Przetargi.pl
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra i zagospodarowanie tych odpadów

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra 233
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3330020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 18 3330020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 00053222800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl, www.bip.malopolska.pl/ugdobra
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra i zagospodarowanie tych odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Charakterystyka Gminy Dobra.Powierzchnia Gminy Dobra 109 km2. Liczba mieszkańców w Gminie Dobra wynosi 9900 osób w zabudowie jednorodzinnej - około 2500 gospodarstw domowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest a) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, terenów letniskowych w zabudowie jednorodzinnej oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Dobra tj. odpadów z budynku Urzędu Gminy Dobra, z nieruchomości na której znajduje się oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobra. b) zagospodarowanie odpadów komunalnych 2) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z rejonizacją ustaloną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami tj w Myślenicach lub Tylmanowej. 3) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach zamieszkałych oraz domkach letniskowych będą gromadzone w pojemnikach lub workach 120 litrów. Do odbioru odpady niesegregowane będą wystawiane w pojemnikach lub workach. Odbiór odpadów będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. 4) Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach dostarczy Wykonawca - około 2500 pojemników z tworzywa sztucznego (około 2500 szt. 120 litrów ) W szczególnych sytuacjach, w miejscach z utrudnionym dojazdem, na wniosek właściciela nieruchomości pojemniki można zastąpić workami koloru czarnego. Worki Wykonawca będzie dostarczał systematycznie co miesiąc właścicielowi nieruchomości w zależności od potrzeb. Ilość zastąpionych pojemników workami nie może przekroczyć 20 %. 5) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne z budynku Urzędu Gminy Dobra będą gromadzone w pojemniku 1.1 m3 dostarczonego przez Wykonawcę. Do pojemnika będą dostarczane odpady komunalne z koszy ulicznych w miejscowości Dobra i budynku Urzędu Gminy Dobra. 6) Na nieruchomości na której znajduje się oczyszczalnia ścieków odpady będą gromadzone w pojemniku 7 m3 dostarczonym przez Wykonawcę. Do pojemnika będą dostarczane odpady komunalne zmieszane od mieszkańców z terenu Gminy Dobra, którzy sami dowieźli odpady oraz odpady usunięte przez pracowników Urzędu Gminy z dzikich wysypisk. 7) Odbiór odpadów z nieruchomości koło budynku Urzędu Gminy Dobra będzie się odbywał raz na tydzień, a z terenu oczyszczalni ścieków na zgłoszenie telefoniczne średnio dwa raz w miesiącu - łącznie 24 pojemniki każdy o pojemności 7 m3 w ciągu roku. 8) Na nieruchomość oczyszczalni ścieków wykonawca dostarczy po jednym pojemniku do selektywnej zbiórki odpadów tj. na odbiór odpadów: a) gabarytowych i zużytych opon, b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, c) tworzyw sztucznych oraz metalu d) szkło i opakowania szklane, e) makulaturę i tekstylia f) odpady ulegające biodegradacji g) zużyte baterie i akumulatory, h) przeterminowane leki i chemikalia powstające w gospodarstwach domowych Odbiór odpadów będzie się odbywał w zależności od potrzeb na zgłoszenie telefoniczne dokonywane przez pracowników oczyszczalni ścieków. 9. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. a) wprowadza się cztery rodzaje worków: ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i drobne metale BIAŁY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane, NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji. b) Charakterystyka worków: materiał: folia LDPE , pojemność: 120 litrów, nadruk: jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. c) maksymalna liczba worków w okresie obowiązywania umowy: żółty: 60 000 szt. biały: 30 000 szt. niebieski: 20 000 szt. brązowy: 12 000 szt. d) worki do selektywnej zbiórki zapewnia Wykonawca i dostarczy je do nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych zamieszkałych okresowo. Dla pierwszej tury wywozu w lipcu 2016 roku worki muszą być dostarczone najpóźniej na 7 dni przed odbiorem odpadów. Następnie worki mogą być dostarczane przy odbiorze odpadów- co do zasady ile worków odbieranych tyle samo dostarczanych, na uzasadniony wniosek dostawcy odpadów należy dostarczyć większe ilości worków. Odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. 10. Odpady wielkogabarytowe, wszystkie rodzaje opon i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny wykonawca będzie odbierał bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych na zgłoszenie telefoniczne. Zgłoszenie może być dokonywane bezpośrednio do biura wykonawcy lub za pośrednictwem Urzędu Gminy Dobra, który informację o zgłoszeniu do odbioru przekaże drogą elektroniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium ekologiczne: szkolenie dzieci i młodzieży w Placówkach Oświatowych promujące selektywną zbiórkę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/ugdobra
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach