Przetargi.pl
Oczyszczanie terenu gminy Międzyrzecz w 2017 r.

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie terenu gminy Międzyrzecz w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącego utrzymania czystości na terenie miasta i gminy Międzyrzecz polegającej m.in. na: 1.1 zamiataniu ulic, chodników, alejek, parkingów itp., 1.2 odśnieżaniu i likwidacji śliskości ulic, chodników, alejek, parkingów itp., 1.3 opróżnianiu koszy ulicznych i na psie odchody włącznie z ich dezynfekcją, 1.4 utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, terenów przy pomnikach - miejscach pamięci, 1.5 monitorowaniu terenów objętych zakresem prac w trakcie imprez masowych organizowanych przez Gminę, 1.6 podstawieniu pojemników na śmieci o pojemności 1100 l i ich odbiór zgodnie z miejscem przeznaczenia określonym w załącznikach dla poszczególnych sektorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 8A i 8B do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 2.1. Część 1: Międzyrzecz – sektor 1, Kęszyca Leśna i była droga krajowa relacji Międzyrzecz – Kaława i Międzyrzecz – Skwierzyna (do wiaduktu, zjazd na Rojewo). 2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1. stanowi załącznik nr 8A do SIWZ. 2.1.2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: 1) 3 osoby realizujące prace z zakresu określonego w pkt. 1 ppkt. 1), 4), 8) - 11) 2) 2 osoby realizujące prace określone w pkt. 1 ppkt. 2), 3), 5), 7) i pkt. 2-7 3) 1 osoby nadzorującej wyżej określone prace. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa § 8 projektu umowy. 2.2. Część 2: Międzyrzecz – sektor 2 i Bobowicko. 2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. stanowi załącznik nr 8B do SIWZ. 2.2.2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: 1) 3 osoby realizujące prace z zakresu określonego w pkt. 1 ppkt. 1), 4), 8) - 11) 2) 2 osoby realizujące prace określone w pkt. 1 ppkt. 2), 3), 5), 7) i pkt. 2-8 3) 1 osoby nadzorującej wyżej określone prace. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa § 8 projektu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części 1: 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2) Dla części 2: 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem Wadium – Oczyszczanie terenu gminy Międzyrzecz w 2017 r. – część …… . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach