Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w roku 2020.

Gmina Rozdrażew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-708 Rozdrażew, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 221 305 , fax. 627 221 370
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozdrażew
    ul. Rynek 3
    63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 221 305, fax. 627 221 370
    REGON: 25085518500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Rozdrażew w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rozdrażew z następujących miejscowości: Wolenice, Dębowiec, Wygoda, Dzielice, Henryków, Chwałki, Dąbrowa, Rozdrażewek, Maciejew, Nowa Wieś, Budy, Wyki, Trzemeszno, Grębów, Rozdrażew 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, 3)odbieranie i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki tych odpadów, 4) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z aptek oraz z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy. Zestawienie adresów ww. jednostek stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Lokalizację ulic na terenie Gminy Rozdrażew oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przedstawiono na mapach stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 4. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości i gospodarstw domowych zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Rozdrażew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ pn.: „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” jak również projekt umowy. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: 1) uchwale Nr XI/75/2019 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 30 października 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2019r. poz. 9154) – stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, 2) uchwale Nr XI/74/2019 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 30 października 2019r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2019r. poz. 9115) - stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 6. Szacunkowa ilość odpadów: 1) ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 720,000 Mg 2) ilość odpadów segregowanych określa się wg obliczeń szacunkowych na okres trwania umowy na 684,680 Mg łącznie z odpadami dostarczonymi przez mieszkańców do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK). 7. Terminy i minimalna częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) Odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów: a) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowanych jest nie więcej niż siedem lokali: - od kwietnia do października – odbiór raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca – odbiór raz na miesiąc b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali: - od kwietnia do października – odbiór raz na tydzień - od listopada do marca – odbiór raz na miesiąc 2) odpady selektywnie zbierane: metale, w tym opakowania z metali, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, szkło, w tym opakowania ze szkła, papier, w tym tektura, opakowania z papieru i tektury oraz opakowania wielomateriałowe – odbiór raz na miesiącu; 3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowanych jest nie więcej niż siedem lokali: - od kwietnia do października – odbiór raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca – odbiór raz na miesiąc b) od właściciela nieruchomości, na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali: - od kwietnia do października – odbiór raz na tydzień - od listopada do marca – odbiór raz na dwa tygodnie, 4) odpady popiołu i żużlu z palenisk domowych – od października do maja - odbiór raz na miesiąc. 5) odbiór odpadów z PSZOK w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) odbiór przeterminowanych leków z aptek – raz w miesiącu 7) odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy - raz na pół roku 8) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki ww. odpadów - raz w roku. 8. Harmonogram wywozu odpadów przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 3 dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, stanowi załącznik do umowy. 9.Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomościach niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, placówki oświatowe, sklepy, banki, itp. oraz odpadów ulicznych). 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone usługi objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga : Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, oszacowanie ilości odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje oraz szczegółowe zasady ustalenia harmonogramu odbioru odpadów określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 11. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie w oparciu o: 1) raport, 2) kwity wagowe i karty przekazania odpadów, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 3) ewidencję jakościową i ilościową odpadów, prowadzoną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 12. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : 1) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2) przekazywania Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy pisemnych sprawozdań o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 22.000,00 zł (słownie: dwadzieściadwatysiącezłotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r, poz. 310 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew numer konta: 78 8409 0001 0200 0215 2000 0001 Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Rozdrażew”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 17.12.2019r. do godz. 9:30 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w ustępie 2. Pkt 2)-5). muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy PZP: a) dotyczące kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają: - aktualne zezwolenia obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z wymogami ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) oraz rozporządzeń wydanych do tejże ustawy, obejmującego co najmniej odpady o kodach wymienionych w poniższej tabeli: Kategoria odpadu Kod odpadu Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 Popiół i żużel z palenisk domowych 20 01 99 Szkło, w tym opakowania ze szkła 15 01 07, 20 01 02 Papier, w tym tektura, opakowania z papieru i tektury 15 01 01, 20 01 01 Metale, w tym opakowania z metali 15 01 04, 15 01 06, 20 01 40 Tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02, 15 01 06, 20 01 39 Opakowania wielomateriałowe 15 01 05, 15 01 06 Odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów 20 02 01, 20 01 08 Przeterminowane leki i chemikalia 20 01 31*, 20 01 32, 15 01 10*, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80, Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33*, 20 01 34 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 Meble i inne odpady wielkogabarytowe 20 03 07 Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07 Zużyte opony 16 01 03 Styropian 15 01 02, 17 06 04 Odzież i tekstylia 20 01 10, 20 01 11 Niekwalifikujące się do odpadów me-dycznych powstałe w gospodarstwie do-mowym w wyniku przyjmowania produk-tów leczniczych w formie iniekcji i pro-wadzenia monitoringu po-ziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki ex 20 01 99 odpady niebezpieczne 20 01 21* Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016 poz. 1742) - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2019r., poz. 2010) prowadzonego przez właściwy organ oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dn. 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2018r. poz. 922 ze zm.) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienionych w literze a,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach