Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic, chodników na terenie gminy Wyszków, koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic, chodników na terenie gminy Wyszków, koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest letnie oczyszczanie ulic i chodników położonych na terenie miasta i gminy Wyszków oraz wykaszanie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem. Zakres prac obejmuje: 1. Zamiatanie ulic na całej szerokości po obu stronach jezdni łącznie z parkingami, zatokami autobusowymi (w tym: oczyszczenie z nadmiaru ziemi, piasku, oczyszczenie (odkrycie) krawężników, opasek po obu stronach jezdni, rynsztoków, usuwanie nieczystości (liści znajdujących się przy krawężniku jezdni, parkingu), usuwanie przerostów trawy, chwastów). 2. Zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych w tym: zebranie, usuwanie nieczystości (liści znajdujących się przy krawężniku), czyszczenie, krawężników po obu stronach chodnika, usuwanie trawy, chwastów (przy użyciu preparatów chwastobójczych). Przy stosowaniu środków chemicznych należy brać pod uwagę rodzaj środka, ilość i dopuszczalne zużycie, zgodnie z instrukcją ich stosowania. Zamiatanie nawierzchni jezdni ulic należy wykonać w sposób mechaniczny, a w miejscu gdzie nie można użyć sprzętu specjalistycznego w sposób ręczny. Zamawiający dopuszcza stosowanie przy zamiataniu chodników lekkiego sprzętu mechanicznego (zamiatarki z wyjątkiem dmuchaw i urządzeń pochodnych – powodujących znaczące zapylenie i hałas). 3. Usuwanie rozlanych na jezdni, chodnikach substancji olejowych lub innych ropopochodnych przy użyciu sorbentu lub innych środków chemicznych. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do likwidacji plam olejowych na jezdniach ulic, chodników powstałych podczas zamiatania z winy wykonawcy (np. w przypadku awarii sprzętu). Jeżeli trwale nie da się usunąć plam na jezdni z kostki brukowej środkiem chemicznym należy wymienić zabrudzone elementy brukarki. 4. Bieżące zamiatanie ulic: Gen J. Sowińskiego (od Pułtuskiej do Dworcowej), Dworcowa, Matejki (od Dworcowej do ul. Świętojańskiej), Prosta, Stefana Okrzei (od Kościuszki do Dworcowej), 1 Maja, Kowalskiego, Pułtuska (od Strumykowej do Sowińskiego), Ratuszowa, Wąska, Fryderyka Chopina, 11 Listopada, dojazdowa do WOSiR od 11 Listopada, 3 Maja do KEN, KEN, Białostocka (od Joselewicza do Nadgórza), Nadgórze, Strażacka, Joselewicza, Aleja Róż –(ok. 10 km jedno zamiatanie) cyklicznie w miarę potrzeb określonych przez Zamawiającego z częstotliwością jedno zamiatanie co 10 -15 dni. Zamiatanie na całej jej szerokości jezdni z parkingami i zatokami autobusowymi, chodnikami (w tym: zebranie, usuwanie nieczystości (liści znajdujących się przy krawężniku), czyszczenie opasek, krawężników po obu stronach jezdni, rynsztoków, usuwanie przerostów trawy, chwastów - wykonanie prac powinno być każdorazowo potwierdzone przez zamawiającego. 5. Koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza granicami miasta – tj. wykaszanie (z poboczy, skarp, rowów) traw, chwastów, jednorocznych samosiewów i odrostów z drzew i krzewów oraz wykoszenia wylotów skrzyżowań na długości 20 m i szerokości 3 m oraz uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych pracach. Prace porządkowe tj. wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi pracami niezwłocznie po zakończeniu prac ( w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zakończenia prac). Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym (zał. nr 1) II . Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 1. Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca, określenie rodzaju prac. Wykonawca wykona prace w ciągu ........ dni roboczych od daty otrzymania zlecenia. Wykonawca zrealizuje zlecenia wysłane fax- em, e –mail-em. 2. Wykonywanie prac w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 3. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 4. Standardy wykonywanych prac: 4.1. Oczyszczanie a) zamiatanie mechaniczne musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni na całej dostępnej szerokości, łącznie z opaskami, krawężnikami, z powierzchniami zatok przystankowych i parkingowych. Na odcinkach ulic gdzie nie występuje opaska,, a chodnik przylega bezpośrednio do jezdni oczyszczeniu podlega krawężnik i pas chodnika o szerokości 0,5 m. b) w przypadku braku dostępności terenu do oczyszczania w wyznaczonym czasie ( brak możliwości realizacji prac z uwagi na pojazdy blokujące pas drogowy), Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu jakie tereny nie zostały oczyszczone oraz przystąpić do wykonania prac niezwłocznie po uzyskaniu dostępności tego terenu. c) na odcinkach gdzie nie występują krawężniki oczyszczeniu podlega utwardzona nawierzchnia jezdni na całej szerokości. d) Na czyszczonej jezdni nie może być śladów przejazdu w postaci nie zebranych zanieczyszczeń. Na opaskach, krawężnikach, kostce brukowej jak też na utwardzonych pasach dzielących jezdnie nie mogą być pozostawione przerosty trawy, chwastów oraz piasku. Zebrane zanieczyszczenia muszą być na bieżąco wywożone i utylizowane ( w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zakończenia akcji oczyszczania). e) wykonanie prac wg pkt. a nie może powodować zanieczyszczenia przylegających do jezdni chodników, opasek i terenów zieleni, 4.2. Koszenie Mechaniczne koszenie poboczy, skarp i przeciwskarp rowów z traw, chwastów, jednorocznych samosiewów i odrostów z drzew i krzewów, wykaszanie wylotów skrzyżowań, obkaszanie znaków drogowych, barier energochłonnych, słupów energetycznych, przystanków, drzew. Uprządkowanie terenu w miejscu wykonywania robót, wywiezienie wyciętych samosiewów i odrostów oraz skoszonej trawy. 5. Wykonawca przy prowadzeniu robót ma obowiązek wprowadzenia właściwego oznakowania i zabezpieczenia prac na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. W przypadku dwukrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy (potwierdzonego pisemnym wezwaniem Wykonawcy do świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia i SIWZ), Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ( przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m.in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, bez należytej staranności tj. określonych standardów oraz niezgodnie z przedmiotem zamówienia). W przypadkach opisanych powyżej Zamawiający ma prawo nakazać zaprzestanie wykonywania usługi, powierzyć poprawienie lub dokończenie usługi objętą umową innym podmiotom na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na wezwanie Zamawiającego w celu przeprowadzenia kontroli wykonywanych prac, niezwłocznie nie dłużej jednak niż w ciągu 2 godzin od powiadomienia telefonicznego potwierdzonego fax- em lub e-mailem. W przypadku braku możliwości kontaktu lub niezastosowanie się do wezwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego wykonania czynności kontrolnych a zastrzeżenia Zamawiającego Wykonawca uznaje za uzasadnione. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przy udziale bądź w przypadku niestawienia się Wykonawcy, po powiadomieniu Wykonawcy). Kary mogą zostać potracone z faktury Wykonawcy za dany miesiąc. 6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. 7. Wykonawca usługi jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zebranych odpadów komunalnych pochodzących z czyszczenia ulic i placów podmiotom uprawnionym do ich odzysku i utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 12 grudnia 2012r. o odpadach (t. jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za odzysk i utylizację odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającemu kopi Kart przekazania odpadów sporządzonej zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2014r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973). III. Fakturowanie 1. Faktury za wykonanie usług zgodnie z formularzem cenowym wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury 2. Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą zatwierdzone przez zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia oraz zestawienie wykonanych robót sporządzone przez Wykonawcę. 3. O zakończeniu prac wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego na piśmie, fax-em, e-mail-em lub telefonicznie oraz przekaże sporządzane zestawienie (obmiary) wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4000 zł (cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach