Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wywrotki trzystronnej (3W)

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3528810 , fax. 094 3528810
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    ul. Gryfitów 8 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3528810, fax. 094 3528810
    REGON: 33098087900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wywrotki trzystronnej (3W)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wywrotki trzystronnej (3W) Podstawowe parametry jakie musi spełnić zamawiany sprzęt : - samochód nowy 1 sztuka - samochód ciężarowy wywrotka trzystronna (3W) - ładowność w przedziale od 8 do 12 ton; skrzynia od 5,76 m3 do 8,5 m3 (wysokość burty minimum 0,5 m) - dwie osie lub trzy osie (minimum typ 4x2 - 6 kół) -napęd na jedną lub dwie osie (w przypadku jednej osi, oś tylna ze zwolnicami w piastach kół) -silnik diesel (paliwo ON) z turbosprężarką -wspomaganie układu kierownicy -chłodnica pośrednia Intercooler -pojemność silnika w przedziale 10 000 cm3 - 12 000 cm3 -moc w zakresie 250-290 KM -skrzynia biegów minimum 5 biegów przód + wsteczny -układ hamulcowy z ABS -kabina kierowcy minimum 2 osobowa z niezależnym ogrzewaniem -norma emisji gazów - minimum Euro 3 - dostawa loco baza ZDP w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8 - gwarancja techniczna dostawcy na pojazd minimum na 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341340005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. -Wykonawcy ubiegający się o zamówienie nie powinni podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -Powinni posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zmówienie posiadają wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia powyższego wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Zapewnienie pełnego serwisu w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. d) Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy. e) Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszej jak 12 miesięcy, bez limitu przepracowanych motogodzin i stanu przebiegu kilometrów na liczniku. g) Zobowiązanie do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 3 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie. h) Określić w załączniku do oferty pn. Oferowane warunki gwarancji warunki udzielanej gwarancji. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 9 niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie o akceptacji SIWZ (załącznik do SIWZ). 4)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do SIWZ) 5)Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik do SIWZ). 6)Wypełniony formularz oferty cenowej (załącznik do SIWZ). 7)Pisemne zapewnienie minimum 12 miesięcznego okres gwarancji na przedmiot zamówienie, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi (według własnego wzoru). 8)Pisemne zobowiązanie do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 3 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie ( według własnego wzoru). 9)Załącznik według własnego wzoru do oferty pn. Oferowane warunki gwarancji warunki udzielanej gwarancji w stosunku dostawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach