Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, znajdujących się na terenie Gminy Niwiska oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w 2021 roku.

Gmina Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2279002 w. 33 , fax. 172 279 341
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niwiska
    Niwiska 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 17 2279002 w. 33, fax. 172 279 341
    REGON: 69058167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, znajdujących się na terenie Gminy Niwiska oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Ogólna charakterystyka Gminy Niwiska w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. Liczba mieszkańców w Gminie Niwiska, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - około 6190 (wg danych ewidencji ludności – osoby zameldowane), w tym szacunkowa liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Niwiska – 4 900 (przewiduje się wzrost max. ok. 5%); 1) liczba nieruchomości zamieszkałych – 1480 (przewiduje się wzrost max. ok. 10%); 2) liczba nieruchomości niezamieszkałych: ok. 75 ( zakłada się wzrost ok. 5%); 3) liczba pojemników na odpady podlegające selektywnej zbiórce (tzw. dzwonków: plastik, szkło , papier): 5 – będących własnością Zamawiającego; 4) liczba kontenerów na odpady KP 7 – 4 szt. - będących własnością Zamawiającego; 5) szacunkowa liczba pojemników 120 l – 1450 szt. , 240 l – 30 szt. 1100 l – 10 szt., KP-7 – 1 szt. 6) liczba worków 120 l na odpady podlegające selektywnej zbiórce, przeznaczone do wyposażenia gospodarstw domowych w posesjach jedno lub kilkurodzinnych, około 7000 szt./miesiąc; 7) liczba worków 120 l na odpady zmieszane – ok. 50 sztuk/miesiąc; 8) Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Niwiska w latach 2018 - 2019: Rodzaj 2018 w tonach 2019 w tonach Odpady zmieszane 390,870 419,920 Szkło 73,220 15,500 Tworzywa sztuczne 28,050 48,540 Papier 0,882 6,440 Metale - - Wielkogabaryty 33,55 19,240 Opony 29,40 56,760 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 51,740 43,600 Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 - - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice 0,150 0,710 Odpady ulegające biodegradacji 1,789 3,540 UWAGA! Dane powyższe nie stanowią żadnej wartości granicznej, po odebraniu której Wykonawca może zaprzestać odbioru odpadów. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości nie zamieszkałych w tym: 1) zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów, 2) papieru i tektury, 3) szkła, 4) tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych, 5) odpadów ulegających biodegradacji. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości nie zamieszkałych w pojemniki, worki lub kontenery na odpady zmieszane spełniające wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Niwiska na następujących zasadach: 1) wyposażenie nieruchomości w pojemnik lub kontener o pojemnościach 120l, 240l i 1100l będzie następowało po odrębnym pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia przez mieszkańca Gminy Niwiska Zamawiającemu zapotrzebowania na taką usługę; 2) wyposażenie nieruchomości w worek czarny – przeznaczony na zmieszane odpady komunalne, w przypadku nieruchomości o utrudnionym dojeździe; 3) wykonawca w terminie do 7 dni od dnia złożenia mu przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie pisemnej zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemnik lub kontener na odpady zmieszane. 4) wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany dostarczonego przez siebie kontenera lub pojemnika na odpady, który uległ uszkodzeniu, na własny koszt, w terminie 7 dni od dnia złożenia mu przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie pisemnej, tylko w przypadku gdy jego uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy. Wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w worki o pojemności nie mniejszej niż 120 litrów (o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów) na odpady podlegające selektywnej zbiórce: 5) worki powinny być oznaczone nadrukiem, jakiego rodzaju odpady należy w nich gromadzić oraz winny posiadać kolorystykę: a) niebieski, oznaczony napisem „Papier”, umożliwiający gromadzenie odpadów z papieru, w tym tektury oraz odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury - na papier, oznaczonych napisem „Papier”; b) zielony, oznaczony napisem „Szkło”, umożliwiający gromadzenie odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła; c) żółty, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne”, umożliwiający gromadzenie odpadów z tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych oraz odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali; d) brązowy, oznaczony napisem „Bio”, umożliwiający gromadzenie odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów e) czarny, przeznaczony na zmieszane odpady komunalne. 6) wykonawca jest zobowiązany do oznakowania dostarczonych przez siebie pojemników na odpady w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy, poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy i numeru telefonu przedsiębiorcy. 7) ilość worków do gromadzenia odpadów podlegających selektywnej zbiórce, w które Wykonawca wyposaża nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednia informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy i Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 31 grudnia 2020 roku do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w odpowiednie pojemniki i worki oraz wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK) na terenie Zakładu Usług Komunalnych, Niwiska 112 (część działki nr 542/6) 4. Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający. 1) wykonawca dostarczy i wyposaży PSZOK w niezbędną ilość pojemników umożliwiających prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczanych do niego odpadów, w sposób zgodny z wymogami obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w szczególności w: a) kontenery na odpady budowlane i rozbiórkowe o pojemności minimalnej KP-7 m3, b) pojemnik na odpady niebezpieczne - 120l, c) pojemnik na leki i chemikalia – 120l, d) pojemnik na igły i strzykawki – 120l e) pojemnik na zużyte bateria i akumulatory – 240l, f) kontener na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny KP-7 m3, g) kontener na meble i inne odpady wielkogabarytowe KP-7 m3, h) kontener na zużyte opony – KP-7 m3, i) kontener na popiół – 1100 l , j) pojemnik na tekstylia i odzież – 1100 l k) pojemnik na bioodpady – 1100 l 5. