Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skład nieruchomości "mieszanych" z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2020 roku

Gmina Miejska Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 627 020 , fax. 897 627 044
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górowo Iławeckie
    Plac Ratuszowy 18
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 627 020, fax. 897 627 044
    REGON: 52926100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skład nieruchomości "mieszanych" z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Odbiór i transport (do stacji przeładunkowej) stałych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach/kontenerach lub workach, odpadów zbieranych w punktach stacjonarnych oraz Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, szczegółowy opis wymagań: a) na terenie zabudowy jednorodzinnej (w zabudowie objętej systemem workowym) obowiązywać będzie system mieszany (workowo-pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych natomiast w zabudowie wielorodzinnej system pojemnikowo-kontenerowy zbierania odpadów komunalnych; b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu całego strumienia odpadów komunalnych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i „mieszanych”; c) Wykonawca zobowiązany jest w sytuacjach wyjątkowych, na zgłoszenie Zamawiającego do odbioru odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszańców. d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, natomiast z terenu nieruchomości niezamieszkałej będącej częścią nieruchomości „mieszanej” w ilości zadeklarowanej przez właściciela nieruchomości; e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia mieszkańcom (objętych systemem workowym) worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 120 l w ilości: Niebieskie –(papier)-2 500 szt. Żółte- (metale i tworzywa sztuczne)- 12 000 szt. Brązowe- (bio)- 3 000 szt. Zielone – (szkło) – 3 000 szt. Czarne- (odpady zmieszane)- 1 000 szt. (pojemność 60l) oraz 7 000 sztuk (120 l pojemność). Zamawiający zastrzega, iż realna ilość worków objętych przedmiotem zamówienia może ulec zmianie. f) Worki powinny być odpowiednio wytrzymałe. Intensywność zabarwienia (przezroczystość) worka powinna pozwalać na ocenę zawartości worka. Worki powinny być w sposób czytelny i widoczny opisane rodzajem gromadzonego odpadu oraz informacją, co należy a czego nie należy do niego wrzucać. Worki muszą być opisane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). g) Worki będą oznaczone unikatowym kodem kreskowym umożliwiającym identyfikację posesji, właściciela oraz rodzaju gromadzonego odpadu (tj. powinna istnieć możliwość uzyskania informacji jakie rodzaje frakcji odebrano z danej nieruchomości) . Dodatkowo podczas odbioru skaner wstawia do bazy danych datę i godzinę odbioru odpadów. Wykonawca zapewni dystrybucję kodów kreskowych wraz z workami wśród właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. h) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji usługi przeprowadzi inwentaryzację pojemników, polegającą na przypisaniu wszystkim nieruchomościom objętym systemem workowym, na których stoją pojemniki unikatowych kodów kreskowych. i) Wykonawca zapewnia wydruk i dystrybucję do właścicieli nieruchomości objętych systemem workowym etykiety z kodem kreskowym, które naklejone na worki do gromadzenia odpadów, służą identyfikacji nieruchomości, z której dokonywany jest odbiór odpadów. Dystrybucja kodów odbywać się będzie w taki sposób aby każdy punkt adresowy ujęty w systemie workowym znał swój kod kreskowy. Jednocześnie Wykonawca przedstawi zbiorcze zestawienie zawierające kody kreskowe z przypisaną do nich nieruchomością Zamawiającemu. j) Wykonawca musi rejestrować w sposób elektroniczny odbierane worki (czytniki/skanery kodów kreskowych) raport odebranych worków powinien być udostępniony Zamawiającemu wraz z raportem miesięcznym. k) W przypadku wystawienia worka z odpadami bez oznaczenia umożliwiającego identyfikację, worek zostanie przyporządkowany do nieruchomości, na której odpady zostały zebrane. l) W przypadku niewłaściwego sortowania Wykonawca odbierze worek/pojemnik jako odpad zmieszany w terminie odbioru odpadów zmieszanych i powiadamia o zaistniałej sytuacji Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych. m) Pojemniki/kontenery na odpady Wykonawca oznakuje w sposób trwały i czytelny informacją określającą rodzaj odpadu zbierany w danym pojemniku (np. oznakowanie namalowane farbą na pojemniku lub naklejka). n) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia pojemników/ kontenerów zgodnie z załącznikiem nr 10 SIWZ oraz na „wezwanie” dodatkowych pojemników/kontenerów i worków według potrzeb Zamawiającego określonych co najmniej 7 dni przed datą wykonania zobowiązania. o) Wykonawca odbierze i zagospodaruje przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zbierany przez mieszkańców w punktach zbiórki zlokalizowanych na terenie Miasta Górowo Iławeckie. Wykonawca wyposaży ww. punkty zbiórki w odpowiednie pojemniki. Wykaz ww. punktów zostanie przekazany Wykonawcy do 7 dni od dnia podpisania umowy. p) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych lub innego miejsca realizującego zadania PSZOK zlokalizowanego na terenie Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie oraz za transport selektywnie zbieranych w nim odpadów. q) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego kosze uliczne DIN 50l - w ilości 30 sztuk (30 sztuk w kolorze zielonym) wraz ze słupkiem i popielniczką (bez montażu). r) Wykonawca dostarczy podajniki do woreczków biodegradowalnych na odchody zwierząt z możliwością montażu na koszu ulicznym w ilości 15 sztuk . s) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego torebki na odchody zwierząt w ilości 6 000 sztuk pasujące do podajników zamontowanych na koszach ulicznych znajdujących się na terenie miasta. t) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego worki polipropylenowe na gruz w ilości 2 000 sztuk o pojemności 50 kg. Worki muszą być opisane w widocznym miejscu : GRUZ UM Górowo IŁ. u) Wykonawca przeprowadzi mycie i dezynfekcję pojemników SM 1100 na odpady ustawionych na terenie miasta (z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wchodzących w skłąd nieruchomości „mieszanych”) 2 razy w roku (wiosna, jesień). v) Wykonawca dostarczy dla Zamawiającego kompostowniki w ilości 10 sztuk wykonane z siatki metalowej o pojemności 660 l. Kompostowniki musza być oznakowane w widocznym miejscu: Kompostownik miejski UM Górowo Ił oraz zawierać informacje co należy a czego nie należy do niego wrzucać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 26 8855 0004 2003 0011 0815 0001: Bank Spółdzielczy Bartoszyce/oddział Górowo Iławeckie 9 w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, ze. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swojej treści: 1) Nazwę dającego zlecenie 9Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Gminę Miejską Górowo Iławeckie), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia)), 3) Kwotę zobowiązania, 4) Termin ważności gwarancji, 5) Nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy , z przyczyn nieleżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w ar. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 7) Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą w terminie przewidzianym na składanie ofert. 8) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy, 9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wykazał, że posiada b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydane przez odpowiedni organ, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), c) aktualnego zezwolenia na zbieranie i transport towarów niebezpiecznych podlegającego przepisom ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach