Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Zaniemyśl

Gmina Zaniemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 857 580 , fax. 612 857 747
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaniemyśl
    ul. Średzka 9
    63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 612 857 580, fax. 612 857 747
    REGON: 63125818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zniemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Zaniemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Zaniemyśl. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór: - Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, - Odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na: - Papier w tym tektura, - Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - Szkło białe - Szkło kolorowe - Odpady ulegające biodegradacji - Odpady wielkogabarytowe - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - Odpady budowlane i rozbiórkowe , przeterminowane leki i chemikalia, baterie i akumlatory, opony od samochodów osobowych, odpady niebezpieczne, styropian opakowaniowy, farby i lakiery, opakowania po substancjach niebezpiecznych, tekstylia i odzież Jednostką rozliczeniową będzie stawka ryczałtowa za 1 tonę odebranych odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-11-02 do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że posiada: 1. Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Zaniemyśl, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), 2. Zezwolenie na transport odpadów, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797), wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ Dokument potwierdzający wniesienie wadium Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: 1. ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba 2. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela (lidera konsorcjum) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Zaświadczenie ze stacji kontroli pojazdów lub dokumenty producenta, dotyczące maksymalnie 5 wybranych przez Wykonawcę pojazdów podlegających ocenie w zakresie spełnienia przez te pojazdy norm emisji spalin Euro 5 lub wyższe oraz w zakresie spełniania przez te pojazdy posiadanych alternatywnych źródeł zasilania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach