Przetargi.pl
Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (71) 356-39-19, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (71) 356-39-19, , fax. -
    REGON: 36784953800177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia 4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 70100000-2 usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych. 4.2 Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu w podziale na 2 części (przedmioty zamówienia) Przedmiot 1 Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów milickiego, oleśnickiego, trzebnickiego, oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, miasta Wrocław, wołowskiego, średzkiego, jaworskiego, wałbrzyskiego, m. Wałbrzych, świdnickiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego, kłodzkiego; woj. dolnośląskie Przedmiot 2 Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, m. Legnica, zgorzeleckiego, lubańskiego, lwóweckiego, bolesławieckiego, złotoryjskiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego, m. Jelenia Góra; woj. dolnośląskie. 4.3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się: a) przeprowadzania oględzin nieruchomości w związku z realizacją zawartych umów, w zakresie wywiązywania się kontrahentów z obowiązków umownych, b) przeprowadzania oględzin gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego, c) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną, d) dokonywania odbiorów i wydawanie nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, e) sporządzania protokołów zdawczo – odbiorczych, związanym z przeprowadzonymi oględzinami nieruchomości w związku z zaistnieniem bezumownego użytkowania gruntów, stanowiących Zasób WRSP, f) przeprowadzonych oględzin i nadzoru nad nieruchomościami pod kątem realizacji zobowiązań zawartych w umowach nabycia gruntów rolnych, o których mowa w art. 8a ust. 2 UKUR w tym: g) przygotowywanie dokumentacji związanej z wypełnieniem zobowiązań, o których mowa w art. 2a ust. 4 pkt 2 lit. c UKUR h) -przygotowywanie dokumentacji związanej z pełnieniem nadzoru nad spełnieniem warunków, o których mowa w art. 2b ust. 1 i 2 UKUR; i) uczestniczenia w przejmowaniu nieruchomości do Zasobu, nabytych w skutek realizacji uprawnień wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego i ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa j) przeprowadzonych oględzin nieruchomości pod kątem realizacji warunków zawartych w umowach rozdysponowania mienia oraz przygotowywanie analiz wykonanych oględzin; k) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej oględzin nieruchomości w związku z wygaśnięciem lub rozwiązaniem umów zawartych przez Oddział; l) prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez Zamawiającego Wykonawcy w celu należytego wykonania przedmiotu Umowy. 4.4 Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 160 godzin miesięcznie. Harmonogram dyżurów ustalony będzie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się: - we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 (przedmiot 1) - we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 (przedmiot 2) przez osobę wskazaną w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. 4.5 Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. 4.6 Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. 4.7 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym. 4.8 Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS. 4.9 Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę. 4.11 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020. 1320), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - usług wymienionych w ust. 4.3, lit. a) do k). 2) W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust. 4.3, lit. a) do k).z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy (równoznaczne z ilością godzin świadczonych usług wskazanych w ofercie), ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu przed podpisaniem umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić w terminie 2 dni roboczych, kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia (w tym zanonimizowane – za wyjątkiem imienia i nazwiska – umożliwiające identyfikację umowy o pracę, dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę, np. zaświadczenie ZUS, dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do opłacania składek). 3) Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 4.3, lit. a) do k).i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy. 4) W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą oni wykonywać. 5) W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w ust. 4.3, lit. a) do n).wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach