Przetargi.pl
Ochrona obiektu - siedziby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31 31
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektu - siedziby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Zarządu Dróg Miejskich położonego w Gliwicach przy ul. Płowieckiej 31. 2. Obiekt (nieruchomość) składa się z jednego budynku, z wewnętrznym dziedzińcem (parkingiem) sąsiadującym z budynkiem Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej: a. Budynek główny o powierzchni użytkowej 1330,27 m2 dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem, z dwoma wejściami (łącznie z winda) dwoma klatkami schodowymi spinającymi swoim układem komunikacje pionowa ze wszystkimi kondygnacjami, b. Plac na którym usytuowane są budynki - ogrodzony z dwiema bramami od ul. Płowieckiej. 3. Poszczególne kondygnacje budynku przyjęły następujący podział funkcjonalny: a. poziom - suterena: archiwa, magazyn IT, magazyn ZDM, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze, szatnie, łazienki, serwerownia, b. parter: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia służbowe (w tym punkt obsługi interesantów, poczekalnia i kasa), pomieszczenia techniczne, sanitarno-higieniczne, c. I piętro: pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarno-higieniczne, sala konferencyjna, CEPIK, EWID, d. II piętro: pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarno-higieniczne dodatkowo pokój zadaniowy, serwerownia i pomieszczenie operacyjne, które stanowa strefę bezpieczeństwa i ograniczonego dostępu. 4. Budynek jest wyposażony w następujące instalacje (systemy): a. instalacje centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody - kanalizacje, b. urządzeń i sieci elektro-energetycznych, c. urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji, d. sieci komputerowej, e. siec telefoniczna ogólna, f. dedykowana instalacja telefoniczna, g. centrala telefoniczna, h. dedykowana instalacja elektryczna do zasilania komputerów, i. system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), j. system kontroli dostępu (KD), k. system telewizji dozorowej (CCTV), l. instalacja odgromowa. 5. Ochrona pożarowa: budynek jest wyposażony zgodnie z wytycznymi Ministra Infrastruktury dotyczącymi wymogów bezpieczeństwa pożarowego, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002, nr 75, poz. 690 z pózn. zm.). 6. Ochrona obiektu sprawowana będzie całodobowo w systemie dwunastogodzinnym (7:00 - 19:00; 19:00 - 7:00), przez siedem dni w tygodniu, przez pracowników ochrony umundurowanych pracowników ochrony wyposażonych w system łączności antynapadowy: a. przez 1 pracownika na zmianie dziennej w dni robocze oraz 1 pracownika w dni wolne od pracy jak również w porze nocnej całodobowo, b. W razie potrzeby Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt, lub zmianę godzin wykonywania usługi na warunkach finansowych określonych w umowie, a Wykonawca uwzględni zgłoszone potrzeby w terminie 3 dni roboczych. 7. Oferta wykonawcy winna zawierać dokumentacje fotograficzna zawierająca wzór umundurowania pracowników wykonujących usługę. 8. Wykonawca dysponował będzie uzbrojona grupa interwencyjna, która na wezwanie zamawiającego lub pracownika wykonawcy dotrze do obiektu objętego zamówieniem w czasie który nie przekroczy 9 minut w godzinach 22-6 i 17 minut w godzinach 6-22 od momentu powiadomienia, pojazd grupy interwencyjnej wyposażony będzie w GPS na wezwanie wykonawca udostępni dane z GPS Zamawiającemu. 9. Zamawiający nie dopuszcza do korzystania przez wykonawce w trakcie trwania usługi z podwykonawców. 10. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizje lokalna. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy (posiadający poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE) może przeprowadzić wizję lokalna obiektu, którego dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawce nie spowoduje odrzucenia oferty. 11. Informacje dotyczące przeprowadzania przez oferentów wizji obiektu: a. wizja lokalna może zostać przeprowadzona w dniach roboczych od 3 grudnia do 11 grudnia 2013 w godzinach 7:30-15:30, b. wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji lokalnej pisemnie do Zamawiającego na adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31, lub faksem na numer: (32) 300 86 99, podając datę i godzinę odpowiadającą Wykonawcy oraz dane kontaktowe (nr faksu, nr telefonu) w celu ustalenia szczegółów wizji, c. każdy z Wykonawców przed rozpoczęciem wizji obowiązany jest osobiście, na miejscu przeprowadzania wizji, przekazać kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa, d. przed rozpoczęciem wizji przedstawiciele Wykonawców obowiązani będą potwierdzić swoja tożsamość (przedstawić dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość). 12. Obiekt nie został dotychczas ujęty w ewidencji obszarów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, prowadzonej przez wojewodę. W okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach