Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 34-300 Żywiec, ul. Śliżowy Potok 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8612308 , fax. 033 8612308
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Śliżowy Potok 8 8
34-300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 033 8612308, fax. 033 8612308
REGON: 00242610500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE DOMU POMOCY SPOLECZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dozoru i ochrony mienia w obiekcie Domu Pomocy Spolecznej w Żywcu ul. Ślizowy Potok 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakladaja obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - posiadają zarejestrowana działalność gospodarczą - posiadaja koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia 2) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innch podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do r lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) a dla spółek cywilnych również umowę spółki, 2/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne l lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymani w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualna koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia 5/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenie potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarcze 6/ wypełniony formularz ofertowy ceny 7/oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pzp 8/ zaakceptowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-zywiec.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05