Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: 1.Ochrona fizyczna osób i mienia następujących budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie: 1.1.Budynek użyteczności publicznej zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10 o powierzchni użytkowej 1850m? - chroniony codziennie, przez jednego pracownika ochrony, zmianowo, 24 godziny na dobę oraz w poniedziałki od 6:00 do 18:00, od wtorku do czwartku od 7:00 do 17:00 oraz w piątki w godzinach od 7:00 do 15:00, przez drugiego pracownika ochrony, do którego głównych obowiązków należała będzie obserwacja monitorów systemu telewizji przemysłowej. 1.2.Budynek użyteczności publicznej zlokalizowany przy Al. Sportowców 1 (Urząd Stanu Cywilnego) o powierzchni użytkowej 354m? - chroniony codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo 24 godziny na dobę. 1.3.Budynek użyteczności publicznej zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105 o powierzchni użytkowej 2000m? - chroniony codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo, 24 godziny na dobę. 1.4.Pomieszczenia użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej 221,55m2 -zlokalizowane w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (Wydział Komunikacji)- chronione codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo, 24 godziny na dobę. W godzinach pracy Urzędu Miasta usługa ochrony musi być wykonywana przez pracowników posiadających licencję I stopnia. Zamawiający informuje, iż posiada system telewizji przemysłowej w następujących obiektach: - budynek zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10, - budynek zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105 . 2.Konwojowanie i ochrona wartości pieniężnych z następujących budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie: - budynek zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10, - budynek zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105, - budynek zlokalizowany przy al. Sportowców 1, - pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Pawła II 1. Konwojowanie i ochrona musi się odbywać przy przestrzeganiu odpowiednich przepisów - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r., (Dz. U. z 2010, nr 166, 1128 z późn. zm.) w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne, w następującym zakresie: a) konwojowanie przez konwojentów, średnio jeden raz w tygodniu (104 dni w ciągu okresu realizacji przedmiotu zamówienia), z budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 do banku ING Bank Śląski w Siemianowicach Śląskich przy ul. Świerczewskiego 1 i z powrotem, kasjera pobierającego wartości pieniężne, odbywające się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego transportem Wykonawcy. Wartości pieniężne nie przekraczają jednej jednostki obliczeniowej. b) pakietów z wartościami pieniężnymi, codziennie od poniedziałku do piątku (503 dni w ciągu realizacji przedmiotu zamówienia), transportem Wykonawcy zgodnie z ustalonym harmonogramem: od poniedziałku do czwartku: - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Michałkowickiej 105 o godz. 14:45, - z budynku Urzędu Stanu Cywilnego zlokalizowanego przy Al. Sportowców 1 o godz. 15:00, - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 10 o godz. 15:00, - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 o godz. 15:45 , w piątek: - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Michałkowickiej 105 o godz. 12:45, - z budynku Urzędu Stanu Cywilnego zlokalizowanego przy Al. Sportowców 1 o godz. 13:00, - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 10 o godz. 13:15, - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 o godz. 13:45, w sposób zorganizowany do wrzutni elektronicznej banku ING Bank Śląski S.A. oddział w Katowicach ul. Sokolska 34 lub w Chorzowie Al. Bojowników o Wolność i Demokrację 38. Usługa konwojowania zostaje zakończona w momencie przekazania wartości pieniężnych i uzyskania potwierdzenia banku o dostarczeniu pakietów zawierających wartości pieniężne, które to potwierdzenie zostanie przekazane Zamawiającemu w następnym dniu roboczym. Wartość pieniężna nie przekroczy jednej jednostki obliczeniowej. Zmiana harmonogramu (godzin) odbioru pakietów z wartościami pieniężnymi, w danym dniu, będzie możliwa na wniosek Zamawiającego, zgłoszony Wykonawcy najpóźniej 3 dni przed dniem, w którym konwojowanie ma się odbyć w innych godzinach niż zgodnie ww. harmonogramem Zamawiający jako jeden konwój wartości pieniężnych przyjmuje wykonanie przez Wykonawcę danego dnia całego dziennego harmonogramu tj.: konwojowanie wartości pieniężnych z trzech kas Urzędu Miasta oraz z punktu przyjmowania opłat w Urzędzie Stanu Cywilnego. 3.Ochrona nieruchomości gminnych: 3.1.Całodobowa ochrona nieruchomości zabudowanej przy ul. Hutniczej 15: powierzchnia użytkowa budynku - 701m2, powierzchnia terenu, na którym znajduje się budynek 512m2, teren jest ogrodzony. We wnętrzu budynku nie jest możliwe przebywanie pracownika ochrony i tym samym to Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia pomieszczenia w którym będzie przebywał pracownik ochrony przy ochranianej nieruchomości. Zamawiający przewiduje konieczność realizacji powyższej usługi przez okres od 01.01.2013r. do 30.06.2013r. tj.: 4344 godzin, jednak zastrzega sobie prawo skrócenia tego okresu i nie wykorzystania przewidywanej ilości godzin. 3.2.Wykonawca zapewni, na każde żądanie Zamawiającego, 1 dodatkową osobę, świadczącą usługę ochrony osób i mienia w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Za miejsce realizacji usługi uznaje się nieruchomości Gminy Siemianowice Śląskie, wskazane przez Zamawiającego, w których wnętrzu jest możliwe przebywanie pracownika ochrony. Za czas realizacji usługi uznaje się ramy czasowe wskazane przez Zamawiającego w trakcie całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wyznaczony pracownik Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta, Referatu Gospodarki Mieniem będzie powiadamiał Wykonawcę o konieczności wykonania usługi, nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem realizacji usługi. Zamawiający przewiduje konieczność realizacji powyższej usługi przez okres 300 godzin, jednak zastrzega sobie prawo nie wykorzystania przewidywanej ilości godzin. 3.3.Wykonawca zapewni, na każde żądanie Zamawiającego, 1 dodatkową osobę, świadczącą usługę ochrony osób i mienia w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Za miejsce realizacji usługi uznaje się nieruchomości Gminy Siemianowice Śląskie, wskazane przez Zamawiającego w których wnętrzu nie jest możliwe przebywanie pracownika ochrony i tym samym to Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia pomieszczenia w którym będzie przebywał pracownik ochrony przy ochranianej nieruchomości. Za czas realizacji usługi uznaje się ramy czasowe wskazane przez Zamawiającego w trakcie całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wyznaczony pracownik Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta, Referatu Gospodarki Mieniem o konieczności wykonania usługi będzie powiadamiał Wykonawcę, nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem realizacji usługi. Zamawiający przewiduje konieczność realizacji powyższej usługi przez okres 100 godzin, jednak zastrzega sobie prawo nie wykorzystania przewidywanej ilości godzin. 4.Monitorowanie systemem sygnalizacji ochrony pomieszczeń przed włamaniem, kradzieżą mienia i napadem: - pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej 90,62m2 w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (Powiatowa Komisja Poborowa), - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 220m2 zlokalizowany przy ul. 1-go Maja 1A. Wykonawca zainstaluje system technicznego zabezpieczenia tzw. wewnętrzne czujki ruchu w pomieszczeniach przy ul. Jana Pawła II 1 (pow. użyt. 90,62m2), a koszty urządzeń systemu, jego zainstalowanie, konserwację, obsługę oraz późniejszy demontaż (po wykonaniu zamówienia) należy wliczyć w cenę usługi ochrony pomieszczeń w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (Powiatowa Komisja Poborowa). Monitoring ma polegać na: - wysyłaniu sygnału z nadajnika w momencie wzbudzenia czujnika zamontowanego w każdym z pomieszczeń, do stacji monitorowania (dyspozytora firmy monitorującej), - przyjeździe grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia w ciągu 10 minut od momentu nastąpienia zdarzenia tj.: przekazania sygnału do stacji monitorowania (dyspozytora firmy monitorującej), - zabezpieczeniu miejsca zdarzenia oraz natychmiastowego powiadomienia wyznaczonego pracownika Wydziału Administracji i Informatyki, - po każdej z interwencji Wykonawca będzie zobowiązanych do dostarczenia w ciągu 3 dni do siedziby Zamawiającego notatki służbowej, w której zostanie wskazana godzina otrzymania sygnału, godzina przyjazdu na miejsce grupy interwencyjnej oraz osoby powiadomione o powstaniu szkody. 5.Monitorowanie systemem sygnalizacji ochrony lamp przed uszkodzeniem oraz kradzieżą: - lampy zamontowane w nawierzchni na ulicy Spacerowej w Siemianowicach Śląskich. Zamawiający wykonał kompletny system zabezpieczenia Integra 128, centrala Satel, wszystkich 119 lamp zamontowanych w nawierzchni w rejonie ulicy Spacerowej. Wszystkie lampy wyposażone są w czujnik magnetyczny, który w przypadku jakiegokolwiek nieprzewidzianego działania osoby trzeciej przekazuje sygnał do stacji monitorowania (dyspozytora firmy monitorującej). Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania nadajnika w szafie rozdzielczej usytuowanej na skrzyżowaniu ulic Dworskiej i Spacerowej. Monitoring ma polegać na: - wysyłaniu sygnału z nadajnika umiejscowionego w szafie rozdzielczo sterowniczej w momencie wzbudzenia czujnika zamontowanego w każdej z lamp, do stacji monitorowania (dyspozytora firmy monitorującej), - przyjeździe grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia w ciągu 10 minut od momentu nastąpienia zdarzenia tj.: przekazania sygnału do stacji monitorowania (dyspozytora firmy monitorującej), - zabezpieczeniu miejsca zdarzenia oraz natychmiastowego powiadomienia Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Siemianowicach Śląskich, - po każdej z interwencji Wykonawca będzie zobowiązanych do dostarczenia w ciągu 3-ch dni do siedziby Zamawiającego notatki służbowej w której zostanie wskazana godzina otrzymania sygnału, godzina przyjazdu na miejsce grupy interwencyjnej oraz osoby powiadomione o powstaniu szkody. 6.Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego: Zapewnienie ochrony imprez zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 roku, w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2010 r. nr 52 poz. 308), oraz z ustawą, z dnia 22 sierpnia 1997 roku, o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114, poz. 740 z późn. zm.) organizowanych przez Urząd Miasta Siemianowice Śląskie. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ochrona fizyczna osób i mienia. Szczegółowe zadania poszczególnych członków służby porządkowej pełniących ochronę w trakcie imprezy, będą na bieżąco przekazywane Wykonawcy. Za miejsce realizacji usługi uznaje się teren/nieruchomość/obiekt/ wskazany przez Zamawiającego, na którym Zamawiający organizuje imprezę. Za czas realizacji usługi uznaje się ramy czasowe wskazane przez Zamawiającego w trakcie całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie powiadamiał Wykonawcę o konieczności wykonania usługi, z podaniem miejsca / terenu /nieruchomości /obiektu/, ilości pracowników niezbędnych do wykonania zadania i okresu, w którym usługa ma być świadczona, nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Zamawiający przewiduje konieczność realizacji powyższej usługi przez 10 godzin, jednak zastrzega sobie prawo nie wykorzystania przewidywanej ilości godzin. 7.Konserwacja systemu sygnalizacji włamania. Zamawiający posiada kompletny system alarmowy firmy SATEL w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10, ul. Jana Pawła II 1, ul. Michałkowickiej 105, ul. 27 Stycznia 3. Wykonawca wykona raz na 6 miesięcy przegląd systemów alarmowych, znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10, ul. Jana Pawła II 1, ul. Michałkowickiej 105, ul. 27 stycznia 3 oraz dokona niezbędnych napraw. W ramach konserwacji systemu sygnalizacji włamania Wykonawca zobowiązany jest do następujących zabiegów konserwacyjnych: - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich urządzeń, a w szczególności czujek, - sprawdzenie linii dozorowych (równoważenie linii), wymuszenie działania, - sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne, - sprawdzenie centrali i jej obsługi, zmiany kodów zabezpieczających, - sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, - sprawdzenie poprawności działania transmisji alarmu przy współpracy ze stacją monitorowania, - utrzymanie w czystości urządzeń systemu alarmowego. Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji systemu sygnalizacji włamania raz na 6 miesięcy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku awarii lub stwierdzenia usterek Wykonawca wykona usługę naprawy systemu sygnalizacji włamania. Usługa naprawy w szczególności obejmuje: - przegląd systemu w celu stwierdzenia przyczyny uszkodzenia, - dokonanie naprawy, - sprawdzenie po naprawie, czy system jest całkowicie sprawny i gotowy do pracy. W przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia reakcji w czasie do 12 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu niezbędnych części. 8.Zamykanie budynku przy ul. 1 Maja 1A (Referat Edukacji). Usługa polega na tym, że wyznaczony przez Wykonawcę pracownik będzie uruchamiał system alarmowy i zamykał budynek Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. 1 Maja 1A (Referat Edukacji), po wcześniejszym przeglądzie budynku celem skontrolowania prawidłowości stanu zabezpieczenia wszystkich pomieszczeń. Zamykanie budynku ma następować codziennie, z wyjątkiem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego, zgodnie z poniższym harmonogramem: - w poniedziałek w godzinach od 19:30 do zakończenia, przez pracownika firmy sprzątającej, świadczenia usług bieżącego utrzymania czystości, ale nie później niż do godziny 20:00. - od wtorku do czwartku w godzinach od 18:30 do zakończenia, przez pracownika firmy sprzątającej, świadczenia usług bieżącego utrzymania czystości, ale nie później niż do godziny 19:00, - w piątek w godzinach 16:30 do zakończenia, przez pracownika firmy sprzątającej, świadczenia usług bieżącego utrzymania czystości, ale nie później niż do godziny 17:00. Dokładny czas zamykania budynku uzależniony będzie od zakończenia, przez pracownika firmy sprzątającej, świadczenia usług bieżącego utrzymania czystości, ale zawsze będzie następować we wskazanych wyżej ramach czasowych. Pracownik zobowiązany do wykonania zadania, klucze do budynku, będzie oddawał pracownikowi ochrony, na portiernię budynku przy ul. Jana Pawła II 10, niezwłocznie po zamknięciu budynku. 9.Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania na terenie Siemianowic Śląskich. Maksymalny czas dojazdu do chronionego budynku/nieruchomości od momentu wezwania nie może przekroczyć 10 minut. Wykonawca musi dysponować niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy ochrony i członkowie służby porządkowej wykonujący przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą, z dnia 22 sierpnia 1997 roku, o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114, poz. 740 ze zm.) Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu umowy/zamówienia został określony w Regulaminie pracy pracowników ochrony stanowiącym (Dodatek nr 7 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach