Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Grudziądzka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 566 398 120
- Data zamieszczenia: 2016-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6398119, 6398166, fax. 566 398 120
REGON: 87052597300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z autostrady A1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych na trasie odcinka autostrady A-1od miejscowości Grudziądz do miejscowości Grabowiec położonym na terenie województwa kujawsko – pomorskiego, opróżnianie i wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowego położonych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Toruniu przy ul. Kociewskiej i Bazy MPO położonej w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 159.Powyższy wykaz punktów odbioru odpadów płynnych stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy, która stanowi Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest jej integralną częścią. Szacunkowa wielkość przedmiotu zamówienia wynosi : 6 500 m3. Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej i stanowi jednocześnie górną granicę realizacji umowy. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia będzie się odbywało za faktycznie wywiezioną ilość nieczystości i według cen jednostkowych podanych w ofercie. Wywóz nieczystości płynnych z podanych w tabeli lokalizacji odbywać się będzie w uzgodnionych przez strony terminach i z częstotliwością określoną w powyższej tabeli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości przedmiotu zamówienia z powodu okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie może przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o niniejsze zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania dodatkowych wywozów, z powodu okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie może przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o niniejsze zamówienie. Dodatkowe usługi dotyczące wywozu płynnych nieczystości komunalnych, składane będą na piśmie lub telefonicznie, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Zamawiającego. Dodatkowe usługi będą realizowane na warunkach określonych w umowie i realizowane w następnym dniu roboczym, po otrzymaniu zgłoszenia od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych raportów, potwierdzonych przez uprawnionych pracowników Autostrady oraz pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu, dokumentujących rzetelne wykonanie każdej usługi wywozu nieczystości płynnych. Wzór raportu - „Potwierdzenie wykonania usługi wywozu nieczystości płynnych”, stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie wszelkich decyzji administracyjnych i pozwoleń, niezbędnych do zgodnej z prawem realizacji powyższej usługi. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nie dopełnienie przez Wykonawcę obowiązków formalnych związanych z realizacją usługi. Rozliczenie za rzetelnie wykonane i właściwie udokumentowane wykonanie usługi, będzie następowało poleceniem przelewu, w terminie 30 dni od daty dostarczenia właściwie wystawionej faktury VAT oraz dokumentów potwierdzających terminową realizację usługi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych - sprawa nr 89/2023
Dodano: 2023-10-04 - Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - sprawa nr 5/2023
Dodano: 2023-02-23 - Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - kabiny toaletowe i umywalki polowe - sprawa nr 102/2022
Dodano: 2022-10-19 - Usługi najmu i serwisu urządzeń sanitarnych - sprawa numer 102/2020
Dodano: 2020-12-01 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH (2020) - SPRAWA NR 89/2019
Dodano: 2019-10-10 - Usługa przyjęcia i unieszkodliwienia ścieków z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ul. Prądocińskiej 28
Dodano: 2019-04-24 - Usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych w roku 2018 i 2019 - sprawa nr 109/2018
Dodano: 2018-10-16 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH - SPRAWA NR 39/2018
Dodano: 2018-05-09 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH - SPRAWA NR 2/2018
Dodano: 2018-01-25 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH W ROKU 2018 - SPRAWA NR 149/2017
Dodano: 2017-12-05