Przetargi.pl
Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2198427
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 2198427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia i osób na terenie obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o. zlokalizowanych w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w następującym zakresie: 1.Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w obiekcie w minimum 5 miejscach wyznaczonych przez zamawiającego elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony. Wykonawca będzie udostępniał upoważnionemu pracownikowi Master Odpady i Energia Sp. z o.o. po zakończonym miesiącu. 2. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony będzie należało: - prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwko osobom, - stałe monitorowanie i dozór kamer zainstalowanych w dyżurce na terenie obiektu, - stałego monitorowania i dozoru MZZOK oraz Składowiska odpadów wraz z terenami przyległymi, - dozór budynku administracyjnego, pomieszczenia wagowego w zakresie ochrony przed włamaniem, kradzieżą zniszczeniem mienia oraz przed wejściem na ich teren osób nieupoważnionych, - zabezpieczenie obiektów w przypadku powstania zagrożenia tj. pożaru, zalania, wodą lub innych awarii. W przypadku powstania awarii powiadomienie odpowiednich służb oraz zamawiającego, - kontrolę pracowników zamawiającego w zakresie wnoszonego i wynoszonego mienia ze spółki (np. narzędzia, sprzęty itp.) - kontrolę pracowników w zakresie stanu trzeźwości. W tym zakresie Wykonawca ma obowiązek zapewnić alkomat z homologacją który umożliwi kontrolę w zakresie ewentualnego znajdowania się pracownika pod wpływem alkoholu. W przypadku stwierdzenia, iż osoba jest nietrzeźwa wezwanie Policji, jednakże wyłącznie na wniosek upoważnionego pracownika spółki Master, - kontrolę pracowników w zakresie znajdowania się pod wpływem narkotyków bądź środków odurzających. W tym zakresie Wykonawca ma obowiązek zapewnić urządzenie z homologacją umożliwiające badanie w w/w zakresie, - sporządzania pisemnych protokołów z dokonanych czynności badania alkomatem oraz narkotestem, - pełnienie obowiązków portiera w szczególności prowadzenie punktu informacji, pilnowanie pracowników aby wchodzili jednym wyznaczonym przez zamawiającego wejściem, kierowanie klientów, osób do odpowiedniego pracownika spółki, - prowadzenie zeszytu wejść i wyjść - wydawanie przepustek w tym zakresie, - wydawanie, odbiór i prowadzenie ewidencji kluczy, - bieżąca kontrola pracowników znajdujących się na terenie obiektów Spółki, - kontrola pracowników w zakresie posiadania przez nich identyfikatorów, - bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, - zapewnienie grupy interwencyjnej 24 h na dobę w tym święta z czasem reakcji do 10 minut, - aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru, - nadzór nad urządzeniami alarmowymi, ostrzegawczymi znajdującymi się na terenie obiektów stanowiących własność zamawiającego, - wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia w zakresie wskazanym przez zamawiającego, - ustalenie uprawnień do przebywania na terenie zakładu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień wezwanie do ich opuszczenia, - pracownicy Wykonawcy muszą być przeszkoleni, posiadać jednolite ubrania umożliwiające ich identyfikację, - pracownicy ochrony muszą posiadać legitymacje, identyfikatory ze zdjęciem, - Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy listę z wykazem osób które będą świadczyły usługę, każdorazowa zmiana składu osobowego będzie wymagała pisemnej zgody zamawiającego, - pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP, p.poż. oraz dyscypliny pracy, - podejmowanie doraźnych, niezbędnych środków w celu zabezpieczenia składowiska przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń -pomp, - do zadań pracowników ochrony będzie należało również nadzór nad systemem drenażu składowiska w postaci: - kontrola od godziny 22:00 do godziny 6:00 poziomu odcieków w zbiorniku pompo - mnicha oraz zbiorniku odcieków, - kontrola od godziny 22:00 do godziny 6:00 napowietrzenia odcieków w zbiorniku, oraz systematyczne włączenie pomp i nie dopuszczenie do wydostania się odcieków poza zbiornik, Przed odpompowaniem odcieków, dopilnowanie odpowiedniego napowietrzenia przez włączenie urządzenia do napowietrzania, kontrolowanie pracy tego urządzenia w przypadku działania w trybie automatycznym, - dozór centralki alarmowej - ilość pracowników oraz godziny pracy pracowników ochrony niezbędnych do realizacji zamówienia: a) od poniedziałku do piątku: - od godziny: 5:30 do godziny 16:30 - 1 pracownik - obiekt biurowy informacja - od godziny 6:00 do godziny: 15:00 - 1 pracownik - od godziny 15:00 do godziny 22:00 - przez 2 pracowników ochrony - od godziny 22:00 do godziny 6:00 - przez 3 pracowników ochrony b) w soboty, niedziele i święta: - całodobowo przez 3 pracowników ochrony c) grupa interwencyjna 24 h na dobę w tym w święta z czasem reakcji do 10 minut. II. Termin płatności Wykonawca wystawi fakturę na koniec danego miesiąca. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego przez dwie strony. Termin płatności wyniesie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 30 marca 2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach