Przetargi.pl
ochrony zaplecza magazynowo - sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz terenu tężni solankowej w Radlinie

Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie
    Rymera 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
    REGON: 27345886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ochrony zaplecza magazynowo - sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz terenu tężni solankowej w Radlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony zaplecza magazynowo - sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz terenu tężni solankowej w Radlinie w następujących okresach: a) Zaplecza ZGK oraz PSZOK: - w dni powszednie /pn.-pt./ 255 dni - 16 godzin od 15ºº do 7ºº - w soboty, niedziele i święta 111 dni - 24 godziny /święta 1 I, 6 I, 13 IV, 1 V, 11 VI, 15 VIII, 11 XI, 25 XII, 26 XII/ Łącznie: 6 744 r-g b) Tężnia solankowa - od 1.01 do 31.03 w godz. od 16.00 do 7.00 91 dni x 15 r-g - od 1.04 do 31.05 w godz. od 20.00 do 7.00 61 dni x 11 r-g - od 1.06 do 31.08 w godz. od 21.00 do 7.00 92 dni x 10 r-g - od 1.09 do 31.10 w godz. od 20.00 do 7.00 61 dni x 11 r-g - od 1.11 do 31.12 w godz. od 16.00 do 7.00 61 dni x 15 r-g Łącznie: 4 542 r-g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1432, z poźn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Podpisany wzór umowy – (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wykaz robót - (załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że firma wystawia druk INF-U zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2019 poz. 1172) - uprawniający do obniżenia składki na PFRON przez Zamawiającego. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - składane prze Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, wszczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5.1. składa dokumenty wydane przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sadowym, administracyjnym bo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach