Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
ul. Wincentego Pola 2 2
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
REGON: 00017490000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja bazy dydaktycznej Politechniki Rzeszowskiej w zakresie - Wydzielenia stref i oddzieleń pożarowych w budynkach dydaktycznych H i K - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - częściowy demontaż i montaż istniejących sufitów przy klatkach schodowych i na korytarzach , wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej systemowej EI 60 , montaż drzwi aluminiowych p.poż. EI30 i EI60 oraz dymoszczelnych, wykonanie instalacji sterowania drzwiami oddzielenia pożarowego oraz instalacji oddymiania klatek schodowych w budynkach H i K Politechniki Rzeszowskiej. Przedmiot zamówienia objęty jest zakresem projektu pn: Budowa i modernizacja bazy dydaktycznej Politechniki Rzeszowskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w tym również: a) nie zalega z uiszczaniem podatków. b) nie zalega z uiszczaniem składek ZUS. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż 1 mln PLN a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 PLN. 3.Zdolność techniczna. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. wykonał roboty budowlane w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynkach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto, poparte informacjami o wartości robót, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi pełne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacji elektroenergetycznych; w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branż, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca =będzie dysponował= osobami o których mowa w niniejszym punkcie- przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: = Aktualny odpis z właściwego rejestru = Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych = Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP = Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS = Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej = Sprawozdanie finansowe = Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) = Wykaz wykonanych robót = Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budynek Zespołu Laboratoriów dla Wydzialu Budowy Maszyn i Lotnictwa politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-08-13 - Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych w budynku L-31 dla WBMiL PRz
Dodano: 2012-01-26 - Modernizacja pomieszczenia 52 w budynku L-29 Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-08-25 - Remont sal wykładowych nr L-255 i L-256 w budynku L-29 dla potrzeb Wydziału Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-08-25 - Remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku K i P1 dla potrzeb Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska.
Dodano: 2011-08-03 - Modernizacja pomieszczenia 52 w budynku L-29 Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-07-28 - Termomodernizacja budynku GSR Politechniki Rzeszowskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Likwidacja zagrożeń pożarowych - modernizacja (przebudowa) Głównej Stacji Rozdzielczej Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2011-07-14 - Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynkach L Politechniki Rzeszowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynkach L Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej przy al. Powstańców Warszawy 6
Dodano: 2011-07-05 - Adaptacja pomieszczeń L-21 i L-22 w budynku L-30 dla potrzeb montażu symulatora jazdy samochodem cięzarowym
Dodano: 2011-06-02 - Wymiana okien w DS. Nestor
Dodano: 2010-10-28