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych i selektywnych Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu gminy Niwiska z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości nie zamieszkałych z częstotliwością: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – co dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października , raz na miesiąc w pozostałym okresie , 2) zebrane selektywnie – papier, szkło, tworzywa sztuczne,, metale, opakowania wielomateriałowe - raz w miesiącu w okresie od maja do sierpnia, raz na dwa miesiące w pozostałym okresie, 3) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych: a) należy poddawać kompostowaniu na terenie nieruchomości w przydomowych kompostownikach (nie może to powodować uciążliwości dla użytkowników nieruchomości sąsiednich), b) w przypadku braku możliwości kompostowania należy je gromadzić w workach, które należy dostarczyć samodzielnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - odbiór po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 4) popiół – należy dostarczać samodzielnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – odbiór po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dwa razy w roku bezpośrednio z posesji, lub z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 6) odpady wielkogabarytowe, meble, - dwa razy w roku bezpośrednio z posesji, lub z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 7) odpady budowlane i rozbiórkowe – z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 8) zużyte opony - dwa razy w roku bezpośrednio z posesji, lub z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 9) przeterminowane leki z placówki służby zdrowia w Niwiskach lub z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 10) chemikalia, w szczególności farby, lakiery, środki ochrony roślin z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 11) zużyte baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe należy umieszczać w przeznaczonych do tego celu i specjalnie oznakowanych pojemnikach znajdujących się w budynkach użyteczności publicznej lub z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 12) z terenów przeznaczonych do użytku publicznego (mienie komunalne przy cmentarzach) - nie rzadziej niż raz w miesiącu lub w miarę napełnienia pojemników, nie dopuszczając do ich przepełnienia po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym 13) pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki surowców wtórnych, stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego - sukcesywnie w miarę ich zapełnienia, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznie lub mailowo, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące 14) z punktu selektywnej zbiórki odpadów ( PSZOK ) - nie rzadziej niż raz na kwartał, a w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemników, kontenerów na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie 6. Odbiór odpadów z PSZOK następował będzie na zgłoszenie Zamawiającego w godzinach otwarcia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych do dnia 31grudnia 2020 r. 8.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie nie dłuższym niż zaoferowanym w złożonej ofercie od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 10.Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 11.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK systematycznie, nie rzadziej niż raz na kwartał aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania . Obsługę i funkcjonowanie zapewnia zamawiający. 12. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych zostaną ustawione przez wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 13.W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych , z których odbierane będą stałe odpady komunalne. 14.Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 15.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 16.Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia pojazdu w każdym dniu świadczenia usługi. Ważenie odbywać się będzie na terenie gminy Niwiska w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ważenie pojazdu odbywać się będzie w danym dniu przed rozpoczęciem odbioru odpadów oraz po zakończeniu zbiórki. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości do instalacji komunalnych wskazanych w ofercie. 18. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w obowiązujących przepisach. 19.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego powiadomienia o tym zamawiającego. Do informacji wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację (protokół z zaistnienia takiego zdarzenia) umożliwiający identyfikację nieruchomości. 20.W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 21. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych położonych na terenie gminy Niwiska. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 22. Wykonawca zobowiązany jest: a) wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę związaną z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 1000 Mg w ciągu roku, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, b) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. c) trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu z nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, d) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, e) aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, f) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, g) poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, h) na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo transportowej, i) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, j) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, k ) wyposażyć pojazdy w system monitoringi bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikacje tych danych (system GPS) l) wyposażyć pojazdy w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikacje tych danych. m) przechowywać dane pochodzące z systemu monitoringu i systemu czujników, o których mowa w powyższych punktach w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 2 lat od dnia ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz weryfikację przechowywanych danych. Dane powinny być udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego n) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowaniem informatycznym systemem monitorowania pojazdów opartym na satelitarnym systemie lokalizacji GPS umożliwiającym trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o miejscach postoju, historii tras, przebiegach, godzinach pracy, sygnalizację, jeżeli pojazd z wyznaczonej floty znajdzie się poza wyznaczonym obszarem, a także dostarczanie raportów zawierających ww. informacje oraz systemem czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych. Gmina zastrzega sobie prawo zapoznania się z zapisami sytemu lokalizacji GPS pojazdów obsługujących Gminę Niwiska w zakresie przedmiotowego zamówienia celem weryfikacji i kontroli sprawozdań przedstawianych przez Zamawiającego z realizacji zamówienia. 23. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. C. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań rocznych do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy o których mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( w bazie BDO) b) Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów). e) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do instalacji komunalnej bądź innej jednostki do odbioru odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 14 000, 00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) do 16. 10. 2020 r. do godz. 09:00. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy : Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej Oddział w Niwiskach nr rachunku nr 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002, zaś dowód wniesienia wadium tj. potwierdzenie polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy Niwiska, pokój nr 10, zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania (art.89 ust.1 pkt 7b) ustawy Pzp). 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz dołączy do oferty: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Niwiska w zakresie odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) stanowiącego integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w zakresie podmiotów transportujących odpady oraz zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; (zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp warunek będzie weryfikowany na podstawie danych z ogólnopolskich baz danych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach