Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Brzegi Dolne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Brzegi Dolne 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
REGON: 37034696700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-ustrzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna 100%
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ZGNIATARKI - HYDRAULICZNEJ AUTOMATYCZNEJ PRASY BELUJĄCEJ KANAŁOWEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa zgniatarki - hydraulicznej, automatycznej prasy belującej kanałowej na zasadach leasingu operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej zgniatarki - hydraulicznej automatycznej prasy belującej kanałowej fabrycznie nowej z roku produkcji 2020 przeznaczonej do prasowania wysegregowanych surowców wtórnych z odpadów zbieranych selektywnie i z odpadów komunalnych wraz z jej podłączeniem i przystosowaniem do zasypu surowców za pomocą ładowarki. Wymagane warunki leasingu: • Zamawiający wymaga: 48 miesięcznego okresu leasingu. Raty leasingowe winny być przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy. Kalkulacja rat leasingowych winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu zmiennego kosztu pieniądza przy stawce WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania i winna uwzględniać stałą marżę Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. • zaangażowania środków własnych zwanych czynszem inicjalnym na poziomie 20% wartości netto + podatek VAT przedmiotu zamówienia. • Zamawiający deklaruje wykup przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. Koszt ubezpieczenia, nie stanowi kosztu w niniejszym postępowaniu. Termin wykonania zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni od daty zawarcia umowy. Długość okresu rozliczenia za przedmiot zamówienia 48 miesięcy licząc od daty pozytywnego odbioru przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144512-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust.5 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, pakiet serwisowy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Oświadczenia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 i 3, 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną