Powiat Świdwiński ogłasza przetarg
- Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
ul. Mieszka I 16 16
78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
REGON: 33092078800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzielenie ewakuacyjnej klatki schodowej oraz systemu oddymiania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Miejsce wykonywania robót: Budynek Domu Wczasów Dziecięcych w Połczynie Zdroju, ul. Grunwaldzka 33 Zakres robót do wykonania: 1. Klatka I - Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, a w tym: - montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych, - montaż okna oddymiającego na II piętrze obiektu, - wykonanie wentylacji nawiewnej do klatki nr I, - montaż osprzętu sygnalizacyjnego ppoż, - montaż agregatów zasilających, - wykonanie instalacji elektrycznej związanej z systemem oddymiania. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej Dokumentacja powykonawcza: projekt techniczny z naniesionymi zmianami w dwóch egzemplarzach, badania, aprobaty, opinie, dziennik budowy oraz oświadczenia kierownika budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną , odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez robotę odpowiadającą rodzajem rozumie się wykonanie systemu oddymiania. Przez robotę odpowiadającą wartością należy rozumieć robotę o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w ilości min. 2 osoby wg poniższych wymagań: - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba, - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży elektrycznej - min. 1 osoba, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. F SIWZ. 3. W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg załącznika nr 4) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; b) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji - POTENCJAŁ KADROWY) Do formularza należy załączyć kopie: - decyzji stwierdzających uprawnienia budowlane wg specjalności, - aktualnych poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w w/w rozdziale metodą spełnia /nie spełnia. 5. W przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć wymagane dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt.1 odrębnie dla każdego Wykonawcy oraz pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe pomieszczeń kancelaryjnych w budynku nr 5 przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu Znak postępowania - 702/2016
Dodano: 2016-07-05 - Remont budynku nr 17 przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu
Dodano: 2016-05-20 - ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. CIASNEJ 7 W WAŁCZU - znak postępowania 487/2016
Dodano: 2016-05-18 - ODNOWIENIE ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I MALOWANIEM POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 62 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 76 W WAŁCZU - KAPLICA GARNIZONOWA
Dodano: 2016-05-10 - Roboty naprawcze pomieszczeń bud nr 48 (sztabowy) w Olesznie realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 84/2016
Dodano: 2016-02-11 - Prace naprawcze pomieszczeń budynku techniczno-usługowego nr 67 w kompleksie wojskowym w Kołobrzegu realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 62/WOG/RB/Infrastr./15.
Dodano: 2015-08-21 - Naprawa pomieszczenia jadalni w budynku nr 23 przy ul. Kościuszki w Wałczu realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie, ul.Główna1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 866/2014.
Dodano: 2014-10-15 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku nr 34 w Złocieńcu
Dodano: 2014-10-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, remont pomieszczeń w budynku nr 106 w Złocieńcu
Dodano: 2014-10-14 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 15 ul. Dąbrowszczaków 72-200 Choszczno.
Dodano: 2014-10-08