Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia

Śląski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 666 031 496 , fax. 0-32 3498251
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Ogród Zoologiczny
    ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 7
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 666 031 496, fax. 0-32 3498251
    REGON: 24095136000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: ochrona osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie ul. Promenada Gen. J. Ziętka 7. 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Całodobowa, we wszystkie dni tygodnia, ochrona obszaru oraz ochrona osób i mienia przed włamaniem i dewastacją, przed kradzieżą i okaleczeniem zwierząt w obszarze administrowanym przez Śląski Ogród Zoologiczny na powierzchni 50 ha; 2)Patrolowanie terenu w ciągu dnia w sposób ciągły pieszo i przy pomocy 2-ch pojazdów z napędem elektrycznym, sprawdzanie zabezpieczeń zewnętrznych budynków i wybiegów. W trakcie zmiany nocnej patrolowanie terenu minimum 6 razy w ciągu zmiany, wg tras i godzin określonych przez zamawiającego. 3)Zapewnienie patrolu grupy interwencyjnej w szczególnych przypadkach w czasie reagowania nie dłużej niż 15 minut od zgłoszenia. Co najmniej 2-ch pracowników grupy interwencyjnej musi posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzania interwencji oraz licencję pracownika ochrony, w tym jeden licencję II stopnia; 4)Prowadzenie monitoringu ruchu samochodowego i pieszego na dwóch bramach ( w sezonie letnim - na trzech bramach ); 5)Wydawanie przepustek jednorazowych wejścia/wyjścia (osoby, pojazdy); 6)Kontrola pojazdów wjeżdżających/wyjeżdżających na/z terenu Ogrodu Zoologicznego; 7)Odśnieżanie ręczne i mechaniczne oraz posypywanie piaskiem wjazdów, wejść przy bramach i punktach strażowych; 8)Kontrola biletów wstępu przy bramach oraz wyrywkowo zwiedzających na terenie ogrodu; 9)Wydawanie i odbieranie kluczy z pomieszczeń biurowych i pawilonów wraz z prowadzeniem ewidencji; 10)Kontrola stanu trzeźwości pracowników i zwiedzających Ogród Zoologiczny na polecenie Dyrektora zamawiającego; 11)Odpowiednie i szybkie reagowanie na ewentualne ucieczki zwierząt, zgodnie z Instrukcją na wypadek ucieczki zwierząt; 12)Przejmowanie i zabezpieczanie podrzucanych po zamknięciu Ogrodu Zoologicznego zwierząt (węży, żółwi, legwanów itp.) do momentu przyjazdu weterynarza. 2.Usługa ochrony świadczona będzie : W okresie zimowym w 3 - ch budynkach: 1)Budynek Kasy Głównej - Brama Główna - obsada jednoosobowa 24h 2)Brama Gospodarcza/ Warsztat - obsada jednoosobowa 24 h 3)Budynek Dyrekcji - obsada jednoosobowa 24 h 4) Patrol terenowy - 2 pracowników od godz. 18.00 do godz. 6.00. W okresie sezonu letniego tj. od dnia 01 maja do 30 września danego roku dodatkowo do zakresu opisanego w pkt. 2 dodaje się: a)Budynek Kasy Bocznej (Złota) - obsada jednoosobowa godz. od 9.00 do 19.00 tj. do chwili zamknięcia bramy; b) Patrol terenowy - 2 pracowników od godz. 6.00 do godz. 18.00. 3.Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapewnienia w składzie patrolu na każdej zmianie dwóch pracowników posiadających licencję ochrony w tym jednego z licencją II stopnia. Pozostali pracownicy muszą się legitymować co najmniej rocznym stażem pracy jako pracownik ochrony. 4.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, przez cały czas realizacji kontraktu, dysponował alkomatem dowodowym z drukarką, z pasywnym pomiarem zawartości alkoholu we krwi. Alkomat będzie odpowiednio zabezpieczony w pomieszczeniu portierni budynku Dyrekcji Ogrodu i dostępny 24 h dla osób wyznaczonych przez Dyrektora Ogrodu do przeprowadzania wspólnie z pracownikiem ochrony kontroli trzeźwości. 5.Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie zainstalować w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym przed rozpoczęciem świadczenia usług, nie później niż w dniu poprzedzającym objęcie obiektu: a) system monitoringu składający się z 6 kamer oraz rejestratora cyfrowego, z możliwością rozbudowy systemu o następne kamery Minimalne wymagania dla kamer: kamery kolor dzień/noc z doświetleniem obrazu w podczerwieni; b) minimum 20 punktów kontroli obchodów np. systemu Seven Guard, 6.Urządzenia wymienione w pkt. 5 a-b będą stanowić do końca realizacji kontraktu własność Wykonawcy. Po zrealizowaniu umowy urządzenia te Wykonawca może zdemontować lub pozostawić w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym wg. dodatkowych uzgodnień spisanych w formie protokołu; 7.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na terenie ZOO w okresie zimowym traktora z odpowiednim osprzętem do odśnieżania lub innego urządzenia do odśnieżania mechanicznego. 8.Wykonawca zobowiązuje się do zakupu i zamontowania na murze okalającym ZOO od strony lasu 2-ch nitek drutu kolczastego na długości 1 km w terminie do 30 dni od daty przejęcia obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ulga na PFRON w wysokości co najmniej 30% miesięcznie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach