Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów, osób oraz mienia Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych mieszczącego się przy ulicy Bagiennej 77 w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie obejmujące ochronę fizyczną stałą, interwencję grupy ochrony doraźnej na wezwanie w sytuacjach zagrożenia, prowadzenie obchodu terenu, kontrowanie prawidłowego zabezpieczenia obiektu oraz pracy 3 pomp. Wymagana obsada: jeden pracownik ochrony - od poniedziałku do piątku w godz.: od 19:00 - 06:30, soboty od godz.: 14:00. w niedziele i święta- całodobowo do godz.: 06:30 następnego dnia roboczego. Wymagany sprzęt i wyposażenie pracowników: umundurowanie i identyfikator zgodny z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r. z późn. zm.), środki przymusu bezpośredniego: kajdanki, pałka, telefon komórkowy, latarka i indywidualny pakiet opatrunkowy. Stanowisko stałe: stołówka w budynku socjalnym. Ochrona zakładu obejmuje: kwatery składowiska, place, budynki, opłotowanie i siatki zabezpieczające oraz pozostałe obiekty, pojazdy i sprzęt na całym terenie nieruchomości, zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności opisanym w rozdz. III. pkt 6 siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, d) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia - minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej, zał. nr 2 do siwz. Kierujący pracownikami musi posiadać licencję II stopnia dla pracownika ochrony fizycznej. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz), b) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia z monitoringiem systemów alarmowych, konserwacją i naprawą alarmową systemu alarmowego oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek
Dodano: 2016-07-27 - WAG.261.1.6.2016 na usługę całodobowej ochrony mienia K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-26 - Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości Skarbu Państwa Agencji Mienia Wojskowego położonych w Toruniu przy ul. Polnej oraz w Łodzi przy ul. Pryncypalnej.
Dodano: 2016-07-07 - Ochrona osób i mienia w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego: 1. Idea - Przestrzeń Biznesu przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 2. Bydgoskie Centrum Targowo - Wystawiennicze przy ul. Gdańskiej 187
Dodano: 2016-07-05 - Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek
Dodano: 2016-06-10 - Ochrona osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej, gospodarstwa w Janikowie oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach.
Dodano: 2016-06-07 - Ochrona obiektów i mienia GZK w Żołędowie
Dodano: 2016-06-03 - Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynków Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyległymi terenami.
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów szpitala oraz jego terenu.
Dodano: 2016-03-24 - DZP/26/2016 Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia
Dodano: 2016-03-16