Gmina Kępno ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 5909400 , fax. 5909402
- Data zamieszczenia: 2024-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
Ratuszowa 1
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 5909400, fax. 5909402
REGON: 250854731 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024r.I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw.2. Koszenie trawy na terenach placów zabaw. 3. Grabienie, zamiatanie i usuwanie opadłych liści, gałęzi na terenach placów zabaw.4. Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na terenach zieleni miejskiej i placach zabaw.5. Usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody.6. Usługa tzw. "pogotowia śmieciowego".7. Utrzymanie porządku na terenie boiska ze sztuczną nawierzchnią przy ul. Ruchu Oporu.8. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.II. Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:1. Utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw poprzez: a) bieżącą kontrolę placów zabaw i jego wyposażenia poprzez niezwłoczne zgłaszanie usterek i nieprawidłowości Zamawiającemu. W przypadku wystąpienia usterki powodującej zagrożenie bezpieczeństwa, elementy uszkodzone, bądź sprzęt należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie, np. unieruchamiając go lub usuwając, a fakt usterki bezzwłocznie przekazać Zamawiającemu.b) dbałość o czystość i porządek na terenach placów zabaw, w tym sprzątanie odpadów i innych zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją,c) bieżące odchwaszczanie, usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych, zwłaszcza w obrębie ogrodzenia, urządzeń zabawowych, koszy na odpady i innych urządzeń małej architektury krajobrazu, d) usuwanie posuszu i połamanych gałęzi opadłych na teren placów zabaw, e) w celu zapobiegania zanieczyszczeniom odzwierzęcym jednokrotna wymiana piasku w 10 piaskownicach zamontowanych na placach zabaw rozmieszczonych na terenie Gminy Kępno w terminie do 30 kwietnia 2024r. Zastosować należy piasek kopany, z niskim wskaźnikiem cząstek iłowych spełniający wymagania Polskiej Normy PN-EN 1176-1:2009 w zakresie jego granulacji. Usługa polega na wybraniu z piaskownicy zanieczyszczonego piasku wraz z jego utylizacją i dostawa czystego piasku w ilości zapewniającej zapełnienie piaskownicy do minimum 2/3 wysokości;f) usuwanie skutków zdarzeń innych (zdarzeń związanych z siłami przyrody oraz dewastacji urządzeń zabawowych i urządzeń) - usługa nie obejmuje naprawy, remontu lub wymiany elementów urządzeń;g) usuwanie odpadów, a w szczególności szkła, niedopałków papierosów, plastików, papieru, odchodów itp. z terenów objętych niniejszą umową, a w przypadku placu zabaw przy ul. Spółdzielczej w Kępnie zanieczyszczenia w postaci ziemi, piasku, błota lub śniegu w celu ochrony nawierzchni EPDM przed zniszczeniem usuwać niezwłocznie;h) pielęgnację żywopłotów i krzewów poprzez ukształtowanie pokroju naturalnego lub sztucznego polegająca na cięciu pędów niezdrewniałych wraz z odchwaszczeniem i wywozem odpadów;i) oczyszczanie ławek parkowych na "mokro" w ilości 45 szt. z zanieczyszczeń wraz z demontażem i utylizacją uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ławek;j) Czyszczenie z zanieczyszczeń, elementów placów zabaw w tym bezpiecznej nawierzchni syntetycznej SBR+EPDM ułożonej na placu zabaw przy ul. Spółdzielczej i al. Marcinkowskiego (skrzyżowanie ul. Sportowej i ul. Tysiąclecia) w Kępnie poprzez cztero-krotne w skali roku mycie nawierzchni wodą pod ciśnieniem, a w przypadku silnych zabrudzeń dopuszcza się użycie płynów codziennego użytku (np. płyn do naczyń).2. Koszenie trawy na terenach placów zabaw w taki sposób:a) aby wysokość trawy po skoszeniu wynosiła od 4 do 8 cm, przy równoczesnym podkoszeniu trawy przy elementach architektonicznych i urządzeniach zabawowych nawierzchniach, drzewach, skupinach krzewów, rabatach itp.,b) trawę należy kosić w okresie od maja do października, 2 razy w miesiącu ( najlepiej w 2 i 4 tygodniu miesiąca, uwzględniając warunki pogodowe)c) przy użyciu odpowiednich środków technicznych