Przetargi.pl
Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 i w budynku położonym w Policach, ul. Tanowska 8

Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4603577 , fax. 091 4603578
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
    pl. Żołnierza Polskiego 16 16
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4603577, fax. 091 4603578
    REGON: 32049277400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 i w budynku położonym w Policach, ul. Tanowska 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia sądu przy pl. Żołnierza Polskiego 16. Ochrona będzie odbywała się poprzez: - całodobową ochronę fizyczną obiektu i mienia sądu (jeden pracownik ochrony całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz dodatkowo dwóch pracowników ochrony w poniedziałki w godzinach od 800 do 1800 i pozostałe dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 800 do 15.30. - pracownicy ochrony powinni posiadać co najmniej licencje pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej, - strzeżenia mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, - ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku, - powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, - dokonywanie obchodu budynku co najmniej dwa razy w godzinach nocnych zwracając szczególną uwagę na zakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), - po godzinach urzędowania Sądu monitorowanie przepływu osób w chronionym obiekcie, udostępnianie pomieszczeń w budynku osobą upoważnionym do wejścia na obiekt, - sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami, - ochrona samochodów znajdujących się na wewnętrznych podwórzach sądu, - zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku, - gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników, - sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki, - udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu, lub Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu, - pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., - prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami, - powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, - prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika, - przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionym obiekcie w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony, - niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, - gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń, - prowadzenie szatni dla interesantów sądu, - oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności, - oferent ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, - pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zleceniodawcę, - pracownicy ochrony przewidziani do realizacji przedmiotowego zamówienia powinni posiadać umiejętność obsługi komputera, centralek ppoż i elektronicznego systemu przeciwwłamaniowego. 1a. Opis obiektu Sądu przy pl. Żołnierza Polskiego16: ? budynek główny biurowy składa się z ośmiu kondygnacji, ? budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony na dziedzińcu A ? budynek jednokondygnacyjny na dziedzińcu B ? budynek techniczny na dziedzińcu nr A ? dwa dziedzińce ogrodzone na tyłach budynku głównego z miejscami parkingowymi, ? działka na której znajdują się wyżej wymienione budynki ma powierzchnię 0,4325 ha, ? łączna powierzchnia użytkowa chronionego obiektu wynosi 8190,06 m2, ? ruch osobowy odbywa się poprzez jedno wejście w dni robocze w poniedziałek w godzinach 7:00-18:00, od wtorku do piątku w godzinach 7:00-15:30 w budynku znajdują się także po dwa wejścia od każdego dziedzińca oraz jedno wejście zamknięte dla ruchu osobowego od strony pl. Żołnierza Polskiego 16 (wyjście ewakuacyjne), ? na dziedzińce od strony pl. Żołnierza Polskiego 16 prowadzą dwie bramy, które są otwierane przy pomocy specjalnych pilotów wydawanych dla osób upoważnionych do wjazdu na teren dziedzińca przez Sąd, dodatkowo na dziedzińcu A znajduje się szlaban obsługiwany wyłącznie przez osoby upoważnione i ochronę Konsalnet S.A. ? na dziedzińce od strony ul. Małopolskiej prowadzą dwie bramy, które są zamknięte dla ruchu (klucze znajdują się na portierni u pracownika ochrony), będą one otwierane szczególnych przypadkach przez pracownika ochrony na zlecenie upoważnionego pracownika Sadu, 2. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu i mienia poprzez monitoring części budynku użytkowanej przez Sąd Rejonowy przy ul. Tanowskiej 8 w Policach. Ochrona będzie odbywała się poprzez: ? podłączenie lokalnych systemów monitorujących sygnały włamania i napadu w chronionych obiektach do stacji monitorowania alarmów (nadajnik jest własnością Wykonawcy). ? całodobowe monitorowanie i rejestrowanie sygnałów, ?wysłanie patrolu interwencyjnej do chronionego obiektu - do pięciu minut od chwili odebrania sygnału o bezpośrednim zagrożeniu obiektu, ? przerwanie przestępczej działalności sprawcy, ? ujęcie sprawcy na gorącym uczynku lub w pościgu podjętym bezpośrednio po jego popełnieniu, ? oddanie sprawcy w ręce Policji, ?w przypadku gdy sprawca nie zostanie ujęty Wykonawca ma obowiązek powiadomić Policję o zaistniałym zdarzeniu, ? zabezpieczenie dowodów popełnionego przestępstwa, 2a. Opis budynku w części użytkowanego przez Sąd Rejonowy przy ul. Tanowskiej 8 w Policach: ?w użytkowaniu przez Sąd znajdują się pomieszczenia na pierwszym piętrze budynku oraz część archiwalna znajdująca się w piwnicy budynku, ? łączna powierzchnia jaka jest użytkowana przez Sąd Rejonowy w tym budynku i będzie podlegać ochronie wynosi 696,76 m2, ?w pomieszczeniach tych znajduję się system z czujnikami ruchu i centralką do której można podłączyć nadajnik w celu śledzenia sygnałów wysyłanych z czujników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. .U. 145 poz. 1221 z 2005r późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. realizowali lub rozpoczęli i aktualnie realizują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia świadczone w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde oraz posiadają dysponują grupą interwencyjną oraz dysponują stacją monitorowania oraz dysponują pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencję I stopnia oraz posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone; - poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i/lub mienia, obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, w obiekcie użyteczności publicznej o pow. całkowitwej min. 5 000 m 2 , świadczoną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7. aktualną koncesję wydaną przez Ministra MSWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia; 1.8. wykaz wykonanych /lub wykonywanych/ przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 4]; 1.9. oświadczenie (na druku ofertowym) o dysponowaniu grupą interwencyjną oraz o dysponowaniu stacją monitorowania; 1.10. imienną listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji - lista powinna uwzględniać wszystkie osoby skierowane do wykonywania niniejszego zamówienia, tj. pracowników nadzoru oraz pracowników ochrony [wg załącznika nr 5 do SIWZ] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane licencje oraz poświadczenia bezpieczeństwa. 1.11 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (JEŻELI DOTYCZY). Z treści przedmiotowego zobowiązania jednoznacznie musi wynikać spełnienie wymagań postawionych przez zamawiającego w SIWZ w zakresie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.12 polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach