Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice

Gmina Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 09-533 Słubice, ul. Płocka 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2778056 , fax. 24 2778210
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
    ul. Płocka 32 32
    09-533 Słubice, woj. mazowieckie
    tel. 24 2778056, fax. 24 2778210
    REGON: 61101596800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli 1 235 nieruchomości zamieszkanych (przez ok. 4 200 osób), o zabudowie jednorodzinnej i 1 budynku wielorodzinnego z terenu Gminy Słubice w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2015 r. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma w dniu zawarcia umowy. Dane dotyczące Gminy Słubice istotne z punktu widzenia zamówienia: Obszar Gminy Słubice wynosi 95 km2, w skład Gminy Słubice wchodzi 23 miejscowości: tj; Alfonsów, Budy, Grabowiec, Grzybów, Jamno, Juliszew, Sady, Nowosiadło, Łaziska, Studzieniec, Bończa, Nowy Wiączemin, Piotrkówek, Potok Biały, Potok Czarny, Rybaki, Słubice, Świniary, Wiączemin Polski, Wymyśle Polskie, Zyck Nowy, Leonów, Zyck Polski. Miejscowość Ilość budynków Ilość osób Ilość pojemników120l 240l Alfonsów 40 115 32 8 Bończa 48 170 32 16 Budy 30 118 19 11 Grabowiec 48 164 38 10 Grzybów 79 254 64 15 Jamno 33 124 21 12 Juliszew 61 217 45 16 Leonów 18 7 6 1 Łaziska 41 140 32 9 Nowosiadło 34 115 26 8 Nowy Wiączemin 33 100 28 5 Piotrkówek 102 359 75 27 Potok Biały 15 50 12 3 Potok Czarny 20 70 13 7 Rybaki 26 93 19 7 Sady 22 94 11 11 Studzieniec 51 185 33 18 Świniary 46 122 41 5 Wiączemin Polski 39 110 32 7 Wymyśle Polskie 27 95 19 8 Zyck Nowy 31 93 25 6 Zyck Polski 55 221 32 23 Słubice 332 1009 275 57 1220 4036 930 290 Powyższe dane wynikają z deklaracji mieszkańców gminy na dzień 18 kwietnia 2014 roku.Po dniu 1 lipca 2013 roku zebrano poniższe ilości odpadów:Rodzaj odpadów Ilość odpadów zebrana od 01.07.13r. do 31.12.13r. (Mg)Szacowana ilość odpadów w okresie od 01.07.14 r. do 31.12.15 r.20 03 01 zmieszane odpady komunalne 173 519 15 01 01 opakowania z papieru 13,5 40,5 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych 12,5 37,5 15 01 04 opakowania z metali 1 3,15 15 01 05 opakowania wielomateriałowe 11,7 35,1 15 01 07 opakowania ze szkła 31,4 94,1 15 01 09 opakowania z tekstyliów 0,6 1,8 19 12 12 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów 7,7 23,1 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji 6,3 18,8 16 01 03 zużyte opony 0,9 2,7 17 09 04 zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 3,2 9,6 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 10,4 31,05 Suma odpadów zmieszanych 173 519 Suma odpadów segregowanych 98,8 296,4 Szacunkowa masa odpadów, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w czasie trwania zamówienia to: 648,7 Mg odpadów niesegregowanych i 495,5 Mg odpadów segregowanych. Do określenia szacunkowej masy przyjęto ilość odebranych odpadów w Gminie Słubice w drugim półroczu 2013 roku, która została powiększona o 25%. Pojemniki wrzutowe i worki w ustalonym dniu odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach mieszkańcy będą wystawiać przed posesję. Powyższe dane o ilości nieruchomości i wytwarzanych odpadów mogą ulec zmianie w wyniku zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia oraz w wyniku ograniczania bądź zwiększenia wytwarzania odpadów przez mieszkańców. Z tytułu różnic w ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma w dniu zawarcia umowy. Odpady zmieszane będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120, 240 litrów a odpady segregowane w workach o pojemności 120 litrów.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1)Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Słubice, obejmuje:a)wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych,b)selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych:-niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,-papieru,-tworzyw sztucznych,-szkła,-metali,-opakowań wielomateriałowych,-odpadów biodegradowalnych i zielonych. c)odbiór odpadów komunalnych, w pojemnikach/workach o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Słubice z częstotliwością określoną w tym Regulaminie, d)przeprowadzenie dwa razy w roku zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon na zasadach określonych w Regulaminie,e)selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK):-przeterminowanych leków - pojemnik specjalistyczny 240l,-przeterminowanych chemikaliów, olejów, farb - pojemnik 240l,-zużytych baterii i akumulatorów - pojemnik 240l,-mebli i innych odpadów wielkogabarytowych -kontener kp7,-zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - kontener kp7,-odpadów budowlano - remontowych i rozbiórkowych - kontener kp7,-opon - kontener kp7,-odpadów zielonych - pojemnik 1100l,-papieru - pojemnik 1100l,-szkła - pojemnik 1100l,-opakowań wielomateriałowych - pojemnik 1100l,-tworzyw sztucznych - pojemnik 1100l,-odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji - pojemnik 1100l,-metali - pojemnik 1100l,-popiołu - pojemnik 1100l,f)wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w kontenery, pojemniki na odpady wymienione w punkcie e) g)zagospodarowanie zebranych od mieszkańców i z PSZOK odpadów komunalnych poprzez przekazanie odpadów niesegregowanych i odpadów zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023, natomiast odpady selektywne zebrane i przekazanie, zgodnie z zasadą bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy o odpadach, do najbliżej dostępnej instalacji do przetwarzania odpadów spełniającej wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii.2)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu ok. 1235 nieruchomości zamieszkanych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością co najmniej:a)1 raz w miesiącu - odpady niesegregowane ze wszystkich nieruchomości zamieszkanych,b)1 raz w miesiącu - odpady segregowane gromadzone w workach:c)raz na pół roku w okresie obowiązywania umowy:-meble i inne odpady wielkogabarytowe-zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny-zużyte opony,wykonawca będzie odbierał bezpośrednio od właścicieli nieruchomości, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego,3)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Należy tego dokonać przed dniem 01 lipca 2014 r. 4)Wykonawca dostarczy nieodpłatanie przed 01 lipca 2014r. właścicielom nieruchomości zamieszkałych worki na odpady segregowane.5)Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej odebranym workom. 6)Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu:a)jeden raz w miesiącu raportów i sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków) potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości, w formie elektronicznej nagranej na płytę CD.b)jeden raz na kwartał informację o właścicielach nieruchomości ujętych w bazie, którzy nie oddali żadnych odpadów z nieruchomości.7)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu odpadów. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy, a po jego akceptacji przez Zamawiającego, zobowiązany jest dostarczyć zatwierdzony harmonogram właścicielom poszczególnych nieruchomości. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 8)Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 6.00-22.00.9)Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.10)Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie pojemników na odpady zmieszane, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 11)System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 12)Wykonawca zobowiązany jest do: a)odbierania i zagospodarowania odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Gminy Słubice na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. b)wywozu i zagospodarowania zbieranych w Punkcie odpadów.13)Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu. W okresach miesięcznych Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca.14)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca Zamawiającemu ewidencji nieruchomości (w formie elektronicznej nagranej na płytę CD) z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady.15)Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni (art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny.16)Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice. 17)W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.18)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właściciela nieruchomości powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 19)Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego.20)Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym.21)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.).22)Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 r. poz. 122) między innymi: posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Słubice, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Słubice, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki:a)teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,b)miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c)miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,d)teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 ze zm.),e)baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,f)na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków.g)na terenie bazy magazynowo - transportowej winny znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym.23)Wykonawca zobowiązany jest posiadać:-co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,-co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,-co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,-co najmniej jeden samochód dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4m do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton.24)Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:a)posiadać trwałe i czytelne oznakowanie w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,b)być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,c)być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,d)wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,e)konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.25)Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności:a)mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności,b)opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej,c)dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych.Obowiązki Wykonawcy:1)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. Z 2013 r. poz. 21 ze zm.) i przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r., poz.1232 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013r., poz.1155), ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009r. Nr 79, poz. 666 ze zm.), Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słubice.3)Wykonawca jest zobowiązany osiągnąć w okresie trwania umowy poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych określony w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645).4)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676),5)Wykonawca, zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Słubice w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz informacjami potrzebnymi do obliczenia przez Gminę Słubice poziomów, o których mowa w art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice@bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach