Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
- Data zamieszczenia: 2019-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
REGON: 63125781600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Instalacja BMS przegląd co 6 m-c (2 razy w roku), każdy przegląd podzielony na 2 części zdalną i mechaniczną, weryfikacja poprawności komunikacji Ethernet z urządzeniami sieciowymi (Moduły Ethernet z komunikacją ModbusTCP/IP, sterowniki z komunikacją BACnet IP, bramki LonWorks, moduły Fujistu, moduł Samsung, bramki Eaton CANopen), weryfikacja poprawności komunikacji urządzeń w magistralach RS485 (BACnet), przegląd, analiza i optymalizacja logowanych zdarzeń, analiza i optymalizacja bazy danych, przegląd i analiza logów systemowych serwera, przegląd switchy sieciowych (0..+11), przegląd i testy okablowania strukturalnego BMS, przegląd sprzętowy serwera BMS oraz stacji roboczej, aktualizacja oprogramowania BMS. 2. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ – § 2 ust. 16 IPU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodny ze wzorem według załącznika nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2. Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.), 3. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu: a) Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą minimum wartości umowy, obowiązującą przez cały okres trwania umowy. b) dokumenty potwierdzające posiadanie specjalistycznej wiedzy na temat oprogramowania sterowników PLC, tj.: - ukończenie szkolenia z oprogramowania sterowników PLC firmy El-Piast, - ukończenie szkolenia z serwisowania automatyki firmy El-Piast, - ukończenie szkolenia z obsługi i serwisowania systemów BMS firmy El-Piast.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 3
Dodano: 2024-05-15 - „Kompleksowa modernizacja mostu załadunkowego TEG na terenie Biokompostowni w Poznaniu”
Dodano: 2024-01-23 - Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych systemu sygnalizacji ppoż. oraz gaśnic należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadami sp. zo.o. w Poznaniu w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność w latach 2021-2023
Dodano: 2021-04-28 - Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych systemu klimatyzacji, nagrzewnic oraz wentylacji należących do Zakładu ZagospodarowaniaOdpadami sp. z o.o. w Poznaniu w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność w latach 2021-2023
Dodano: 2021-04-18 - Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych bram przemysłowych należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadami sp. z o.o. w Poznaniu w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność w latach 2021-2023
Dodano: 2021-03-09 - Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021
Dodano: 2021-02-11 - Serwisowanie, konserwacja i przegląd urządzeń instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021
Dodano: 2020-12-17 - „Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021”
Dodano: 2020-12-11 - Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych systemu klimatyzacji, nagrzewnic oraz wentylacji należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadami sp. z o.o. w Poznaniu w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność w latach 2021-2023
Dodano: 2020-12-08 - Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych systemu sygnalizacji ppoż. oraz gaśnic należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadami sp. z o.o. w Poznaniu w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność w latach 2021-2023
Dodano: 2020-12-02