Przetargi.pl
Część 1.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 259 ha dla terenu wsi Kampinos A. Cześć 2. Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 160 ha dla terenu części wsi Wiejca.

Urząd Gminy Kampinos ogłasza przetarg

  • Adres: 05-085 Kampinos, ul. Niepokalanowska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 725-00-40 , fax. 0-22 725-04-44
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kampinos
    ul. Niepokalanowska 3 3
    05-085 Kampinos, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 725-00-40, fax. 0-22 725-04-44
    REGON: 00053639600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 259 ha dla terenu wsi Kampinos A. Cześć 2. Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przesytrzennego terenu o powierzchni ok. 160 ha dla terenu części wsi Wiejca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Cześć 1: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kampinos dla terenu wsi Kampinos A (powierzchnia około 259 ha). Obszar do opracowania projektu planu jest opisany w Uchwale Rady Gminy Kampinos Nr XXX/136/08 z dnia 15 grudnia 2008r. w/s przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego wieś Kampinos A, stanowiącej załącznik nr 8a W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos teren przeznaczony jest pod budownictwo mieszkaniowe w strefie rozwoju osadnictwa. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos dla terenu część wsi Wiejca (powierzchnia około 160 ha). Obszar do opracowania projektu planu jest opisany w Uchwale Rady Gminy Kampinos Nr XXX/135/08 z dnia 15 grudnia 2008r. w/s przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część wieś Wiejca stanowiącej załącznik nr 8b W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kampinos teren przeznaczony jest pod budownictwo mieszkaniowe w strefie rozwoju osadnictwa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1 i nr 2 obejmuje: 1)Analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2)Opracowanie koncepcji planu w jednym wariancie 3)Prezentację koncepcji planu Wójtowi Gminy Kampinos, 4)Opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Wójta Gminy Kampinos i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w tym prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej 5)Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy Kampinos, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, 6)Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 7)Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227). 8)Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 9)Sporządzenie wniosków o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze, 10)Opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 11)Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 12)Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, 13)Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 14)Wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 12, 15)Prezentacja projektu planu Radzie Gminy Kampinos oraz Wójtowi Gminy Kampinos wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 16)Ponowne uzgadnianie projektu planu, 17)Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień, 18)Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej ( dyskietka, oraz płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz oraz Joint Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz, oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy: 1)Projekt planu do wewnętrznego opiniowania w 4 (czterech) egzemplarzach 2)Prognoza oddziaływania na środowisko w 3 (trzech) egzemplarzach 3)Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia w 23 (dwudziestu trzech) egzemplarzach, 4)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia w 2 (dwóch) egzemplarzach, 5)Projekt planu do uchwalenia w 3 (trzech) egzemplarzach, 6)Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu w 2 (dwóch) egzemplarzach, 7)Projekt planu do publikacji w 9 (dziewięciu) egzemplarzach, 8)Dokumentacja formalno - prawna w 2 (dwóch) egzemplarzach (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niżej wymienione warunki tj.: 1)Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Celem spełnienia warynku określonego w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca musi wykazać iż: Część nr 1. - wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 100 ha, - co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia urbanistyczneoraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami). Część nr 2.- wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 60 ha., - co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia urbanistyczneoraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami)3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń na część nr 1 i częśc nr 2: 1)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikami do SIWZ na część nr 1 i częśc nr 2 2) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty nalezy na częśc nr 1 i część nr 2 należy załączyć: a)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - część nr 1 -Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia urbanistyczne oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami) - częśc nr 2 - Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia urbanistyczne oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami) b) co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia urbanistyczneoraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów, budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz 42 ze zmianami) c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Dla Wykonawców składających ofertę na część nr 1 w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 4a do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy - Dla Wykonawców składających ofertę na część nr 2 w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 4b do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy d) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, ze wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością: - dla Wykonawców składających ofertę na część nr 1. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 100 ha. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować powierzchni kilku opracowań planów zagospodarowania przestrzennego o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej powierzchni porównywalnej - dla Wykonawców składających ofertę na część nr 2. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał, co najmniej jedną usługę w zakresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 60 ha. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować powierzchni kilku opracowań planów zagospodarowania przestrzennego o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej powierzchni porównywalnej. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI, pkt 1, ppkt 1): - lit. a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty, o których mowa w pkt 3, ppkt 1) lit a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach