Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Hyżneńska i Hyżne oraz budowę wodociągu w miejscowości Szklary Część nr 1. (Zadanie nr 1): Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Hyżneńska Część nr 2. (Zadanie nr 2): Budowa wodociągu w miejscowości Szklary

Gmina Hyżne ogłasza przetarg

  • Adres: 36-024 Hyżne, Hyżne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 295 002
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hyżne
    Hyżne 103
    36-024 Hyżne, woj. podkarpackie
    tel. 172 295 002
    REGON: 69058208000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: hyzne.pl , www.bip.hyzne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Hyżneńska i Hyżne oraz budowę wodociągu w miejscowości Szklary Część nr 1. (Zadanie nr 1): Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Hyżneńska Część nr 2. (Zadanie nr 2): Budowa wodociągu w miejscowości Szklary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane z zakresu .: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Hyżneńska i Hyżne oraz budowę wodociągu w miejscowości Szklary . 1. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 podzielony został na 2 części (zadania): Część nr 1 (Zadanie nr 1): Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Hyżneńska i Hyżne Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w m. Wólka Hyżneńska, Hyżne o długości ok. 8 km. Zadanie obejmuje swoim zakresem kolektory grawitacyjne z rur PVC i PE (w miejscu przekroczenia przeszkód terenowych przewiertem) o średnicy ø200mm i ø160mm, a także układ kolektorów tłocznych PE ø110mm - ø90mm wraz z przepompowniami ścieków z zasilaniem elektrycznym. Projektowana kanalizacja grawitacyjna włączona zostanie do zaprojektowanej sieci w innym zadaniu – włączenie stanowić będzie kontynuację tej sieci. Włączenie będzie poprzez zaprojektowaną wcześniej studnie kanalizacyjną. Część nr 2. (Zadanie nr 2): Budowa wodociągu w miejscowości Szklary Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Szklary (tzw. Przysiółek Kopanina) o długości ok. 520 m. Sieć wodociągową należy wykonać z rur dwuwarstwowych PE100RC SDR17 PN10 o średnicy ø110mm - ø90mm 2. Szczegółowy zakres robót oraz uwarunkowania lokalizacyjne opisane zostały w załączonej Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 11 do SIWZ) tworząc razem z SIWZ integralną całość. UWAGA: Załączona dokumentacja techniczna (dot. budowy wodociągu w m. Szklary) obejmuje szerszy zakres prac objęty przedmiotem zamówienia (opracowaniem objęta jest również budowa przyłączy wodociągowych niebędących przedmiotem zamówienia). Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem został określony na załącznikach – Schemat sieci z zakresem do realizacji przedmiotowego zadania budowa sieci wodociągowej oraz szczegółowo opisany w przedmiarach robót. 3. Przed przystąpieniem do składania ofert zaleca się, aby Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zapoznając się z terenem budowy i jego otoczeniem. 4. W przypadku nie wykonania inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, Wykonawca zobowiązany jest opracować na własny koszt dokumentację projektową zamienną i uzyskać pozwolenie na budowę. 5. Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo finansowy określający termin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów prac wraz z nakładami finansowymi. Harmonogram ten przedłoży do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektami budowlanymi i projektem wykonawczym oraz zgodnie ze STWiOR. 7. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Roboty nie ujęte w Dokumentacji a wynikające z technologii robót budowlanych lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w ofercie Wykonawcy. Brak wyszczególnienia w dokumentacji nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora. 8. Wykonawca zobowiązany jest na przekazanym mu terenie budowy: 1) chronić mienie oraz zabezpieczać dostęp na teren budowy osobom nieupoważnionym przez całą dobę, 2) przestrzegać norm wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, oraz zapewniać bezpieczeństwo osobom przebywajacym w otoczeniu terenu budowy, 3) ustalać i utrzymywać ogólny porządek na terenie budowy, w szczególności poprzez utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych maszyn, urządzeń, materiałów, odpadów, śmieci. 9. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować i oczyścić teren budowy po zakończeniu na nim robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane używając własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca powinien dysponować potencjałem maszynowym oraz potencjałem ludzkim posiadającym wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania zobowiązań (wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia). 11. Używając własnych materiałów według postanowień ustępu poprzedzającego, Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały, zgodnie z warunkami przewidzianymi w SIWZ, które będą odpowiadać wymogom statuowanym w SIWZ oraz przedmiarze, a także w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020 r., poz. 215) w zakresie dopuszczalności wprowadzania ich do obrotu i stosowania w budownictwie tzn. posiadania wymaganych atestów, certyfikatów oraz specyfikacji technicznych. 12. Na każde żądanie Zamawiającego (wyrażone również przez Inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczalność wprowadzania materiałów używanych (użytych) do wykonywania robót budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz wszystkich innych dokumentów związanych z używanymi (użytymi) materiałami, które na mocy obowiązujących przepisów prawa zobowiązany jest posiadać Wykonawca. Żądający zastrzega sobie prawo skopiowania okazanych mu dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się opracować i wdrożyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126). 15. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 16. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy – w zakresie nieuregulowanym zapisami Rozdziału III SIWZ. 17. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45100000-8 45111200-0, 45231300-8, 45233000-9, 45231300-8, 45340000-2 45230000-8 45310000-3 45000000-7 45232150-8 45232430-5 18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) , wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) monterów zewnętrznych sieci sanitarnej, b) operatorów sprzętu. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 18 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 18 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 19. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 9 Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 20. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów – jeżeli występują – określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 21. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 22. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach