Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego , Plac Dominikański 3 w Przemyślu , kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych , okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej

Starostwo Powiatowe w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, Pl. Dominikański 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6785054 w. 14 , fax. 016 6782760
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Przemyślu
    Pl. Dominikański 3 3
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6785054 w. 14, fax. 016 6782760
    REGON: 65090325600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego , Plac Dominikański 3 w Przemyślu , kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych , okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego będącego siedzibą Starostwa Powiatowego w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości w budynku ,terenów zewnętrznych oraz okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 4.1. do SIWZ - Opis budynku oraz Nr 4.2. - Szczegółowy zakres usług będących przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2.1.1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.1.2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1.3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2.2. W przypadku składania oferty wspólnej wymienione w pkt. 2.1. wymagania musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.3. Udokumentują, iż w ostatnich 3 latach wykonali co najmniej 1 zamówienie tożsame lub o charakterze podobnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek ten spełnić musi co najmniej jeden z przedsiębiorców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z załącznikami od 1 do 4: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 b) Wykaz wykonanych zamówień o charakterze tożsamym lub podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - Załącznik Nr 2 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potencjał kadrowy - wraz z danymi na temat kwalifikacji osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownictwa, nadzoru i kontroli przy realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 3 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień (licencji) potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykaz podwykonawców - jeśli dotyczy - Załącznik Nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach