Przetargi.pl
Odbiór i niszczenie papierowych nośników informacji zawierających dane osobowe oraz wywóz odpadów komunalnych z Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i ul. Wawelskiej 15, nr sprawy PN - 32/09

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. W.K. Roentgena 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5462312, 5462872 , fax. 022 5462253, 5462872
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. W.K. Roentgena 5 5
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5462312, 5462872, fax. 022 5462253, 5462872
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i niszczenie papierowych nośników informacji zawierających dane osobowe oraz wywóz odpadów komunalnych z Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i ul. Wawelskiej 15, nr sprawy PN - 32/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i niszczenie papierowych nośników informacji zawierających dane osobowe oraz wywóz odpadów komunalnych z Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i ul. Wawelskiej 15, nr sprawy PN - 32/09
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla obu pakietow wynosi: 10 000,00 PLN, w tym: dla pakietu nr 1 - 7 000,00 PLN; dla pakietu nr 2 - 3 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; ocena - na podstawie złożonych, wymaganych, aktualnych dokumentów i ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z tyt. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. b)Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. c)Koncesja/zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymagana jest od Wykonawców w przypadku, gdy obowiązujące przepisy prawne uzależniają prowadzenie określonej działalności od posiadania koncesji lub zezwolenia; wydana przez właściwy organ administracyjny, na terenie, którego jest prowadzona działalność. d)Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oryginał - załącznik nr 3. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty, należy dołączyć do oferty ich pisemne zobowiązanie. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości (min. 20 % łącznej wartości brutto oferty; w przypadku złożenia ofert częściowych - suma wartości brutto ofert częściowych), dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje - min 1 dokument), że te usługi zostały wykonane należycie - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga: a)Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy podaną kwotą (liczba w PLN) - nie mniejszą niż 20 % łącznej wartości brutto składanej oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a)Potwierdzenie wniesienia wadium. b)Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty w pkt. IX powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia przez Wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy. Odnośnie dokumentu wymaganego w ppkt. 4. b wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza, radcę prawnego lub adwokata. W przypadku braku któregoś z ww. dokumentów Wykonawca zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach