Przetargi.pl
OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE

Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Kaszubska 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 48 55 535 , fax. 0-91 4855372
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
    ul. Kaszubska 42 42
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 48 55 535, fax. 0-91 4855372
    REGON: 32049275100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. Opis przedmiotu zamówienia 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIE JEST OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 5.Termin zapłaty do 30 dni od dnia złożenia faktury u Zamawiającego. 6.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 . 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami. 9. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIE JEST OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu i mienia poprzez monitoring obiektu sądu przy ul. Królowej Korony Polskiej 31. Ochrona będzie odbywała się poprzez: -podłączenie lokalnych systemów monitorujących sygnały włamania i napadu w chronionych obiektach do stacji monitorowania alarmów (nadajnik własnością Wykonawcy). -całodobowe monitorowanie i rejestrowanie sygnałów, -wysłanie załogi (patrolu) interwencyjnej do chronionego obiektu - do pięciu minut od chwili odebrania sygnału o bezpośrednim zagrożeniu obiektu, -przerwanie przestępczej działalności sprawcy, -ujęcie sprawcy na (gorącym uczynku) lub w pościgu podjętym bezpośrednio po jego popełnieniu, -oddanie sprawcy w ręce Policji, -w przypadku gdy sprawca nie zostanie ujęty Wykonawca ma obowiązek powiadomić Policję o zaistniałym zdarzeniu, -zabezpieczenie dowodów popełnionego przestępstwa. 1a.Opis obiektu Sądu przy ul. Królowej Korony Polskiej 31: -budynek główny biurowy składa się z czterech kondygnacji o łącznej powierzchni użytkowej 659,2 m2, -budynek biurowy za budynkiem głównym składa się z jednej kondygnacji o powierzchni użytkowej 96,8 m2, -garaż o powierzchni 26 m2, -działka na której znajdują się trzy wyżej wymienione budynki ma powierzchnię 1437 m2 i jest ogrodzona płotem, -w pomieszczeniach tych znajduję się system z czujnikami ruchu, trzema przyciskami napadowymi i centralką do której można podłączyć nadajnik w celu śledzenia sygnałów wysyłanych z czujników. 2. Przedmiotem zamówienia jest również bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu i mienia sądu przy ul. Narutowicza 19. Ochrona będzie odbywała się poprzez: -całodobową ochronę fizyczną obiektu i mienia sądu (posterunek jednoosobowy) we wszystkie dni tygodnia -pracownicy ochrony powinni posiadać licencje pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej, -strzeżenia mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, -ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku, -powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, -podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, -dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zakręcone krany i zawory ( zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), -po godzinach urzędowania Sądu monitorowanie przepływu osób w chronionym obiekcie, udostępnianie pomieszczeń w budynku osobą upoważnionym do wejścia na obiekt, -sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami, -ochrona samochodów znajdujących się na wewnętrznym parkingu sądu, -zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku, -gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników, -sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki, -udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu Rejonowego lub Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego, -pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., -prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami, -powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, -prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika, -przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionym obiekcie w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony, -niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, -gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń, -prowadzenie szatni dla interesantów sądu, -oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności, -oferent ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, -pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zleceniodawcę. 2a. Opis obiektu Sądu przy ul. Narutowicza 19: -budynek główny biurowy wolnostojący, podpiwniczony w całości, trzykondygnacyjny z użytkowym poddaszem, -budynek techniczny (trafostacja), -ogrodzony parking na tyłach budynku, -działka na której znajdują się wyżej wymienione budynki ma powierzchnię 1950 m2, w całości ogrodzona, -łączna powierzchnia użytkowa chronionego obiektu wynosi 3410,20 m2, -ruch osobowy odbywa się poprzez jedno wejście od ulicy Narutowicza w dni robocze w poniedziałek w godzinach 700-1800, od wtorku do piątku w godzinach 700-1600 w budynku znajduję się także dwa wejścia od podwórka z parkingiem oraz jedno wejście nie używane od ulicy Kaszubskiej, -na podwórko parkingowe prowadzą dwie bramy, jedna jest otwierana przy pomocy specjalnych pilotów wydawanych dla pracowników sądu, natomiast druga posiada zamki mechaniczne, do których za klucze odpowiada pracownik ochrony, 3. Przedmiotem zamówienia jest również konwój walorów pieniężnych polegający na przewozie i ochronie Kasjera Zamawiającego wraz z gotówką po trasie: budynek sądu przy ul. Królowej Korony Polskiej 31- ul. Starzyńskiego 1 ul. Starzyńskiego 1 - budynek sądu przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 we wszystkie robocze dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach 730-900. Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne wraz z późniejszymi zmianami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005 r.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują grupą interwencyjną oraz dysponują stacją monitorowania oraz dysponują pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencję I stopnia oraz posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą (zastrzeżone); 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. .nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7 koncesję wydaną przez Ministra MSWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia; 1.8 oświadczenie /na druku ofertowym/ o dysponowaniu pracownikami o wymaganych kwalifikacjach oraz o dysponowaniu grupą interwencyjną oraz o dysponowaniu stacją monitorowania; 1.9 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacjach (JEŻELI DOTYCZY).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach