Gmina Siemyśl ogłasza przetarg
- Adres: 78-123 Siemyśl, ul. Kołobrzeska 14
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3588013 , fax. 094 3588013 w. 15
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemyśl
ul. Kołobrzeska 14 14
78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3588013, fax. 094 3588013 w. 15
REGON: 00054304800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja sali wiejskiej w miejscowości Byszewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Docieplenie ścian od zewnątrz, styropianem EPS 70 10 cm, z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym i malowaniem. b) Docieplenie ścian fundamentowych od zewnątrz, polistyrenem ekstrudowym 8 cm z zabezpieczeniem folią kubełkową ochronną. c) Docieplenie połaci dachowej wełną mineralną 16 cm z ułożeniem izolacji przeciwwilgociowej paroprzepuszczalnej i paraizolacji. d) Konserwacja (wymiana) elementów konstrukcyjnych więźby dachowej wystającej na zewnątrz: końcówki krokwii, płatwie, deski wieńczące. Remont okapów. e) Rozbiórka istniejącej opaski betonowej wokół budynku szerokości 50 cm, wykonanie opaski ograniczonej obrzeżami betonowymi z wypełnieniem kruszywem łamanym o frakcji 16-32 mm gr. 10 cm na warstwie piasku 20 cm. f) Osuszanie ścian fundamentowych, nałożenie izolacji powłokowej z masy bitumicznej. g) Wykonanie cokołu z tynku mozaikowego. h) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg zestawienia. Demontaż krat. i) Zamurowanie otworów w ścianach piwnicy i parteru. j) Montaż elementów wentylacji grawitacyjnej w suficie podwieszanym i połaci dachowej. k) Wymiana pokrycia (2 x papa) i poszycia dachu (deskowanie 2,5 cm na pióro i wpust). l) Remont konstrukcji dachu. m) Rozbiórka trójkątnych zwieńczeń okapu i zastąpienie attyką murowaną z obróbką. n) Remont instalacji wodociągowej. o) Remont instalacji centralnego ogrzewania. p) Remont kotłowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 100 000,00 zł brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (termomodernizacja budynków), z podaniem przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku jeżeli Wykonawca wykonał ww. robotę w ramach konsorcjum należy przedstawić dokument z którego wynika, że Wykonawca jako członek konsorcjum samodzielnie zrealizował ww. zakres robót) - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. DOKUMENTY POZOSTAŁE: 1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) Harmonogram rzeczowo finansowy, sporządzony w rozbiciu na miesiące, 5) Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.siemysl.pl/home/Zamowienia-publiczne/Ogloszenie-przetargow.aspx
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynkach będących własnością Gminy Miasto Szczecin w podziale na trzy części
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bohaterów Westerplatte 11 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Dodano: 2016-06-04 - Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na części Część I - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Palmowej 5 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach Część II - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Portowej 4 w Trzebieży wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynkach będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na trzy części
Dodano: 2016-04-20 - Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na części. Część I - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Palmowej 5 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach. Część II - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Portowej 4 w Trzebieży wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Dodano: 2016-04-07 - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 21, 23 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Dodano: 2016-03-25 - Docieplenie połaci dachu płytami styropianowymi z pokryciem papą termozgrzewalną z wykonaniem obróbek blacharskich i wykonaniem nowej instalacji TV na budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Kołobrzegu.
Dodano: 2016-03-23 - Docieplenie połaci dachu płytami styropianowymi z pokryciem papą termozgrzewalną z wykonaniem obróbek blacharskich i wykonaniem nowej instalacji TV na budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-10-06 - Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Nadbrzeżnej 22 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Dodano: 2015-08-30