Zakład Usług Komunalnych w Gryficach ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, ul. Zielona
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 842 047 , fax. 913 842 214
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
ul. Zielona 5
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 842 047, fax. 913 842 214
REGON: 36120134500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/zuk.gryfice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i unieszkodliwieniu odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu: 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu: 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach i ośmiu oczyszczalni wiejskich (skratki) w miejscowościach: Barkowo, Baszewice, Brodniki, Grębocin, Prusinowo, Rzęsin, Trzygłów i Ościęcin. 2. Zamawiający szacuje, że w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r., do odbioru będą następujące ilości odpadów wg niżej wymienionych kodów odpadów: • skratki – 100 Mg (słownie: sto ton), • zawartość piaskowników - 120 Mg (słownie: sto dwadzieścia ton), • tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze - 40 m3 (słownie: czterdzieści metrów sześciennych), • inne niewymienione odpady - 10 Mg (słownie: dziesięć ton). 3. W przypadku odbioru skratek, zawartości piaskowników tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ilościach mniejszych niż podane powyżej, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia bądź odszkodowania z tego tytułu. Natomiast w przypadku konieczności odbioru większej ilości odpadów niż obejmuje umowa, Wykonawca jest zobowiązany do ich odbioru na warunkach w/w umowy. 4. Wykonawca zapewni: - szczelne kontenery o odpowiedniej pojemności i ładowności na odbiór wytwarzanych odpadów, w których Zamawiający będzie gromadził odpady wg ich klasyfikacji; - naczepę i ciągnik samochodowy do podstawienia pustych i transportu pełnych kontenerów z ww. odpadami. Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport ww. odpadów. Dopuszcza się możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innej częstotliwości i warunków odbioru tych odpadów w zależności od stopnia ich nagromadzenia. 5. Ustalenie ilości odbieranych odpadów zawartych w umowie następować będzie przez zważenie na atestowanej wadze samochodowej w punkcie obustronnie uzgodnionym. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i transportu do miejsca utylizacji, odpadów, nie rzadziej niż 1 raz na 60 dni, po zgłoszeniu Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić specjalistyczny środek transportu do odbioru i wywozu ww. odpadów z terenu oczyszczalni ścieków wskazanym przez Zamawiającego do miejsca utylizacji tych odpadów. Transport odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport odpadów. 7. Wykonawca zapewni systematyczny odbiór skratek, zawartości piaskowników, tłuszczy i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C. 8. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebieg transportu i skutki ewentualnych zdarzeń drogowych względnie skutki naruszenia norm sanitarnych, ochrony środowiska, prawa pracy i innych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów z oczyszczalni ścieków (wskazanych przez Zamawiającego) w sposób najkorzystniejszy i najmniej uciążliwy dla Zamawiającego. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego na skutek niewłaściwego lub niestarannego załadunku kontenerów. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby upoważnionej do sporządzania kart przekazania odpadów w systemie BDO. 12. Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia usługi na podstawie faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie przejęcie odpadu z potwierdzeniem w systemie BDO wraz z kopią dokumentu z ważenia pojazdu przed i po załadunku w punkcie obustronnie uzgodnionym (odpady rozliczane w tonach lub odpady rozliczane w metrach sześciennych). Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 30 dni od daty wpływu faktury VAT wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych do siedziby Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zadania przez Podwykonawcę, przy czym pełną i całkowitą odpowiedzialność za przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany jest do posiadania ważnych co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodach: 19 08 01, 19 08 02, 19 08 09, 19 08 99) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797). Przedstawione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów powinna w myśl obowiązujących przepisów przenosić odpowiedzialność za odpad z Zamawiającego na Wykonawcę. 15. Wykonawca ma obowiązek posiadania wpisu do rejestru podmiotów w systemie BDO. 16. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia lub odszkodowania z tytułu mniejszych niż powyżej oszacowanych ilości odpadów. Natomiast w przypadku konieczności odbioru większej ilości odpadów, Wykonawca jest zobowiązany do ich odbioru na warunkach w/w umowy. 17. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa Załącznik nr 6 (wzór umowy) do SIWZ. 18. Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, ma prawo do wizji lokalnej miejsca wykonywania usługi, w celu zapoznania się ze specyfiką przedmiotu zamówienia. 19. Kod CPV : 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90400000-1 Usługi utylizacji nieczystości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej w dzielnicy Warszów w Świnoujściu w latach 2023-2025”
Dodano: 2023-04-14 - „Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej w dzielnicy Warszów w Świnoujściu w latach 2023-2025”
Dodano: 2023-03-17 - „Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do systemu kanalizacji deszczowej na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Wałczu”
Dodano: 2023-02-27 - Odbiór i unieszkodliwianie ścieków przemysłowych z RZGO w Słajsinie
Dodano: 2021-02-23 - OPRÓŻNIANIE BEZODPŁYWOWYCH ZBIORNIKÓW WÓD ODCIEKOWYCH NA ZAMKNIĘTYCH SKŁADOWISKACH ODPADÓW W SIERAKOWIE I SZCZECINIE-KLUCZU ZE ZRZUTEM TYCH WÓD W PUNKTACH ZLEWNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZWiK Sp. z o.o. (w podziale na części)
Dodano: 2021-01-28 - PRZYJĘCIE I OCZYSZCZENIE W OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW, WÓD ODCIEKOWYCH (ŚCIEKÓW PRZEMYSŁOWYCH) POCHODZĄCYCH Z ZAMKNIĘTYCH SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W SIERAKOWIE I SZCZECINIE-KLUCZU (w podziale na części)
Dodano: 2021-01-25 - Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie toalet przenośnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście w latach 2021-2022
Dodano: 2021-01-11 - Odbiór i unieszkodliwianie ścieków przemysłowych z RZGO w Słajsinie
Dodano: 2020-12-28 - OPRÓŻNIANIE BEZODPŁYWOWYCH ZBIORNIKÓW WÓD ODCIEKOWYCH NA ZAMKNIĘTYCH SKŁADOWISKACH ODPADÓW W SIERAKOWIE I SZCZECINIE-KLUCZU ZE ZRZUTEM TYCH WÓD W PUNKTACH ZLEWNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZWiK Sp. z o.o. (w podziale na części)
Dodano: 2020-12-03 - Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych
Dodano: 2020-11-30