przystosowanych do wykonywania tego rodzaju prac,d) zbieranie i wywożenie skoszonej trawy po każdej wykonanej usłudze koszenia.e) pierwsze wiosenne koszenie traw należy zrealizować najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2024r.3. Grabienie, zamiatanie i usuwanie opadłych liści, gałęzi, w tym nagromadzonych w trakcie prac jak i opadłych na teren placów zabaw niżej wymienionych. Usługa obejmuje: a) wiosenne wygrabienie, wymiatanie liści i zanieczyszczeń pozimowych spod drzew, skupin krzewów i z trawników wraz z wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2024r.,b) jesienne systematyczne wygrabienie, wymiatanie liści i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 15 grudnia 2024r.c) w przypadku placu zabaw przy ul. Spółdzielczej w Kępnie w celu usuwania opadłych liści lub innych odpadów używać należy narzędzi czyszczących niepowodujących uszkodzeń nawierzchni np. szczotki z miękkim włosiem, dmuchawy spalinowej lub myjki ciśnieniowej.4. Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na terenach zieleni miejskiej poprzez opróżnienie i utylizację odpadów w RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.5. Usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody poprzez opróżnienie i utylizację odpadów w RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.. Usługa obejmuje również bieżące uzupełnianie podajników w woreczki do zbierania psich odchodów, których stosowną ilość Zamawiający będzie dostarczać na bieżąco.6. Usługa tzw. "pogotowia śmieciowego" polegająca na zapewnieniu pojazdu o pojemności skrzyni ładunkowej 1-2 m3, który w dni powszednie w godzinach 10.00-15.00,na zgłoszenie przedstawiciela UMiG Kępno, dokona ręcznego zebrania, załadunku i utylizacji odpadów z nieruchomości gruntowych, w szczególności na terenach nieobjętych umownym utrzymaniem porządku.Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy łączna liczba wyjazdów i realizacji usługi "pogotowia śmieciowego" wyniesie 30 razy.7. Utrzymanie porządku na terenie boiska ze sztuczną nawierzchnią przy ul. Ruchu Oporu.a) bieżącą kontrolę boiska i jego wyposażenia poprzez niezwłoczne zgłaszanie usterek i nieprawidłowości Zamawiającemu. W przypadku wystąpienia usterki powodującej zagrożenie bezpieczeństwa, elementy uszkodzone, bądź sprzęt należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie, np. unieruchamiając go lub usuwając, a fakt usterki bezzwłocznie przekazać Zamawiającemu.b) dbałość o czystość i porządek na terenie boiska oraz wokół niego, w tym sprzątanie odpadów i innych zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją, koszenie trawy;c) usuwanie odpadów, a w szczególności szkła, niedopałków papierosów, plastików, papieru, odchodów itp. z terenu boiska oraz zanieczyszczenia w postaci ziemi, piasku, błota lub śniegu w celu ochrony sztucznej nawierzchni przed zniszczeniem, usuwać niezwłocznie;d) czyszczenie z zanieczyszczeń, nawierzchni syntetycznej boiska przy ul. Ruchu Oporu w Kępnie poprzez dwu-krotne w skali roku mycie nawierzchni wodą pod ciśnieniem, a w przypadku silnych zabrudzeń dopuszcza się użycie płynów codziennego użytku (np. płyn do naczyń).8. Transport zebranych odpadów poprzez zebranie i wywiezienie do RIPOK-u wszelkich zanieczyszczeń i odpadów powstałych i zebranych podczas wykonywania usługi.Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ - SOPZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
Dodano: 2024-03-08 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2024-01-12 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁASCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY I MIASTA PYZDRY
Dodano: 2023-03-24 - Wywóz nieczystości płynnych i obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego
Dodano: 2023-01-13 - Wywóz nieczystości płynnych i obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego
Dodano: 2022-12-01 - Wykonanie dodatkowej dezynfekcji w budynkach Urzędu Miasta
Dodano: - Dodatkowa dezynfekcja
Dodano: - Dodatkowa dezynfekcja w budynkach Urzędu Miasta Poznania
Dodano: 2022-02-08 - Dodatkowa dezynfekcja
Dodano: 2022-01-18