Przetargi.pl
„DOSTAWA ZGNIATARKI - HYDRAULICZNEJ AUTOMATYCZNEJ PRASY BELUJĄCEJ KANAŁOWEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU”.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Brzegi Dolne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
    Brzegi Dolne 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
    REGON: 37034696700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-ustrzyki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna 100%

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA ZGNIATARKI - HYDRAULICZNEJ AUTOMATYCZNEJ PRASY BELUJĄCEJ KANAŁOWEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa zgniatarki - hydraulicznej automatycznej prasy belującej kanałowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”. 2. Kody CPV: 34144512-0 – zgniatarki 66114000-2 – usługi leasingu finansowego 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa zgniatarki - hydraulicznej, automatycznej prasy belującej kanałowej na zasadach leasingu operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej zgniatarki - hydraulicznej automatycznej prasy belującej kanałowej fabrycznie nowej z roku produkcji 2020 przeznaczonej do prasowania wysegregowanych surowców wtórnych z odpadów zbieranych selektywnie i z odpadów komunalnych wraz z jej podłączeniem i przystosowaniem do zasypu surowców za pomocą ładowarki. Wymagane warunki leasingu: • Zamawiający wymaga: 49 miesięcznego okresu leasingu. Raty leasingowe winny być przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy. Kalkulacja rat leasingowych winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu zmiennego kosztu pieniądza przy stawce WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania i winna uwzględniać stałą marżę Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. • zaangażowania środków własnych zwanych czynszem inicjalnym na poziomie 20% wartości netto + podatek VAT przedmiotu zamówienia. • Zamawiający deklaruje wykup przedmiotu zamówienia w wysokości min. 23 % wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni od daty zawarcia umowy. Długość okresu rozliczenia za przedmiot zamówienia 49 miesięcy licząc od daty pozytywnego odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 3. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot leasingu będzie spełniał wymagania zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ i formularz oferty technicznej załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Warunki umowy. 1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: 49 miesięcy od czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający ma prawo nabyć przedmiot umowy objęty umową, jeżeli w terminie do 15 dni przed upływem 49 miesięcy od dnia wydania przedmiotu leasingu zawiadomi Wykonawcę w formie pisemnej o zamiarze skorzystania z tego prawa. 3. Wygaśnięcie, odstąpienie lub rozwiązanie umowy nie ogranicza prawa Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2. 4. Zamawiający po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która będzie potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowanego dobra. Kwota wykupu płatna będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wraz z ostatnią ratą leasingową, na podstawie doręczonej Zamawiającemu faktury VAT. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o woli skorzystania z opcji wykupu, przedmiot zamówienia do czasu zawarcia umowy przenoszącej jego własność, będzie znajdował się w posiadaniu Zamawiającego. 6. W razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa wykupu przedmiotu umowy, Zamawiający dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt w miejsce wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o rezygnacji z opcji wykupu, nie wcześniej jednak niż w terminie 10 dni od dnia wygaśnięcia umowy leasingu. 7. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w związku z nieskorzystaniem przez Zamawiającego z prawa wykupu. 5. Dostawa. 1. Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy, w siedzibie Zamawiającego – M.P.G.K sp. z o.o., Brzegi Dolne 1, 38-700 Ustrzyki Dolne dostarczony do Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych w Ustrzykach Dolnych przy ulicy Przemysłowej 20J. 2. Zgniatarka przedstawiona do odbioru powinna posiadać: a) dokumentację w języku polskim i certyfikaty wykonania zgodnie z obowiązującymi normami i dyrektywami UE. b) dokumenty gwarancyjne z okresem gwarancji określonym w książce gwarancyjnej 3. Cena dostawy przedmiotu zamówienia winna obejmować: a) transport przedmiotu zamówienia na miejsce dostawy i rozładunek w docelowym miejscu b) montaż i uruchomienie c) szkolenie obsługi d) doprowadzenie energii elektrycznej do szafy sterowniczej e) wykonanie niezbędnych prac dostosowawczych podczas montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia 4. Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze przedmiotu zamówienia. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. 5. Za dzień zapłaty faktur uważa się datę wpływu na rachunek Wykonawcy 6. Obowiązki stron 1. Wykonawca zobowiązany jest: a) terminowego wykonania umowy b) poniesienia pełnej odpowiedzialności za prawidłową realizację umowy dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego wolnego od wad konstrukcyjnych, wykonawczych i materiałowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144512-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust.5 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, pakiet serwisowy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Oświadczenia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 i 3, 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach