Starostwo Powiatowe w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, Pl. Dominikański 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6785054 w. 14 , fax. 016 6782760
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Przemyślu
Pl. Dominikański 3 3
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6785054 w. 14, fax. 016 6782760
REGON: 65090325600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego , Plac Dominikański 3 w Przemyślu , kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych , okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego będącego siedzibą Starostwa Powiatowego w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości w budynku ,terenów zewnętrznych oraz okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 4.1. do SIWZ - Opis budynku oraz Nr 4.2. - Szczegółowy zakres usług będących przedmiotem zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2.1.1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.1.2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1.3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2.2. W przypadku składania oferty wspólnej wymienione w pkt. 2.1. wymagania musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.3. Udokumentują, iż w ostatnich 3 latach wykonali co najmniej 1 zamówienie tożsame lub o charakterze podobnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek ten spełnić musi co najmniej jeden z przedsiębiorców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z załącznikami od 1 do 4: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 b) Wykaz wykonanych zamówień o charakterze tożsamym lub podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - Załącznik Nr 2 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potencjał kadrowy - wraz z danymi na temat kwalifikacji osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownictwa, nadzoru i kontroli przy realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 3 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień (licencji) potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykaz podwykonawców - jeśli dotyczy - Załącznik Nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przemysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług codziennego sprzątania w budynku Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. Kwiatkowskiego 4, przez okres 23 miesięcy tj. od 01.07.2016-31.05.2018 r.
Dodano: 2016-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz jednostkach podległych
Dodano: 2016-02-19 - Świadczenie usług sprzątania budynków Urzędu Miasta Stalowej Woli
Dodano: 2015-09-24 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
Dodano: 2015-04-29 - Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz jednostkach podległych
Dodano: 2015-02-12 - Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie
Dodano: 2014-04-30 - Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz jednostkach podległych.
Dodano: 2014-02-14 - Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej
Dodano: 2013-12-12 - Utrzymanie czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Dodano: 2013-12-03 - Sprzątanie pomieszczeń budynków GDDKiA Oddział w Rzeszowie
Dodano: 2013-11-26