Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój

Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 377-60-39 , fax. 041 3776022
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
    ul. 1 Maja 10 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 377-60-39, fax. 041 3776022
    REGON: 29101075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych segregowanych oraz odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: - odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych ze wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. - odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych, pozostałości po segregacji ze wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. - dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - sporządzanie dwumiesięcznych raportów oraz sprawozdań kwartalnych, - prowadzenie niezbędnych działań informacyjnych w zakresie realizacji odbioru odpadów i ich selektywnej zbiórki. 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera Tom II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 13.06.2014r. do godz. 900, w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na poniżej podany rachunek bankowy: Gmina Solec - Zdrój Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66 85170007 0000000003900013 z dopiskiem: /wadium odpady 2014/ Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 13.06.2014r. do godz. 900. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się aby Wykonawca złożył kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie stempel potwierdzający dokonanie przelewu. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądza, oryginał wniesienia wadium musi zostać złożony z ofertą, przy czym oryginał może zostać złożony w oddzielnej kopercie. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginału wniesienia wadium po zakończeniu postępowania zobowiązany jest w takim przypadku do złożenia z ofertą jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach