Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynkach L Politechniki Rzeszowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynkach L Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej przy al. Powstańców Warszawy 6

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. W. Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. W. Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynkach L Politechniki Rzeszowskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w budynkach L Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej przy al. Powstańców Warszawy 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja czterech pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynkach L-28,30,31 Politechniki Rzeszowskiej w celu przystosowania ich dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich. 1. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) w branży budowlanej: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe, zabezpieczenie stanowisk pracy folią PE; 2. Wywiezienie gruzu (zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu gruzu); 3. Wymianę posadzek na antypoślizgowe GRES; 4. Wymianę ścianek działowych z murowanych na gipsowo - kartonowe wodoodporne wypełnione wełną mineralną, licowane płytkami; 5. Wymianę okładzin ściennych z płytek glazurowanych do wysokości 2 m oraz malowanie pozostałych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i lateksowymi; 6. Wymianę skrzydeł drzwiowych; 7. Wykonanie sufitów podwieszonych systemowych. 8. Montaż elementów wyposażenia w WC dla niepełnosprawnych 2) w branża sanitarnej: 1. Demontaż, montaż urządzeń i armatury sanitarnej; 2. Demontaż, montaż podejść, 3. Montaż wentylatorów łazienkowych (wentylacja wymuszona); 3) w branży elektrycznej: 1. Demontaż, montaż urządzeń elektrycznych (podgrzewacze pojemnościowe 80 dm3) ; 2. Wymiana tablic zasilających, instalacji elektrycznej, osprzętu, urządzeń; 3. Pomiary skuteczności zerowania; 2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego : 1. Istniejące systemowe ścianki pomiędzy kabinami, skrzydła drzwiowe, urządzenia sanitarne i elektryczne (podgrzewacze, suszarki), armatura i pojemniki na mydło, papier, po ich demontażu należy ponownie zamontować lub przekazać Zamawiającemu. - Drzwi przeznaczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o dużym natężeniu użytkowania; - Drzwi wewnętrzne pełne płytowe wzmocnione, białe, powierzchnia skrzydła zabezpieczona lakierem utwardzonym - według projektu. - Drzwi wyposażone w trzy zawiasy, wzmocnione okucia, samozamykacze, oznakowane czytelnymi i estetycznymi piktogramami stosownie do przeznaczenia pomieszczenia i koloru okleiny; Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym (przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy) - załącznik nr 7 do SIWZ wyłącznie w formie elektronicznej. Szczegółowe wymagania w zakresie wykonania robót oraz parametrów i właściwości zastosowanych materiałów znajdują się w załączonych do SIWZ przedmiarach robót oraz STWiOR - załącznik nr 7 . Uwaga: Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, a przy ich stosowaniu muszą być spełnione zasady określone w załącznikach do tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach