Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
- Data zamieszczenia: 2010-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia następujących budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie: 1. Budynek administracyjno-biurowy zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10 o powierzchni użytkowej 1850 m? - chroniony codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo 24 godziny na dobę oraz w poniedziałki od 6.00 do 18.00, od wtorku do czwartku od 7.00 do 17.00 oraz w piątki w godzinach od 7.00. do 15.00, przez drugiego pracownika ochrony, do którego głównych obowiązków należała będzie obserwacja monitorów systemu telewizji przemysłowej. 2. Budynek biurowy zlokalizowany przy al. Sportowców 1 o powierzchni użytkowej 354 m? - chroniony codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo 24 godziny na dobę. 3. Budynek biurowy zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105 o powierzchni użytkowej 2000 m? - chroniony codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo 24 godziny na dobę. 4. Pomieszczenia zlokalizowane przy ul. Jana Pawła II 1 (Wydział Komunikacji) w budynku o łącznej powierzchni użytkowej 221,55 m2 - chronione codziennie przez jednego pracownika ochrony zmianowo 24 godziny na dobę. W godzinach pracy Urzędu Miasta usługa ochrony musi być wykonywana przez pracowników posiadających licencję I stopnia. II. Konwojowanie i ochrona wartości pieniężnych z następujących budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie: - budynek zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10 - budynek zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105 - budynek zlokalizowany przy al. Sportowców 1, - pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 Konwojowanie i ochrona musi się odbywać przy przestrzeganiu odpowiednich przepisów - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. (Dz. U. z 1998, Nr 129 poz. 858 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne w następującym zakresie: a) konwojowanie przez konwojentów, średnio trzy razy w tygodniu (150 dni w ciągu roku), z budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 do banku ING Bank Śląski w Siemianowicach Śląskich przy ul. Świerczewskiego 1 i z powrotem, kasjera pobierającego wartości pieniężne, odbywające się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego transportem wykonawcy. Wartości pieniężne nie przekraczają jednej jednostki obliczeniowej. b) pakietów z wartościami pieniężnymi, codziennie od poniedziałku do piątku (260 dni w ciągu roku), transportem wykonawcy zgodnie z ustalonym harmonogramem: od poniedziałku do czwartku: - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Michałkowickiej 105 o godz. 14:45 - z budynku Urzędu Stanu Cywilnego zlokalizowanego przy al. Sportowców 1 o godz. 15:00 - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 10 o godz. 15:15 - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 o godz. 15:45 w piątek: - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Michałkowickiej 105 o godz. 12:45 - z budynku Urzędu Stanu Cywilnego zlokalizowanego przy al. Sportowców 1 o godz. 13:00 - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 10 o godz. 13:15 - z kasy Urzędu Miasta zlokalizowanej w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 o godz. 13:45 w sposób zorganizowany do kasy banku ING Bank Śląski w Siemianowicach Śląskich przy ul. Świerczewskiego 1 za potwierdzeniem odbioru. Wartość pieniężna nie przekracza jednej jednostki obliczeniowej. III. Monitorowanie systemem sygnalizacji ochrony pomieszczeń w obiekcie przed włamaniem, kradzieżą mienia i napadem: - pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej 90,62 m2 w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (Powiatowa Komisja Poborowych) - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 220 m2 zlokalizowany przy ul. 1-go Maja 1a. Wykonawca zainstaluje system technicznego zabezpieczenia tzw. wewnętrzne czujki ruchu w pomieszczeniach przy ul. Jana Pawła II 1 (pow. użyt. 90,62 m2), a koszty urządzeń systemu, jego zainstalowanie, konserwację, obsługę oraz późniejszy demontaż (po wykonaniu zamówienia) należy wliczyć w cenę usługi ochrony pomieszczeń w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 (Powiatowa Komisja Poborowych). Zamawiający informuje, iż posiada system telewizji przemysłowej w następujących obiektach: - budynek zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10 - budynek zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105 IV. Ochrona imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego Zapewnienie ochrony imprez masowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku, o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009r. nr 62 poz. 504) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 roku, w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2010r. nr 52 poz. 308), oraz z ustawą, z dnia 22 sierpnia 1997 roku, o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114, poz. 740 ze zm.) organizowanych przez Urząd Miasta Siemianowice Śląskie. Imprezy te będą organizowane na terenie Siemianowic Śląskich. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ochrona fizyczna osób i mienia (w szczególności sceny i jej zaplecza). Szczegółowe zadania poszczególnych członków służby porządkowej pełniących ochronę w trakcie imprezy, będą na bieżąco przekazywane Wykonawcy. Wykaz planowanych imprez: 1. Piknik Ekologiczny- impreza organizowana na terenie wokół Stawu Rzęsa- Zamawiający wymaga, aby ochrona była prowadzona w dniu 11.06.2010 r., w godzinach od 20:00 do godziny 8:00 dnia następnego 12.06.2010 r., przez: - 2 umundurowanych pracowników ochrony. 2. Piknik Ekologiczny- impreza organizowana na terenie wokół Stawu Rzęsa - Zamawiający wymaga, aby ochrona była prowadzona w dniu 12.06.2010 r., w godzinach od 8:00 do godziny 17:00, przez: - 5 umundurowanych członków służby porządkowej, którzy ukończyli szkolenie dla członków służby porządkowej. 3. Dni Siemianowic - impreza organizowana na Rynku Miejskim (Plac Wolności) w Siemianowicach Śląskich - Zamawiający wymaga, aby ochrona prowadzona była w dniu 13.06.2010 r. w godzinach od 20:00 do 3:00 dnia następnego 14.06.2010 r., przez: - 2 umundurowanych członków służby porządkowej, którzy ukończyli szkolenie dla członków służby porządkowej. 4. Dni Siemianowic - impreza organizowana w Amfiteatrze w Parku Miejskim znajdującym się przy ul. Chopina w Siemianowicach Śląskich - Zamawiający wymaga, aby ochrona prowadzona była w dniu 13.06.2010 r. w godzinach od 17:00 do 22:00 przez: - 9 umundurowanych członków służby porządkowej, którzy ukończyli szkolenie dla członków służby porządkowej oraz - 1 umundurowanego kierownika do spraw bezpieczeństwa, który ukończył szkolenie dla kierowników do spraw bezpieczeństwa Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania na terenie Siemianowic Śląskich. Maksymalny czas dojazdu do chronionego budynku od momentu wezwania nie może przekroczyć 10 minut. Wykonawca musi dysponować niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy ochrony i członkowie służby porządkowej wykonujący przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą, z dnia 22 sierpnia 1997 roku, o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114, poz. 740 ze zm.) Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotów umowy dotyczących ochrony osób i mienia na terenie Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich, został określony w Regulaminie pracy pracowników ochrony stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy (Dodatek nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05