Przetargi.pl
Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2020

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Instalacja BMS  przegląd co 6 m-c (2 razy w roku), każdy przegląd podzielony na 2 części zdalną i mechaniczną,  weryfikacja poprawności komunikacji Ethernet z urządzeniami sieciowymi (Moduły Ethernet z komunikacją ModbusTCP/IP, sterowniki z komunikacją BACnet IP, bramki LonWorks, moduły Fujistu, moduł Samsung, bramki Eaton CANopen),  weryfikacja poprawności komunikacji urządzeń w magistralach RS485 (BACnet),  przegląd, analiza i optymalizacja logowanych zdarzeń,  analiza i optymalizacja bazy danych,  przegląd i analiza logów systemowych serwera,  przegląd switchy sieciowych (0..+11),  przegląd i testy okablowania strukturalnego BMS,  przegląd sprzętowy serwera BMS oraz stacji roboczej,  aktualizacja oprogramowania BMS. 2. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ – § 2 ust. 16 IPU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodny ze wzorem według załącznika nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2. Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.), 3. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu: a) Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą minimum wartości umowy, obowiązującą przez cały okres trwania umowy. b) dokumenty potwierdzające posiadanie specjalistycznej wiedzy na temat oprogramowania sterowników PLC, tj.: - ukończenie szkolenia z oprogramowania sterowników PLC firmy El-Piast, - ukończenie szkolenia z serwisowania automatyki firmy El-Piast, - ukończenie szkolenia z obsługi i serwisowania systemów BMS firmy El-Piast.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach