Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grzybowa 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
REGON: 02137042700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia, prowadzenie portierni, przejęcie pracowników i wykonywanie dodatkowych prac gospodarczych w Milickim Centrum Medycznym sp. z o.o., w Miliczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona osób i mienia, prowadzenie portierni Zamawiającego, przejęcie 7 pracowników i wykonywanie dodatkowych prac gospodarczych w Milickim Centrum Medycznym sp. z o.o., w Miliczu na zasadach określonych we wzorze umowy tj.: Załączniku Nr 4 do SIWZ i załączniku od Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), który będzie Załącznikiem Nr 1 do umowy stanowiąc integralną część umowy. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie niżej wymienionych czynności: 1. Całodobowe świadczenie usługi ochrony osób i mienia Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Miliczu. 2. Prowadzenie portierni w obiekcie MCM sp. z o oo., w Miliczu. 3. Prowadzenie prac gospodarczych na terenie MCM sp. z o.o. 4. Wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia zagrożenia. 5. Przejęcie siedmiu pracowników Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o. zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy na niepogorszonych warunkach płacowych. 6. Nadzór nad centralami p.poż, ochrona mienia przed kradzieżą, dewastacją, pożarem. 7. Wydawanie, odbieranie i prowadzenie rejestru kluczy. 8. Prowadzenie bezpłatnej szatni dla osób odwiedzających. 9. Udzielanie informacji natury organizacyjnej pacjentom i osobom odwiedzającym (informowanie o lokalizacji poszczególnych oddziałów i poradni, wskazywanie drogi, itp.) 10. Prowadzenie obchodu terenu w określonych przedziałach czasowych z potwierdzeniem przeprowadzenia obchodu. 11. Interweniowanie w przypadku sytuacji zakłócania spokoju (awanturujący się pacjent lub osoby postronne, przebywające osoby nieupoważnione, zachowania zagrażające bezpieczeństwu, itp.). 12. Wzywanie grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia zagrożenia. 13. Dbanie o czystość w obrębie portierni i szatni dla osób odwiedzających. 14. Pomoc przy zabieraniu i transporcie zwłok z oddziałów do pomieszczeń ProMorte (całodobowo). 15. Pomoc przy transporcie pacjentów leżących w przypadku awarii wind (całodobowo). 16. Odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie mieszaniną piasku z solą chodników i schodów zewnętrznych w okresie zimowym (całodobowo). Sprzęt, paliwo, sól i piasek zapewnia Wykonawca. 17. Opieka nad terenami zielonymi, sprzątanie dróg wewnętrznych i chodników wraz z opróżnianiem zainstalowanych koszy ulicznych. (sprzęt i paliwo zapewnia Wykonawca). 18. Pomoc pracownikom MCM-u w zakresie doraźnych prac fizycznych (transport wyposażenia, pomoc przy transporcie cięższych dostaw, pomoc przy przemieszczaniu umeblowania, itp.). 19. Wykonywanie drobnych napraw w obrębie otoczenia szpitala (malowanie ławek, drobne naprawy kostki brukowej, itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga zezwolenia /koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r (tekst jedn. Dz.U z 2020 poz.838) ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaakceptowany na każdej stronie Załącznik Nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 4. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 5. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ Formularz oferty. 6. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług podobnych do przedmiotu zamówienia z referencjami. 7. Zezwolenie /koncesję wydane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r (tekst jedn. Dz.U z 2020 poz.838).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-07-05 - Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
Dodano: 2024-06-19 - Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
Dodano: 2024-06-12 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-27 - Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
Dodano: 2024-05-21 - „Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9”
Dodano: 2024-05-10 - Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19