Przetargi.pl
OCIEPLENIE DACHÓW PŁASKICH NA BUDYNKACH A, B, C, Ca W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCIEPLENIE DACHÓW PŁASKICH NA BUDYNKACH A, B, C, Ca W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na ociepleniu stropodachów płaskich budynków należących do Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Zakres robót obejmuje: a) wymianę instalacji odgromowej; b) uzupełnienie murów ogniowych z cegły ceramicznej; c) ocieplenie stropodachu nad budynkami A, B, C, Ca płytami styropianowymi- laminowanymi gr. 14 cm okleinowanymi jednostronnie papą; d) wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej; e) wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; f) wymianę rynien i rur spustowych; g) badania i pomiary instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienia jest zobowiązany spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. wiedzy i doświadczenia: Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto obejmującego roboty polegające na ociepleniu dachu styropianem laminowanym papą termozgrzewalną - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami oraz maszynami, urządzeniami, narzędziami itp. niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia z branży budowlanej, kierownik budowy z branży konstrukcyjnej wraz z aktualnymi wpisami do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 200.000,00 PLN i złożyć oświadczenie (na/wg zał. nr 5 do SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia; 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 5) OPŁACONA POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /wymagana suma ubezpieczenia min. 200.000,00 PLN/;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach