Przetargi.pl
Ochrona obszarów Natura 2000 oraz Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej przed nadmierną presją turystów poprzez budowę infrastruktury służącej aktywnemu wypoczynkowi w otoczeniu zalewu wodnego Czapielówka w Czarnej Białostockiej. Zadanie 1 – „Budowa pomostu spacerowego i pomostów wędkarskich Zadanie 2 - „Realizacja robót budowlanych inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: "Ochrona obszarów: Natura 2000 Puszcza Knyszyńska PLB 200003, Natura 2000 Ostoja Knyszyńska PLH200006 oraz Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej im. Witolda Sławińskiego przed nadmierną presją turystów poprzez budowę infrastruktury służącej aktywnemu wypoczynkowi w otoczeniu zalewu wodnego Czapielówka w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obszarów Natura 2000 oraz Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej przed nadmierną presją turystów poprzez budowę infrastruktury służącej aktywnemu wypoczynkowi w otoczeniu zalewu wodnego Czapielówka w Czarnej Białostockiej. Zadanie 1 – „Budowa pomostu spacerowego i pomostów wędkarskich Zadanie 2 - „Realizacja robót budowlanych inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: "Ochrona obszarów: Natura 2000 Puszcza Knyszyńska PLB 200003, Natura 2000 Ostoja Knyszyńska PLH200006 oraz Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej im. Witolda Sławińskiego przed nadmierną presją turystów poprzez budowę infrastruktury służącej aktywnemu wypoczynkowi w otoczeniu zalewu wodnego Czapielówka w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zadanie 1 – „Budowa pomostu spacerowego i pomostów wędkarskich” polegająca na budowie budowli hydrotechnicznej w formie pomostu spacerowego na działkach nr geod. 1580, 221/6, 222/2 obręb 0044 Czarna Białostocka na którą Zamawiający posiada odrębne opracowanie projektowe oraz aktualne pozwolenie na budowę a także opracowanie projektowe pomostów wędkarskich na działce nr geod. 1580 obręb 0044 Czarna Białostocka na które nie wymagane jest uzyskania pozwolenia na budowę. W ramach zadania należy wykonać: A. Pomost spacerowy - wykonanie przyczółków żelbetowych w osi 1 i w osi 5 z izolacją przeciwwilgociową, - dostawa i montaż 142 szt. pali stalowych o średnicy 323 mm/9,8 mm, zbrojonych z wypełnieniem betonem B20, zabezpieczonych antykorozyjnie po oczyszczeniu do 2-go stopnia czystości podkładem z reaktywnej farby antykorozyjnej oraz warstwą wierzchnią w formie farby poliuretanowej do aplikacji w warunkach wysokiej wilgotności i niskich temperaturach w kolorze wg. palety RAL 9010 (biały), - dostawa i montaż konstrukcji stalowej (kleszcze w formie profili stalowych z ceowników 2 x C180, podpórki z blachy stalowej grubości 10 mm), skręcanych śrubami ocynkowanymi M14 z podkładkami Ø 40mm, po oczyszczeniu zabezpieczonej farbami okrętowymi w kolorze wg palety RAL 9010 (biały), - dostawa i montaż belek drewnianych 150x180 mm do kleszczy za pomocą śrub ocynkowanych M12 z podkładkami Ø 32mm oraz na łączeniach belek wzmocnienie blachami stalowymi grubości 3 mm o wymiarze min. 120x300 mm, zabezpieczonych jak wyżej – ok. 18,2 m3, - dostawa i montaż poszycia pomostu w pełnym deskowaniu grubości 50 x 120 mm z prześwitem pomiędzy deskami 0,5cm z desek sosnowych klasy C30, struganych, rowkowanych i impregnowanych, mocowanych za pomocą karbowanych gwoździ ocynkowanych – ok. 1120 m2, - dostawa i montaż balustrad z kształtowników zamkniętych, zimno giętych z wypełnieniem ze zgrzewanej siatki stalowej o oczkach 40x40 mm z prętów prostych Ø 4mm rdzenia i dwóch krawędziaków sosnowych, struganych, impregnowanych 50x40 mm mocowanych wkrętami do płaskowników grubości 5 mm oraz pochwytami ze stalowych kształtowników zamkniętych 50x40x2mm, mocowanymi do słupków stalowych z profili zimno giętych 50x50x3mm w rozstawie w osi co 150 cm, wszystkie elementy stalowe zabezpieczyć podkładem w postaci reaktywnej farby antykorozyjnej i wierzchniej warstwy z farby poliuretanowej do aplikacji w warunkach wysokiej wilgotności i w niskich temperaturach w kolorze wg, palety RAL 9010 (biały) – ok. 352 mb, - dostawa i montaż trapu dojściowego stalowego (1,8x6,0m) z płytami ochronną i wyrównującą (1,8 x 0,5 m), z obustronną stalową balustradą, zabezpieczone antykorozyjnie (cynkowana ogniowo), z poszyciem drewnianym z desek sosnowych klasy C30, struganych, rowkowanych i impregnowanych np. 50 x 120 mm z prześwitem pomiędzy deskami 0,5cm, pomiędzy pomostem stałym a pomostem pływającym, - dostawa i montaż deszczochronu konstrukcji słupowej drewnianej z tarcicy nasyconej, sezonowanej, struganej i zaimpregnowanej preparatami wielofunkcyjnymi metodą ciśnieniową, pomalowanej 2 x lakierobejcą w kolorze dąb z drewna klasy C30 (słupy, ramy górne, płatwie, miecze, zastrzały, krokwie zwykłe, jętki, kleszcze) – ok. 10,1m3,ołacenie łatami 25x50mm – ok. 129 m2, z pokryciem dachu gontem łupanym, impregnowanym preparatami wielofunkcyjnymi metodą kąpielową, układanych w trzech warstwach – ok. 129 m2, z osadzeniem słupów w stopach wsporczych, stalowych, odizolowanych od drewna podkładkami z papy izolacyjnej i posadowionych do pali pomostu. B. Pomosty wędkarskie - przyczółki w osi Z szt.3, - dostawę i montaż trzech pomostów pływających wykonanych w technologii pływaków betonowych – hydrotechniczny beton B45 wypełniony styropianem o wyporności 1420 kg, odporny na lód o szkieletowej konstrukcji z drewna sosnowego, impregnowanego ciśnieniowo, pokrytej drewnianym pokładem z desek sosnowych 28x180mm, struganych, rowkowanych, zaimpregnowanych ciśnieniowo preparatem wielofunkcyjnym, zacumowanych od czoła za pomocą łańcuchów Ø 13mm do „martwych” kotwic o wadze 700 kg , a tylną część pomostów zacumować przy pomocy łańcuchów Ø 13mm do pali wkręcanych do dna zbiornika wodnego, - dostawę i montaż 3 szt. trapów dojściowych konstrukcji drewnianej 1,20x3,00m, wyposażonych w płyty ochronne, mocowane za pomocą systemowych zawiasów do przyczółków. Uwaga: - Zamawiający informuje, że: • w 2016 roku przeprowadził inwestycję polegającą na demontażu starych pomostów i budowie pomostów pływających wraz z przyczółkami w osi 41 i 45, • w 2019 roku przeprowadził inwestycję polegającą na wykonaniu przyczółka w osi 40 • należy wykonać konserwację elementów drewnianych istniejących pomostów pływających preparatami wielofunkcyjnymi w kolorze dąb, • w rejonie przyczółka w osi 5 (o ile zajdzie koniczność) zdemontować zabezpieczenie nabrzeża w postaci L ek żelbetowych a po oczyszczeniu przewieść we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Czarna Białostocka, • w rejonie przyczółka w osi 5 zdemontować kamienie i zabezpieczyć do ponownego wbudowania na terenie zalewu w ramach zadania 2 2. Zadanie 2 - „Realizacja robót budowlanych inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: "Ochrona obszarów: Natura 2000 Puszcza Knyszyńska PLB 200003, Natura 2000 Ostoja Knyszyńska PLH200006 oraz Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej im. Witolda Sławińskiego przed nadmierną presją turystów poprzez budowę infrastruktury służącej aktywnemu wypoczynkowi w otoczeniu zalewu wodnego Czapielówka w Czarnej Białostockiej" Etap I - projektowy obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: 1. Pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych. 2. Sporządzenie na aktualnej mapie do celów projektowych ideowego planu zagospodarowania terenu i przedłożenie go Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD/DVD). 3. Uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji. 4. Sporządzenie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego (4 egz.) dla ww. przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub też dokumentacji projektowej (3 egz.) do zgłoszenia robót budowlanych wraz z właściwym wnioskiem i dokonanie w imieniu Zamawiającego uzyskania stosownego pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskie j z dnia 9 lutego 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290), w ww. zakresie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, chyba że szczegółowe zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) stanowią inaczej. 5. Wykonanie dokumentacji wykonawczej (3 egz. z czego 1 egz. zostanie przekazany dla Wykonawcy zadania). 6. Wykonanie kosztorysu ofertowego wraz z przedmiarem robót (2 egz.), zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w PFU (Dz. U. 2004 r., Nr19 poz. 177). 7. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu prac projektowych (2 egz. z czego 1 egz. zostanie przekazany dla Wykonawcy zadania) 8. Przekazanie protokołem kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami, w wersji papierowej i elektronicznej, z oświadczeniem wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno budowlanymi oraz normami oraz, że zostaje wydana w stanie pełnym. Wymaga się by egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. Egzemplarze powinny być ostemplowane przez Organ Administracji Architektoniczno Budowlanej. Wymagane jest dostarczenie projektu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, dokumentacją wykonawczą, kosztorysem wraz z przedmiarem oraz płyt CD/DVD, zawierających wersję elektroniczną całej powyżej wymienionej dokumentacji. Dokumentacja projektowa nie może zawierać nazw własnych, marek, oznaczeń produktów, producentów itp. Etap II - wykonawczy obejmuje budowę w oparciu o wykonaną dokumentację zaprojektowanej infrastruktury i wyposażenia. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie stosownych pozwoleń na użytkowanie. Inwestycję należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Przewiduje się realizację następujących elementów infrastruktury służących ochronie różnorodności biologicznej i przyrodniczej Puszczy Knyszyńskiej: • ścieżki pieszo rowerowe ok. 5115 m², • powierzchnie utwardzone pod miejsca postojowe ok. 1568 m2 (uwaga uszczegółowienie opisu elementu oznaczonego. nr 28 na planie zagospodarowania do PFU w postaci: nawierzchnie z betonowych płyt ażurowych wypełnionych mieszanką żwirową), oraz place o powierzchni ok. 1160 m2 (wykonane z kruszyw), • ciągi pieszo jezdne ok. 665 mb, o łącznej pow. 3225 m² (nawierzchnia z betonowych kostek brukowych), • wieża widokowa drewniana, zadaszona wysokość do kalenicy do 10 m, poziom platformy widokowej 6 - 7 m powyżej terenu, z instalacją piorunochronną, • metalowe szlabany - szt.6, • place z miejscami wypoczynku i tablicami edukacyjnymi - szt.4, • miejsca odpoczynku i punkty widokowe wraz z małą architekturą i tablicami edukacyjnymi - szt. 6, • urządzone miejsca na ognisko - szt. 3, • tablice edukacyjne: 9 szt. tablic dwustronnych (18 szt. plansz lub zestawów plansz), hotel dla owadów • kładki drewniane - szt. 3, • toalety kontenerowe - 2 sztuki: dla osób niepełnosprawnych i męsko damska, niezbędne wykonanie zbiornika szczelnego na ścieki o pojemności max do 10 m³, • toalety przenośne szt. 6 (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), 2 istniejące zbiorniki szczelne na ścieki. Ciągi pieszo jezdne usytuowane będą w miejscu istniejących dróg gruntowych, wykonane zostają z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszyw naturalnych. Ścieżki piesze i pieszo rowerowe przebiegać będą w oparciu o istniejące ścieżki naturalne, w miejscach przewężeń ścieżek spowodowanych istniejącymi drzewami będą one zawężone a obrzeża ścieżek zostaną wykonane metodą niezagrażającą zniszczeniem korzeni drzew np. obrzeża mostowe zbrojone. Ścieżki i projektowane placyki (w miejscach istniejących rozszerzeń dróg gruntowych) będą miały nawierzchnię z kruszyw naturalnych. Ścieżki pieszo rowerowe Projektowane ścieżki pieszo rowerowe wykonane zostaną wokół zbiornika wodnego Czapielówka i poprowadzone po istniejącym naturalnym przebiegu dróg i ścieżek. Ścieżki rowerowe posiadać będą nawierzchnie z kruszyw naturalnych zastabilizowanych obrzeżami (łączna powierzchnia ok.5115 m²). Ich przebieg oparty będzie o istniejące ścieżki leśne. Docelowa lokalizacja, długość i szerokość ścieżek zostanie uściślona na etapie projektu budowlanego zgodnie z wymogami obszaru chronionego, przy braku ingerencji w stosunki gruntowo wodne i zachowania istniejących drzew ze względu na charakter otoczenia i jego funkcję zróżnicowano szerokość ścieżek. Na terenie plaży i terenach przewidzianych w planie miejscowym pod pole namiotowe ścieżki pieszo rowerowe mają wydzielone pasy ruchu i szerokość 4 m, zakończone są placami z elementami edukacyjno wypoczynkowymi. Dalsza część ścieżek została zawężona do 2 m i 1,7 m (kładki) ze względu na ochronę obszarów przyrodniczych przez które przebiegają oraz warunki terenowe. W miejscach przewężeń ścieżki spowodowanych rosnącymi drzewami założono użycie obrzeży mostowych zbrojonych. Na cyplu w północnej części zalewu przewidziano pozostawienie ścieżki prowadzącej do punktu widokowego w stanie naturalnym. Ścieżki odwadniane będą powierzchniowo na teren poprzez odpowiednie ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych. Place i miejsca odpoczynku W ciągu przedmiotowego szlaku przewiduje się miejsca służące odpoczynkowi pieszych i rowerzystów (tzw. miejsca odpoczynku) usytuowane w miejscach istniejących dróg, ścieżek i placyków pozbawionych roślinności. Na terenach najbardziej obciążonych ruchem: plaży oraz miejsca na pole namiotowe, założono po dwa place kończące ciąg pieszo jezdny i ścieżkę pieszo rowerową. Na placach zlokalizowane mają być elementy małej architektury takie jak: ławki, kosze, stojaki dla rowerów oraz tablice edukacyjne W dalszej części ścieżek przewidziano miejsca odpoczynku złożone z w/w elementów małej architektury i oraz kolejne tablice edukacyjne. W punkcie widokowym na północnym cyplu zalewu założono usytuowanie ławki i kosza. Przygotowanie terenu z materiałów naturalnych: drewno, kamień, kruszywa. Ciągi pieszo jezdne Wykonanie ciągów pieszo jezdnych przewiduje się w technologii z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszyw naturalnych. Łączna długość ok. 665 mb. Ciągi pieszo jezdne zakończone będą placami umożliwiającymi zawrócenie wykonanymi z nawierzchni żwirowych. Przy ciągach pieszo jezdnych przewidziano wykonanie powierzchni utwardzonej żwirowej przeznaczonej pod miejsca postojowe. Wieża widokowa Wykonana w konstrukcji drewnianej z elementami stalowymi, zadaszona. Posadowienie wieży na stopach fundamentowych. Wieża wyposażona w instalację piorunochronną. Nie narzuca się rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych. Wieża ma spełniać funkcje widokowe i estetyczne. Zaleca się użycie formy i materiałów wpisujących się w charakter miejsca, twórcze nawiązanie do stylów budownictwa drewnianego występującego w regionie. Kładki Wykonanie i montaż 3 kładek ze stali, betonu i drewna (twarde, liściaste np. dąb), znajdujących się w ciągach pieszo rowerowych. Kładki przewidziano w miejscach o trudnych warunkach terenowych i objętych szczególną ochroną, podmokłych i zalewowych, nad trzema występującymi na terenie ciekami wodnymi. Mocowanie kładek na konstrukcji palowej. Konieczność jak najmniejszej ingerencji w środowisko wymaga poprowadzenia przebiegu znacznej części ciągów pieszych na tych kładkach. Ograniczenia te wynikają z braku możliwości zmian ukształtowania terenu, określonego m.in w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, oraz dość gęsto porastającej zieleni wysokiej w rejonach podmokłych. Zieleń ta ma zostać w maksymalnym stopniu zachowana bez zmian. Lokalizację kładek w tych rejonach uznano za sposób pozwalający zachować środowisko w jego naturalnym stanie. Docelowa lokalizacja, długość i szerokość kładek zostanie uściślona na etapie projektu budowlanego zgodnie z wymogami obszaru chronione go, przy braku ingerencji w stosunki gruntowo wodne i zachowania istniejących drzew. Wydzielone miejsca na ognisko Wykonanie 3 miejsc na ognisko (o ile na wskazanym terenie chronionym jest to dopuszczone prawem) zawierających przygotowane, zagłębione w ziemi i wybrukowane miejsce do rozniecania ognia, kosze na śmieci oraz zestaw 3 drewnianych siedzisk/ław. Toalety nietrwale związane z gruntem (kontenerowe i przenośne) Przewidziano zamontowanie dwóch systemowych kontenerów: WC dla osób niepełnosprawnych i kontener damsko męski na placu przy wjeździe na teren plaży, z wykonaniem zbiornika szczelnego na ścieki o poj max do 10 m³. W dwóch miejscach, gdzie znajdują się istniejące szamba przy wjeździe na teren zalewu oraz przy plaży na wysokości pomostu przewiduje się ustawienie standardowych przenośnych toalet w układzie: WC dla osób niepełnosprawnych, WC damskie i WC męskie. Metalowe szlabany Wykonanie i montaż 6 metalowych szlabanów mających na celu ukierunkowanie ruchu samochodowego, rowerowego i pieszego. Umożliwi to ochronę terenów przyrodniczych poprzez ograniczenie dostępu dla ruchu samochodowego. Tablice edukacyjne Wykonanie i montaż 9 tablic edukacyjnych zawierających informacje o obszarach chronionych Natura 2000, Parku Krajobrazowym Puszczy Knyszyńskiej, faunie i florze występującej na terenach gminy Czarna Białostocka. Tablice projektowane indywidualnie, dostosowane do tematu i miejsca usytuowania, mogą posiadać elementy ruchome. Inwestor nie narzuca rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych oprócz zalecenia użycia materiałów naturalnych wpisujących się w otoczenie. Sugerowana tematyka tablic: - tablice przedstawiające obszary chronione Natura 2000, mapę ścieżek i szlaków turystycznych, regulamin, - tablice tematyczne przedstawiające wybraną faunę lub florę występującą na terenie np.: ryby, ptaki śpiewające, ptaki wodne, rośliny, rośliny wodne, bobry, małe zwierzęta, owady. Oznakowanie tras turystycznych Wykonanie tyczenia i oznakowania szlaku turystycznego o długości co najmniej 2,1 km należy wykonać zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2002 r., nr 170 poz. 1393 z późn zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003 r., nr 220 poz. 2181 z późn. zm.). Projektowane ścieżki pieszo-rowerowe zostaną wpisane w istniejącą sieć szlaków turystycznych. Do zadań Wykonawcy zadania 1 i 2 należy: - zapewnienie do geodezyjnej obsługi inwestycji (tyczenie obiektów, prowadzenie budowy obiektów oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów) uprawnionego geodety posiadającego min. zakres 4 uprawnień tj. uprawnienia do obsługi inwestycji budowlanej, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla każdego zadania osobno po 3 egz. - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - wykonanie oznakowania miejsc parkingowych i ruchu kołowego, - zapewnienie służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na teren inwestycji, - wykonanie tablic informacyjno – promocyjnych i pamiątkowych związanych z realizacją zadania 1 i zadania 2 wskazujących źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację oraz tablic informacyjnych wynikających z przepisów Ustawy Prawo budowlane. (wzór tablic informacyjno - promocyjnych i pamiątkowych zawiera załącznik do SIWZ – podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta), - złożenie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego dla części zadania 1 wraz z wypełnionym załącznikiem nr 3.2 do SIWZ i/lub dla zadania 2 wypełnionego załącznika nr 3.3 do SIWZ 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, PFU, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN.) (dotyczy całości zamówienia) w tym: Zadanie 1: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 0/100 PLN.), Zadanie 2: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 0/100 PLN.). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach