdzających, że zamówienia te zostały lub są wykonane należycie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymani w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 9) Udokumentowanie posiadania środków transportu drogowego, gwarantujących bezpieczny transport odpadów oraz kontenerów do odbioru odpadów, przystosowanych do przykrycia w czasie transportu. (zał. Nr 4 do SIWZ). 10) Uzupełniony Wzór Umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 11) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków (transport i unieszkodliwianie). 12) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskapusciska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach