Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
- Data zamieszczenia: 2015-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
ul. Dąbrowskiego 113 113
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
REGON: 27156867300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów MORiS, konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez i meczy ligowych, monitoring boiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Ochrona obiektów MORiS, konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez i meczy ligowych, monitoring boiska Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 79710000-4 usługi ochraniarskie - 79713000-5 usługi strażnicze - 79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu 3.2. W skład wykonania zadania wchodzi: 3.2.1.ochrona obiektów MORiS, ochrona lodowisk sezonowych - wykaz obiektów w załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r., poz.1099) - zakres obowiązków ustalono w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości osób do ochrony obiektów, dni i godzin ochrony. W przypadku ochrony obiektów zaleca się wizję lokalną. UWAGA! - Zamawiający wymaga, aby osoby ochraniające obiekty były przydzielone na dany obiekt i niezmienne do zakończenia zamówienia. Dopuszcza się zmiany osób ochraniających na danym obiekcie jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. - Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie pierwszej pomocy (załącznik nr 14) - Zamawiający wymaga, aby osoby przydzielone przez Wykonawcę na obiekty przy ul. Wolności i ul. Odległej posiadały uprawnienia do obsługi kotłów G2E ( załącznik nr 13) 3.2.2.konwój wartości pieniężnych zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 2010r. nr 166, poz.1128) - konwój zgodnie z założeniami załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości konwojów ze względu na wcześniejsze zamknięcie lodowiska . Usługa realizowana będzie przy użyciu samochodu Wykonawcy. 3.2.3.Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) - wykaz wszystkich usług stanowi załącznik nr 5 dołączony do niniejszej SIWZ. Usługi ochrony imprez będą obejmować ochronę porządku publicznego, sceny, sprzętu technicznego oraz system patroli po wyznaczonych trasach, celem ochrony bezpieczeństwa uczestników imprez. Obowiązki Wykonawcy określają w szczególności art.22.1. ustawy z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r. poz. 611 z późniejszymi zmianami), które Wykonawca zobowiązuje się stosować. Zakres ochrony sceny i sprzętu technicznego, obowiązki służb porządkowych ustalone będą na każdej imprezie przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.2.4.Ochrona meczy ligowych organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) usługa będzie obejmować ochronę porządku publicznego poprzez zabezpieczenie trybun celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników rozgrywek meczy ligowych w ilościach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.2.5.monitoring boiska usługa będzie obejmować monitoring całodobowy w okresie i miejscu wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. (na obiekcie jest zainstalowany monitoring) 3.2.6.napadówka - wezwanie grupy interwencyjnej (2 osoby) bez wywoływania głośnego alarmu za pomocą pilota, należy zainstalować radiolinię napadową z przesyłem sygnału zagrożenia do stacji monitorowania alarmów. Radiolinia napadowa winna zapewnić zasięg pracy na całym obszarze chronionego obiektu - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2.7. wynajem płotków scenicznych (lekkie o dł. ok.2 m i ciężkie o dł. ok. 1m) - usługa obejmować będzie wynajem płotków scenicznych celem zabezpieczenia , odgrodzenia imprez - w ilościach w wskazanych w załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający zastrzega, że ilość godzin ochrony, imprez masowych, meczy oraz miejsca ich odbywania mogą ulec zmianie. Na podstawie załącznika nr 5 i danych zawartych w SIWZ, należy opracować kosztorys - wycenę załącznik nr 6 wszystkich usług objętych niniejszym zamówieniem. Zawierać on winien: a) Ochrona obiektów MORiS, Ochrona lodowisk sezonowych: cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę obiektów netto i brutto b) Ochrona Imprez: cenę netto i brutto każdej z imprez, cenę łączną netto i brutto wszystkich imprez, jak również cenę netto i brutto za roboczogodzinę pracownika ochrony oraz dowodzącego c) Konwój wartości pieniężnych: cenę netto i brutto za jedną usługę konwoju, całkowity koszt za usługę konwojowania netto i brutto d) Ochrona meczy ligowych rozgrywanych w hali sportowej przy ul. Dąbrowskiego 113 i ul. Granicznej 92 (piłka ręczna, koszykówka, piłka nożna halowa)cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę meczy netto i brutto e) monitoring boisk : przy ul. Kościuszki: całoroczny monitoring- uwzględnić abonament za monitoring za 1 m-c x 12 m-cy f) napadówka - obiekty przy Pl. Powstańców, ul. 3 go Maja, ul. Kościuszki, ul. Katowicka - uwzględnić abonament za 1 m-c x 12 m-cy g)montaż radiolinii napadowej - obiekty przy Pl. Powstańców, ul. 3 go Maja, ul. Kościuszki, ul. Katowicka (płatność jednorazowa) z przesyłem sygnału zagrożenia do stacji monitorowania alarmów, dotyczy pkt. h)wynajem płotków scenicznych : - cenę netto i brutto za wynajem jednego płotka tzw. lekkiego , cenę łączną netto i brutto wszystkich płotków tzw. lekkich - cenę netto i brutto za wynajem jednego płotka tzw. ciężkiego, cenę łączną netto i brutto wszystkich płotków tzw. ciężkich UWAGA! Na podstawie ww. opisu przedmiotu zamówienia, należy wycenić wszystkie usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz wpisać kwotę brutto oraz VAT w formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ. 3.3. Inne uwarunkowania: 3.3.1.Wykonawca zobowiązuje się powierzyć świadczenie usług objętych zamówieniem pracownikom nie karanym za przestępstwa przeciwko mieniu i przeciwko wiarygodności dokumentów. Na pierwsze żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego osób skierowanych do pracy w wykonaniu niniejszego zamówienia (KRK nie dołączać do oferty) ROZDZIAŁ IV. Termin wykonywania zamówienia Od 01.01.2016r.od godz. 06:00 do 02.01.2017r. do godz. 07:00, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 9.1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.11.2015r. do godz. 09:00. 9.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 9.4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 9.6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9.7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres prowadzenia działalności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05