Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

Gmina Żelazków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-817 Żelazków, -
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 76-91-008 , fax. 0-62 76-91-008
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelazków
    - 138
    62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 76-91-008, fax. 0-62 76-91-008
    REGON: 25085493200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zelazkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelazków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Żelazków. 2. Szczegółowy zakres usług określają stanowiące Załączniki SIWZ. 3. Zamawiający wymaga między innymi, aby Wykonawca: *utworzył i prowadził na terenie Gminy Żelazków stacjonarny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), zapewniający w łatwy sposób dostęp dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zamian za pobraną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie co najmniej takich odpadów komunalnych jak: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, komunalne odpady niebezpieczne, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; *zapewnił dla nieruchomości jednorodzinnych: pojemniki na odpady zmieszane, pojemniki na odpady ulegające biodegradacji (w tym bioodpady), worki do selektywnej zbiórki odpadów, w tym: 1/ papier, 2/ szkło, 3/ metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności 120 l każdy wraz ze stojakami (pojedynczymi lub 3-komorowymi); *zapewnił dla nieruchomości wielorodzinnych: pojemniki/kontenery na odpady zmieszane, pojemniki/kontenery do selektywnej zbiórki odpadów, w tym 1/ papier, 2/ szkło, 3/ metale i tworzywa sztuczne, 4/ odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady, zabezpieczone przed: wpływem warunków atmosferycznych, rozsypaniem i opróżnianiem przez podmioty (osoby) inne niż Wykonawca; pojemniki do selektywnej zbiórki powinny być wyposażone w odpowiednie otwory wrzutowe w zależności od rodzaju odpadów; *przekazywał bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady przyjętych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; *sporządzał roczne sprawozdania, zawierające informacje o masie poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 9na ust.3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2010 ze zmianami) i przekazywał je Wójtowi Gminy Żelazków: za rok 2020 w terminie do 31 stycznia 2021 r., -Wymagania ogólne dla Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (stacjonarny): *ma spełniać wymagania wynikające z przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów bhp i ppoż; *powinien być umiejscowiony na terenie jednej z miejscowości położonych na terenie Gminy Żelazków; *powinien być umiejscowiony w odpowiedniej lokalizacji, która umożliwia dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Żelazków; *powinien być wyposażony w odpowiednie pojemniki i kontenery przystosowane do przyjmowania odpadów zebranych selektywnie, zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych; *powinien być czynny jeden dzień w tygodniu (sobota) w godzinach 800 – 1300; *do PSZOK – powinny być przywożone odpady, które nie są odbierane bezpośrednio z posesji; *powinien być dostosowany do przyjmowania odpadów zebranych selektywnie takich jak: -papier, -metale, -tworzywa sztuczne, -szkło, -odpady opakowaniowe wielomateriałowe, -bioodpady, -odpady niebezpieczne, -przeterminowane leki i chemikalia, -odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, -zużyte baterie i akumulatory, -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, -komunalne odpady niebezpieczne, -meble (do 5 szt. jednorazowo - dwa razy w ciągu roku), -odpady wielkogabarytowe (do 5 szt. jednorazowo - dwa razy w ciągu roku), -zużyte opony (do 4 szt. jednorazowo - dwa razy w ciągu roku), -oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne (do 100 kg jednorazowo, w przypadku odpadów lekkich, objętościowo max do 480 l - dwa razy w ciągu roku); *powinien być odpowiednio oznakowany (umieszczona tablica w widocznym miejscu powinna zawierać nazwę PSZOK, nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy prowadzącego PSZOK, wykaz przyjmowanych odpadów oraz czas pracy PSZOK); *ww. odpady powinny być przyjmowane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Żelazków w ramach pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (po okazaniu dokumentu potwierdzającego ich zamieszkanie na terenie Gminy Żelazków);* Wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru nieruchomości zamieszkałych i ewidencji przyjmowanych z tych posesji odpadów (w tym: określenie ilości, rodzaju odpadów oraz legitymowania właścicieli nieruchomości); *Wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do wystawienia kwitu odbioru odpadów; *Transport odpadów do PSZOK-a mieszkańcy zapewniają we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 16.07.2020 r. do godz. 09.00 wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 pkt 2), ust. 1a i ust. 1b. ustawy Pzp: a) posiadają wymagane odrębnymi przepisami kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, tj. wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2010 ze zmianami), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione w tabeli nr 1 SOPZ; b) posiadają aktualne, własne uprawnienia, zezwolenia na zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów komunalnych; c) posiadają umowy z Instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych oraz bioodpadów; d) posiadają umowy z instalacjami przetwarzającymi odebrane odpady selektywnie zebrane niepodlegające przekazaniu do Instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych; e) posiadają bazę magazynowo-transportową oraz sprzęt niezbędny do należytego wykonania zamówienia, w szczególności posiadają wymaganą ilość pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia, a pojazdy te wyposażone są w moduły GPS umożliwiające śledzenie tras przejazdu i ich pracy oraz spełniają normę emisji spalin co najmniej EURO 6
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, Instalacje przetwarzające odpady zał. nr 2 do SIWZ, oświadczenie ustanawiające pełnomocnika zał. nr 9 do SIWZ, zobowiązanie innego podmiotu do oddania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia zał. nr 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach