Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym

Śląski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 666 031 496
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Ogród Zoologiczny
    ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 7
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 666 031 496
    REGON: 24095136000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ochrona osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie ul. Promenada Gen. J. Ziętka 7 obejmująca : 1) Całodobową, we wszystkie dni tygodnia, ochronę obszaru i zabudowań oraz ochronę osób i mienia przed włamaniem i dewastacją, przed kradzieżą i okaleczeniem zwierząt w obszarze administrowanym przez Śląski Ogród Zoologiczny na powierzchni 47 ha; 2) Patrolowanie terenu w ciągu dnia w sposób ciągły pieszo i przy pomocy pojazdu z napędem elektrycznym, sprawdzanie zabezpieczeń zewnętrznych budynków i wybiegów. W trakcie zmiany nocnej patrolowanie terenu minimum 6 razy w ciągu zmiany, wg zmieniających się tras i godzin określonych przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się użytkować pojazd sprawny technicznie, obsługiwany każdorazowo przez operatora posiadającego stosowne uprawnienia. 3) Zapewnienie patrolu grupy interwencyjnej w szczególnych przypadkach w czasie reagowania nie dłużej niż 15 minut od zgłoszenia. Co najmniej 2-ch pracowników grupy interwencyjnej musi posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzania interwencji oraz licencję pracownika ochrony, w tym jeden licencję II stopnia; 4) Prowadzenie monitoringu ruchu samochodowego i pieszego na dwóch bramach ( w sezonie letnim - na trzech bramach ); 5) Wydawanie przepustek jednorazowych wejścia/wyjścia (osoby, pojazdy); 6) Kontrolę pojazdów wjeżdżających/wyjeżdżających na/z terenu Ogrodu Zoologicznego; 7) Odśnieżanie ręczne oraz posypywanie piaskiem wjazdów, wejść przy bramach i punktach strażowych w okresie zimowym. Piasek zapewnia zamawiający. 8) Wydawanie i odbieranie kluczy z pomieszczeń biurowych i pawilonów wraz z prowadzeniem ewidencji; 9) Kontrolę stanu trzeźwości pracowników Ogrodu i firm zewnętrznych na polecenie Dyrektora zamawiającego; 10) Odpowiednie i szybkie reagowanie na ewentualne ucieczki zwierząt, zgodnie z Instrukcją na wypadek ucieczki zwierząt; 11) Zabezpieczanie podrzucanych po zamknięciu Ogrodu Zoologicznego zwierząt (węży, żółwi, legwanów itp.) do momentu przyjazdu weterynarza. 2. Usługa ochrony świadczona będzie : 2.1 W okresie zimowym w 3 - ch budynkach: 1) Budynek Kasy Głównej - Brama Główna - obsada jednoosobowa 24h 2) Brama Gospodarcza/ Warsztat - obsada dwuosobowa 24 h 3) Budynek Dyrekcji - obsada jednoosobowa 24 h 4) Patrol terenowy - 2 pracowników od godz. 18.00 do godz. 6.00. 2.2 W okresie sezonu letniego tj. od dnia 01 maja do 30 września danego roku dodatkowo do zakresu opisanego w pkt. 2 dodaje się: a/.Budynek Kasy Bocznej (Złota) - obsada jednoosobowa w godz. od 9.00 do 19.00 tj. do chwili zamknięcia bramy; b/. Patrol terenowy - 2 pracowników od godz. 6.00 do godz. 18.00. 2.3. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapewnienia na każdej zmianie jednego pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony. Pozostali pracownicy muszą się legitymować co najmniej rocznym stażem pracy jako pracownik ochrony. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, przez cały czas realizacji kontraktu, dysponował alkomatem dowodowym z drukarką, z pasywnym pomiarem zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. Alkomat będzie odpowiednio zabezpieczony w pomieszczeniu portierni budynku Dyrekcji Ogrodu i dostępny 24 h dla komórki BHP Ogrodu. W przypadku konieczności legalizacji alkomatu, Wykonawca zapewni Zleceniodawcy alkomat zastępczy o parametrach opisanych powyżej. 4. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie zainstalować w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym, przed rozpoczęciem świadczenia usług, nie później niż w dniu poprzedzającym objęcie obiektu: a/. system monitoringu składający się z 10 kamer oraz 4-ch rejestratorów cyfrowych, wraz z systemem bezprzewodowej transmisji danych (obrazu) zainstalowanych w miejscach wskazanych przez zamawiającego, z możliwością rozbudowy systemu o następne kamery i rejestratory; b/. minimum 28 punktów kontroli obchodów wraz z urządzeniem kontrolnym; c/. drut kolczasty na ogrodzeniu zewnętrznym o długości 1 km. Po zakończeniu kontraktu drut pozostanie własnością zamawiającego. 5. Urządzenia wymienione w pkt. 4 a-b będą stanowić do końca realizacji kontraktu własność Wykonawcy. Po zrealizowaniu umowy urządzenia te Wykonawca może zdemontować lub pozostawić w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym, wg. dodatkowych uzgodnień spisanych w formie protokołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość referencji za ochronę mienia i osób na terenie o pow. min. 40 ha o zabudowie rozproszonej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach