Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Remonty dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew” obejmuje: a) Zadanie częściowe nr 1 – Remont drogi gminnej nr 639071P w miejscowości Grodzisko : ­ wykonanie robót przygotowawczych polegających na wstępnym równaniu i zebraniu nadmiaru gruntu z zagospodarowaniem go przez wykonawcę, ­ przygotowanie podłoża do ułożenia warstw konstrukcyjnych poprzez profilowanie i zagęszczanie – 460 m2, ­ ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 460 m2. b) Zadanie częściowe nr 2 – Remont drogi 143 w Grodzisku : ­ wykonanie robót przygotowawczych polegających na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych, rozebranie części nawierzchni bitumicznych i wykonanie na tym odcinku robót ziemnych z zagospodarowaniem gruntu przez wykonawcę oraz profilowanie i zagęszczanie podłoża, następnie wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 20 cm, ­ mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni na całym odcinku – 269 m2, ­ wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z betonu asfaltowego AC-11 grubości po zagęszczeniu 4,0 cm – 269 m2. c) Zadanie częściowe nr 3 – Remont drogi Gminnej ulica Łąkowa w Kuczkowie – położenie nawierzchni tłuczniowej : ­ przygotowanie podłoża do ułożenia warstw konstrukcyjnych poprzez profilowanie i zagęszczanie – 184 m2, ­ ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 184 m2. d) Zadanie częściowe nr 4 – Naprawa uszkodzonej i popękanej nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów drogi gminnej nr 45 (dot. Lubomierza) : powierzchniowe jednokrotne utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm – 1.528,2 m2. e) Zadanie częściowe nr 5 – Zakup tłucznia wraz z usługą na remont dróg gminnych (dot. Suchorzewa) : ­ wykonanie robót przygotowawczych polegających na wstępnym równaniu i zebraniu nadmiaru gruntu z zagospodarowaniem go przez wykonawcę, ­ przygotowanie podłoża do ułożenia warstw konstrukcyjnych poprzez profilowanie i zagęszczanie – 372 m2, ­ ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 372 m2, ­ odtworzenie rowu z zagospodarowaniem gruntu przez wykonawcę. f) Zadanie częściowe nr 6 – Zakup tłucznia drogowego wraz z usługą na drogę w Borucinie : ­ przygotowanie podłoża do ułożenia warstw konstrukcyjnych poprzez profilowanie i zagęszczanie – 952 m2, ­ ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 465,50 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; f) zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach