Przetargi.pl
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z autostrady A1

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Grudziądzka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 566 398 120
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
    ul. Grudziądzka 159
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6398119, 6398166, fax. 566 398 120
    REGON: 87052597300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z autostrady A1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych na trasie odcinka autostrady A-1od miejscowości Grudziądz do miejscowości Grabowiec położonym na terenie województwa kujawsko – pomorskiego, opróżnianie i wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowego położonych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Toruniu przy ul. Kociewskiej i Bazy MPO położonej w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 159.Powyższy wykaz punktów odbioru odpadów płynnych stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy, która stanowi Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest jej integralną częścią. Szacunkowa wielkość przedmiotu zamówienia wynosi : 6 500 m3. Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej i stanowi jednocześnie górną granicę realizacji umowy. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia będzie się odbywało za faktycznie wywiezioną ilość nieczystości i według cen jednostkowych podanych w ofercie. Wywóz nieczystości płynnych z podanych w tabeli lokalizacji odbywać się będzie w uzgodnionych przez strony terminach i z częstotliwością określoną w powyższej tabeli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości przedmiotu zamówienia z powodu okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie może przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o niniejsze zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania dodatkowych wywozów, z powodu okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie może przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o niniejsze zamówienie. Dodatkowe usługi dotyczące wywozu płynnych nieczystości komunalnych, składane będą na piśmie lub telefonicznie, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Zamawiającego. Dodatkowe usługi będą realizowane na warunkach określonych w umowie i realizowane w następnym dniu roboczym, po otrzymaniu zgłoszenia od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych raportów, potwierdzonych przez uprawnionych pracowników Autostrady oraz pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu, dokumentujących rzetelne wykonanie każdej usługi wywozu nieczystości płynnych. Wzór raportu - „Potwierdzenie wykonania usługi wywozu nieczystości płynnych”, stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie wszelkich decyzji administracyjnych i pozwoleń, niezbędnych do zgodnej z prawem realizacji powyższej usługi. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nie dopełnienie przez Wykonawcę obowiązków formalnych związanych z realizacją usługi. Rozliczenie za rzetelnie wykonane i właściwie udokumentowane wykonanie usługi, będzie następowało poleceniem przelewu, w terminie 30 dni od daty dostarczenia właściwie wystawionej faktury VAT oraz dokumentów potwierdzających terminową realizację usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach