Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic, usuwanie śniegu i lodu, odpadów stałych i płynnych na obszarze miasta i gminy Nakło nad Notecią w roku budżetowym 2010

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic, usuwanie śniegu i lodu, odpadów stałych i płynnych na obszarze miasta i gminy Nakło nad Notecią w roku budżetowym 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej wymienionych zadań: Zadanie 1: Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych w zakresie likwidacji śliskości zimowej i odśnieżania, Zadanie 2: Wywóz nieczystości stałych i płynnych, Zadanie 3: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1)spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp , 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 3)posiadają uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5)złożą ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty załącznik nr 2/1, 2/2, 2/3 2.oświadczenie z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 3.oświadczenie z art. 24 prawa zamówień publicznych - załącznik 3, 4.odpis z właściwego rejestru firmy lub działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6.zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie: a)transportu odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, b)zezwolenie w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu miasta i gminy Nakło nad Notecią (zad.2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach